24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

האם הקומבינה תנצח? /מאת:יעקב בן חורין

איזו חיימוביץ הצליח לאחד מאחוריו את שלומי עוז ובכירי קדימה בר”ג כשהמטרה המשותפת להדיח את עו”ד כרמל שאמה מחברות במועצת העיר. מתפקדים בר”ג נדהמו לקבל טלפונים משלומי עוז המפציר בהם להצביע עבור איזו חיימוביץ’. הקשר בין איזו חיימוביץ לבין שלומי עוז החל בפגישה בקפה “הספורטאים” בר”ג, לאחרונה הפך עוז לתומך נלהב של איזו חיימוביץ, כשבתמורה הבטיח איזו לאנשי עוז מקומות ברשימה למועצת העיר.
בכירי “קדימה” תומכים באיש הקש שלהם איזו חיימוביץ כשבדיון בבית הדין נחשפה העובדה כי עסקו של איזו חיימוביץ נהנה מתמיכה כספית מתקציב העירייה הנשלטת על ידי קדימה וצבי בר. איזו חיימוביץ ענה בבית הדין כי מדובר בהקצבה לגיטימית, כשבקהל מייד נעשתה ההשוואה המתבקשת לפרשת “ראשון טורס”.
ליכודניק פנה לעו”ד כרמל שאמה וביקש את תגובתו על הקומבינה המתבצעת וזו תגובתו:”אני עוסק כרגע רק בהכנת יום הבחירות אני בטוח שחברי הליכוד חכמים יותר ממה שאיזו ושלומי עוז חושבים, בקלפי בעזרת התושבים אנצח את כל האינטרסנטים. נתניהו מודע לכל מה שקורה מאחורי הקלעים של בחירות אלו, לאחר שעמל רבות להרחיק את כל המזיקים מהסניף מחזיר אותם איזו בדלת האחורית”
מקור במצודה אמר לליכודניק כי כל הבחירות בר”ג מיותרות לחלוטין ועלולות להוביל את הליכוד למצבים מביכים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר האוצר יובל שטייניץ וח”כ ציון פיניאן נועדו עם ראשי ערים ורשויות של הליכוד

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים הסופית למועצות הערים

אריק זיו ויזר

סיעת הליכוד ברעננה משתתפת בצערה של משפחת שלגי

אלי חזן

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת חן לביא מאריאל

אריק זיו ויזר

סמל ירושלמי

אלי חזן

סולומון אוחנה – לוד : רביבו איבד את הזיכרון

אלי חזן
דילוג לתוכן