24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

האם יחיאל קדישאי ייהפך ליקיר התנועה ?

אבי איילון, חבר התנועה, מנסה מזה תקופה ארוכה להוביל להצעת החלטה של המרכז שמשמעותה הענקת אות יקיר התנועה ליחיאל קדישאי. הוא חידש את מאמציו ועתה יש לראות כיצד תנהג התנועה 


על תרומתו של יחיאל קדישאי למדינת ישראל אין עוררין. את תרומתו לתנועת הליכוד לדורותיה חווינו אנו חברי התנועה. לפיכך, הצעתו של חבר התנועה אבי איילון להעניק את אות יקיר התנועה למר קדישאי נראית לנו אך טבעית. 


איילון ניסה לפעול לכך שלוש פעמים בעבר אך ללא הצלחה. בינתיים, יצאו לבחירות כלליות ואף בחרנו את מרכז הליכוד אך דבר עדיין לא השתנה. איילון לא התייאש והוא מנסה בפעם הרביעית לאחר שפנה לאחרונה במכתב ליו”ר המרכז, סגן שר הביטחון דני דנון. איילון כתב והסביר את נחיצות המהלך.


ראוי לציין כי הענקת אות יקיר תנועה היא דבר מקובל וראוי בתנועת פוליטיות בחו”ל. המעשה של איילון הוא מעשה ראוי מאין כמותו. יועצו של סגן שר הביטחון, איציק פול, קיבל את הפנייה והוא השיב שהוא יעביר אותה לנשיאות הועידה. עתה, נותר לנו לראות כיצד ינהג יו”ר המרכז.  



לאחרונה, יצא ספר על פועלו של יחיאל קדישאי וביקורת של אלי חזן פורסמה ב”ישראל היום”. 

 



 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הצרפתים מאחדים כוחות

אריאל אילוז

מירי רגב: “קחו את הדו”ח בפרופרציות”

אריק זיו ויזר

ריבלין: אם נתעלם מרצח העם הארמני

אריק זיו ויזר

המנצח בסקר היועצים: רון ירקוני

אריאל אילוז

רועי שרעבי חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בראשון לציון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן