30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

האיחוד הנוצרי דמוקרטי בגרמניה : "מי שמחרים את ישראל הוא אנטישמי"

המפלגה של הקנצלרית אנגלה מרקל : חרם על ישראל הוא אקט אנטישמי. בוועידת מפלגת השלטון השתתף מנהל אגף קשרי חוץ של הליכוד – אלי חזן – כחלק מחיזוק הברית בין שתי המפלגות

בתמונה : אלי חזן עם יוליה קלוקנר – אחת המועמדות הבולטות להחליף את מרקל בעתיד, ועם ד"ר מיכאל בורכרד – מנהל קרן קונרד אדנאואר בישראל

היסטוריה בגרמניה : מפלגת השלטון של אנגלה מרקל -"האיחוד הנוצרי הדמוקרטי" (CDU) – קיבלה ביום רביעי החלטה פרו ישראלית משמעותית בוועידה שהתכנסה בעיר אסן : "מי שקורא היום תחת דגל תנועת ה – BDS להחרים סחורות ושירותים ישראליים מדבר באותה השפה שבה דיברו אלו הקוראים לא לקנות מיהודים. מדובר במפורש באנטישמיות גסה".

עוד נכתב בהחלטה : "מפלגת האיחוד הנוצרי הדמוקרטי הגרמנית מצהירה בהחלטה הזאת כי היא מגנה ומתנגדת לכל צורה של חרם על ישראל ורואה בפעילויות הללו כפעילויות אנטישמיות. האיחוד הנוצרי דמוקרטי מתנגד בעקביות לכל פעילות עוינת שאיתה מתמודדת ישראל".
במקביל, הדגישו : "המפלגה דוגלת בידידות עמוקה עם ישראל ובמקביל ממשיכה לעבוד על פתרון שקט לקונפליקט הישראלי פלשתיני".

זאת הייתה וועידת המפלגה שלקראת הבחירות הכלליות שייערכו בשנה הבאה בגרמניה. הקנצלרית אנגלה מרקל קיבלה אמון של 89.5 אחוזים מהקולות בבחירתה מחדש לראשות המפלגה.

אל הוועידה הוזמן מנהל אגף קשרי חוץ של הליכוד – אלי חזן – במסגרת הידוק היחסים בין שתי המפלגות שנחשבות מפלגות אחיות. חזן נלווה אל ד"ר מיכאל בורכרד – מנהל קרן קונרד אדנאואר בישראל.
"הקשר בין ה – CDU של מרקל לבין הליכוד של נתניהו הוא קשר עמוק. ראיתי כאן המון תמיכה בישראל ושיתוף הפעולה שבינינו הולך ומתעצם. חשוב להזכיר כי התמיכה בישראל היא חלק מהמצע של המפלגה ואנחנו גאים להיות חלק מהפעילות של קרן קונרד אדנאואר", אמר חזן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר הבט"פ במפגש עם תא לביא בבינתחומי: "מתפקידי לחזק את אמון הציבור במשטרה"

דניאל נחמיה

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בקרית אתא

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד נגד אורן חזן

הרויזיוניסט

בחזרה ל – 73' – פרק ראשון : הרשימה הצבועה

אלי חזן

מפגן ענק: למעלה מ-4,000 ליכודניקים הגיעו לסוכת השר ישראל כץ

אריאל אילוז

מסין באחריות

אריק זיו
דילוג לתוכן