34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

האם את חושבת שמדינת ישראל עושה הכול כדי לשחרר את גלעד ? / טובה מעוז

לא!!! (אמו של גלעד שליט)

אחריות היא שלנו , של מדינת ישראל. אנחנו הורים המחנכים את הילדים על ערכים של אחריות ונאמנות למדינה , אנחנו מאיצים בהם ללכת ליחידות קרביות , אנחנו גאים לספר למשפחה ולחברים “הבן/ת שלי קצין/ה . אנחנו משוויצים כשאנחנו יודעים שמות של חטיבות או צוותים ובעיקר כאמהות בגלל שלמדנו מציטוט לשיחות של הילדים

אנחנו נדע להסביר לילדים שלנו איך פותרים משוואה עם נעלם, נדע להסביר מי היו ראשי הממשלות בסדר עולה ויורד, נדע למנות את כל המלחמות של ישראל מולם, נדע לעוץ את העצה הכי מתאימה בשאיפה להיותה ברגע המתאים , נדע לענות על עמדותינו הפוליטיות מול הילדים, ונדע… ונדע… ונדע…

אבל בטוח לא נדע לענות על איפה המדינה כשהילד נחטף? למה המדינה לא עושה מספיק? , איפה הממשלה כשזכות האדם לחירותו הזכות החוקתית של גלעד שליט להגנה על חייו, על גופו ועד כבודו בסעיף 4 לחוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו נקבע:”כל אדם זכאי להגנה על חייו, על גופו ועל כבודו.”
במוצ”ש צפיתי בדקמונטר “ממשלת ישראל עושה הכול” , צפיתי בראש הממשלה שאומר לא נדון בגלעד שליט . ראיתי הורים שמנהלים את שחרורו בנם והממשלה לא לוקחת אחריות . הכיצד נסביר ?הכיצד נחזק את ילדנו ללכת ליחידות קרביות?

האם ההורים לוקחים אחריות לנהל את המשא ומתן מול האויב האם זאת לא אחריות של מדינת ישראל והעומד בראשה?

גלעד שליט חי גלעד שליט חייב לשוב הביתה והאחריות היא על המנהיגים . וראש הממשלה שלא נטעה האשימו אותו שהוא לא מחליט , אבל הוא מחליט והוא מחליט שלא להחליט!!!!!

שוב כמנהגו בקודש מתחמק ראש ממשלתינו והפעם זה לא כנגד שיפוט אישי אלא מקצועי, הלא לשם כך הוא בתפקידו??? לשם קבלת החלטה שתקדם את חזרתו במהרה של גלעד לביתו???

כואב וחורה לנו כהורים, כמדינה, כתושבים וכאחים….מי ייתן וזעקת כולנו תשמע לשחרורם של בנינו הביתה ונוכל לאמר כי “שבו בנים לגבולם….”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פעמי משיח בליכוד

אריק זיו ויזר

הרמת כוסית בסניף הליכוד בנתניה

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בקרית גת למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

הטיפול במערכת החינוך- תציל את מדינת ישראל מן הכאוס הכללי אליו נקלעה.

אריק זיו ויזר

תודה לשר הפנים גדעון סער וליועצו נתנאל

אריק זיו ויזר

תיקו משתק בבחירות בסניפי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן