19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

האמנם -ד”ר ג’קיל ומיסטר הייד?!

בעקבות גזר הדין במשפט קצב

כמו רבים בתנועת הליכוד, היכרתי אף אני את הנשיא לשעבר משה קצב, אחד מבניה המוכשרים מחד והמאכזבים – מאידך של תנועה מפוארת זו.במשך למעלה מ-22 שנים בהן היכרתי אותו, ראיתי לפניי אך ורק אדם מוכשר, חייכני, נעים סבר ואיש נחמד, אשר פעם אחר פעם , זכה להגיע למקום הראשון בשביעיות ובפריימריס השונים.

כאשר שמעתי את עדויות הנשים נגדו, הייתי חצוייה – מחד -התחלחלתי למשמע העדויות, מאידך – הקשבתי גם לקולות שבאו מצד מקורבי הנשיא לשעבר, שטענו שמדובר בעלילה שפלה.

עם מתן גזר הדין, נטיתי כברת דרך, לחשוב שאולי בכל זאת מדובר באותו האדם עצמו.

עדיין – פתוחה בפני משה קצב, ערכאת הערעור בעליון, והוא אכן מתכוון לערער. אם אכן יתקבל הערעור , הרי שלפנינו תתפרש אחת מעלילות רצח האופי הנפשעות ביותר מאז קום המדינה – עלילה בה ניסו והצליחו להדיח נשיא מכהן מכהונתו הרמה.

אם – לעומת זאת , לא יתקבל הערעור הרי שלפנינו מקרה מובהק של -“ד”ר ג’אקיל ומיסטר הייד” – שתי אישיויות שונות השוכנות בנפשו של אדם אחד, שהרי – לי בכל אופן, לא מסתדר האדם הנעים הזה והחייכן הזה אשר כל מכיריו חולקים לו שבחים, עם המפלצת המתוארת בכתב האישום, אשר רצחה את נפשן של נשים שהיו תחת מרותו.

ואני , תוהה, אם אכן זה מה שיתברר – כמה עוד מקרים של “ד”ר גאק’יל ומיסטר הייד” מסתובבים בינינו ואנחנו אפילו לא מודעים להם?!

מחשבה מצמררת!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“כוחותינו ירו – על כוחותינו!”

אריק זיו ויזר

גם רמת אביב שוכנת על -“שטח כבוש”

אריק זיו ויזר

שלושים שנה לפרוייקט -“נערי רפול”

אריק זיו ויזר

“אורות לתעסוקה”: איזונים, בלמים ושיפורים/מאת:שוש הלוי

אריק זיו ויזר

המציאות עולה על כל דמיון -2

אריק זיו ויזר

על המקל ועל הגזר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן