23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

ד"ר עמנואל נבון מתגייס למען מערכת הבחירות של הליכוד

ד"ר עמנואל נבון, אשר התמודד בפריימריז של הליכוד והגיע למקום ה-38 ברשימה הארצית עם 2,950 קולות, הודיע היום (2 בדצמבר) כי הוא מתגייס למען הניצחון של הליכוד ב 22 בינואר.

 

"אומנם לא הגעתי למקום ריאלי" הוא אומר "אך אני לא טורק את הדלת, חלילה, להפך.  אמרתי לפני הבחירות כי בכוונתי למשוך לליכוד את קולותיהם של כחצי מיליון עולים מן הארצות האנגלו-סאקסיות והפרנקופוניות, ובכוונתי לעשות זאת על אף שלא אכהן בכנסת הבאה."  

   

"אם הליכוד רוצה שעולי ארה"ב וצרפת יצביעו לנו במקום לבית היהודי או למפלגות אחרות, עלינו לדבר אל הציבור החשוב הזה, ושמישהו 'משלהם' יסביר למה כדאי להצביע לליכוד.  אני עומד לרשות המפלגה שלי."  

   

עם פרסום התוצאות שבוע שעבר, פרסם ד"ר נבון הודעה שבה הוא בירך את אברהם נגוסה על בחירתו במקום המשוריין לעולים.  הוא חזר לעיסוקיו כמרצה באוניברסיטה וכדובר רהוט בכלי התקשורת הבינלאומיים כדי להגן על ישראל מול המהלכים החד-צדיים של הרשות הפלשתינית באו"ם.   

   

"הליכוד זה נכון, העולים זה נבון" הייתה סיסמת הבחירות שלו בפריימריז.  "החלק השני של הסיסמה כבר לא בתוקף לפחות לגבי הכנסת ה-19, אך החלק הראשון חי וקיים.  אעשה את הכל כדי שהליכוד ינצח ב-22 בינואר, וכדי שנזכה לרוב מוצק ולממשלה יציבה."  



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כפי הנראה הבחירות יתבטלו

אלי חזן

לא לטרור, כן לתושבי הדרום – על פריימריז בצל טרור

אלי חזן

מעוז צור לא ישועה בליכוד

אלי חזן

הנחילים מקדימה : עכשיו אבי דיכטר בדרכו לליכוד

אלי חזן

אלקין ואדלשטיין מבקשים לבטל את הבטחת הייצוג לעולים עד מקום 21

אלי חזן

תמונת מצב : מחוז מישור החוף

אלי חזן
דילוג לתוכן