22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

האמת תדחה את השקר

מאמר של מנחם ברוד- עורך "שיחת השבוע"

 

האמת תדחה את השקר

(פרשת חיי שרה- מתוך דפי "שיחת השבוע" המחולקים בבתי הכנסת)

למרבה הצער,נציגי ישראל אינם נחלצים תמיד להוקעת השקר.לעיתים הם מגמגמים או מסיטים את הדיון,במקום לומר בקול רם וצלול שאלה דברי כזב .

כלל ידוע קובע כי שקר שחוזרים עליו שוב ושוב נכנס לתודעת הבריות ונהפך לבסוף לאמת כביכול.יתרה מזו, ככל שהשקר גדול יותר, הוא מתקבל יותר, כי בני האדם אומרים בליבם שלא יתכן לומר דבר שקר פרוע כל כך,ואם בני אדם מכובדים אומרים דבר כזה, בהכרח שיש בו מן האמת.

אנחנו חיים בעולם שבו תעמולת השקר מתנהלת במלוא עוזה, במיוחד בכל הקשור לענייני העם היהודי.למרבה הצער, נציגי ישראל אינם נחלצים תמיד להוקעת השקר.לעיתים הם מגמגמים או מסיטים את הדיון,במקום לומר בקול רם וצלול שאלה דברי שקר וכזב.

הרצחת וגם ירשת  

פרשת השבוע מנפצת את אחד השקרים  שהערבים מנופפים בהם.לא אחת הם טוענים לבעלות על מערת המכפלה בטענה שהם, הישמעאלים,צאצאי אברהם אבינו.אבל כשמעיינים בפרשת חיי שרה מתברר עד כמה הטענה הזאת רחוקה מן האמת.

את מערת המכפלה קנה אברהם אבינו עבור קבורת שרה, אמו של יצחק אבינו. בהמשך הפרשה, מסופר כי אברהם נתן את כל רכושו ליצחק, ואכן, נקברו במערה יצחק ורבקה יעקב ולאה.

איזו זכות יש לישמעאלים על קברי האבות והאמהות של העם היהודי?

הערבים נוהגים בדיוק בשיטת "הרצחת וגם ירשת" הן במערת המכפלה, הן בהר הבית, הקימו מסגדים במקום המקודש ליהודים, ועכשיו הם באים בצביעות וטוענים כי אלו הם מקומות קדושים להם.

אין איש מטיח בהם את השאלה- באיזו זכות העזו להקים מקדשים במקומות המקודשים כל כך לעם היהודי?

השקר של הערבים מתקבל בתודעת הציבור משום שהם חוזרים עליו שוב ושוב בנחישות ובתוקפנות, אצלם אין יפי נפש המנסים לטעון כי לא ראוי להשמיע נימוקים דתיים. כל טענה שיכולה לחזק את עמדתם זוכה לגיבוי מוחלט של בני עמם גם אם היא המופרכת ביותר.

וכך הערבים אינם מתביישים להתכחש לזיקה היהודית להר הבית. דובריהם אינם מהססים להכחיש את הידוע לכל אדם בעולם, כי בהר הבית עמדו במשך מאות שנים, בית המקדש הראשון והשני. לדידם הכל שקר וכזב ו
"המצאות" של יהודים".

הם סותמים את פיהם רק כאשר קם מישהו ומטיח בהם כי ירושלים מוזכרת בתנך יותר מ700 פעמים, ואילו בקוראן אין היא מוזכרת פעם אחת. או שיהודים בכל הדורות והמקומות על פני תבל, מתפללים ופניהם לירושלים ואילו הערבים בעומדם בירושלים, מתפללים לעבר מכה ואחוריהם לעבר ירושלים.

בדותה של עם

עוד שקר בוטה הוא כי יש כביכול "עם פלשתיני" והשטחים ששוחחרו במלחמת ששת הימים שייכים לו, קיומו של עם כזה הוא המצאה שכל מטרתה להלחם ביהודים. ערביי הארץ מעולם לא היו עם לעצמו. קודם שהחלה עליית היהודים לארץ כמעט שלא היו כאן ערבים , כפי שעולה מתאורי כל מי שביקר בארץ באותם ימים. הערבים החלו לנהור לכאן מהארצות השכנות במקביל לעליית היהודים ומעולם לא היו עם בעל זהות לאומית.

לעומת זה, כל ילד בעולם שלומד Bible יודע שארץ ישראל ניתנה לאברהם אבינו מאת בורא העולם ושהעם היהודי חי בה יותר מאלף שנים עד שגורש בכח מארצו ומנחלתו.

גם באלפיים שנות הגלות נשמר רצף ההתיישבות היהודית בארץ אף שהיא היתה ענייה ודלה. זו ארצנו ונחלתנו והזיקה היהודית להר הבית וקבר רחל, לחברון ולשילה אינה פחותה מהזיקה לתל אביב ולאשקלון, אלא עולה עליה פי כמה, כי המחוזות האלה הם מערש התנ"ך.

את האמיתות הללו צריך להשמיע בכל תקיף ללא היסוסים וללא גמגומים וחזקה על האמת שתדחה את השקר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

35 שנה למהפך הפוליטי

אלי חזן

לחיי הבכי והנהי

אלי חזן

ניתוח מצב טראמפ

יועץ ולא רועץ

אריק זיו ויזר

השמאל הנפסד

אריק זיו ויזר

פייגלין פוביה או פייגלין מניה ?

אלי חזן
דילוג לתוכן