39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

האם תפקידו של אקוניס ישאר יתום/מאת אריק זיו

 

האם דוברו של נתניהו סופו כפי שסוף יו”ר המטה של נתניהו, לאחר שנפתלי בנט עזב את תפקידו, ובמקביל עזבה איילת מנהלת הלשכה, נכנס לתפקיד מנהל הלשכה ארי הרו, מאז ועד עכשיו הלשכה מתנהלת ללא יו”ר, אולי התפקיד מיותר, השבוע סומן סוף דרכו של אופיר אקוניס, יש המסבירים כי אופיר פישל בתקופה האחרונה, ויש המפרשים נתניהו אינו רוצה מועמדים לכנסת מלשכתו, ראה כיצד קיבל בעיטה יועצו חיים בשארי ועכשיו אופיר אקוניס.

זאת החלטה אסטרטגית שהתקבלה אצל נתניהו, לאחר שליברמן אשר ניהל את המערכת הפוליטית בהצלחה, כאשר עזב נתניהו נשאר בלי מחנה, וכך היה כאשר ישראל כ”ץ עמד בראש המחנה של נתניהו כאשר נבחרה הועידה, ומחנה נתניהו זכה ברוב בוועידה, ובבקר שאחרי ישראל סגר עם שרון, וחלק גדול מהקבוצה שהייתה עם נתניהו עזבה את מחנה נתניהו .

 

בפועל אופיר מיצה 12 שנים של קשר טוב עם נתניהו, וכל המערכת מסביבו, תפקיד הדובר הינו תפקיד קשה שבפועל דובר צריך להשקיע כ18 שעות ביממה,לזכותו של אופיר צריך לומר כי שרד לאורך תקופה ארוכה את הבוס נתניהו, וזה בניגוד להרבה עוזרים,מנהלי לשכה, וראשי מטה.

מה גם שאופיר הולך להיות משודרג לתפקיד שירכז את ההסברה, והפרסום של הליכוד.  

 

נזרקו מספר שמות לתפקיד הדובר, יוסי לוי, אילן אוסטפלד ,מי שכיהן כדוברו של סילבן שלום, ומכיוון שתפקיד הדובר חשוב יש הממחזרים את אביב בושינסקי, ושי בזק.

 

אביב בושינסקי הנהנה מהערכה רבה לא נראה כי בעקבות עיסוקיו הרבים יסכים לחזור לתפקיד הדובר.

שי בזק נראה על פניו שיש לו סיכוי רב, שי בקשר הדוק עם נתניהו, מכיר את המערכת הפנימית והחיצונית בתקשורת.

 

בפועל אם לתפקיד לא ימונה בשלב זה דובר אישי, נראה כי כפי שבלשכת נתניהו מסתדרים בלי יו”ר מטה, יסתדרו ללא דובר ואת הואקום ימלאו, דוברת הליכוד נילי ריכמן, הדוברת דינה ליבסטר למגזר הרוסי, וישראל בכר שכל השלושה נהנים מהערכה מקצועית.

 

גורם המקורב ללשכה אמר כי אופיר לא יעזוב לפני שימונה מחליף לתפקיד הדובר של נתניהו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד העולמי מחדש את הבנייה ביהודה ושומרון

אריק זיו ויזר

מצביעים אמסלם מחזקים את המרכז

אריק זיו ויזר

חשיפה:בפרימריז רשימה ארצית עד מקום 22,המחוזות מתבטלים.

אריק זיו ויזר

קבוצת המייסדים מחויבת ליושר ויושרה

אלי חזן

איתן שוב לא מרוצה מצעדי נתניהו

אלי חזן

האמת מאחורי סאגת דיכטר חוטובלי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן