30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הקרן החדשה
הכנסת

דרמת גמליאל נגד רגב

יום ראשון מלא דרמות גם בישיבה שהתקיימה לפני ישיבת הממשלה אך הדרמה המשיכה גם במהלך ישיבת הממשלה בזמן אישור חלוקת תפקידי השרים.

 


 

ח"כ דוד ביטן יו"ר הקואליציה, יוזם הצעת חוק לסגירת תאגיד השידור הציבורי. בישיבת שרי הליכוד שהתכנסה הבוקר לפני ישיבת הממשלה, שבה צפויה לעלות הצעת החוק לדחיית עליית שידורי התאגיד לאפריל 2017, שוחחו השרים בנושא.  ביטן מתכוון לגייס תמיכה בנושא במהלך פגרת הקיץ של הכנסת ולקדם את החקיקה עם שובה מחופשה.

"לא צריך לדחות את עליית השידור – אפשר לבטל את התאגיד ולהישאר עם רשות השידור הקיימת ולהגיע לאותה תוצאה. המשך קידומו של התאגיד יעלה למשלם המסים הרבה יותר מאשר שימוש ברשות השידור הקיימת", אמר ביטן בישיבה. לדבריו, כבר בוטלה האגרה והחל תהליך התייעלות פנימי ברשות השידור, לכן אין טעם בקידום התאגיד החדש. במהלך הישיבה הפנו ביטן ושר המדע, הטכנולוגיה והחלל אופיר אקוניס את תשומת לבו של נתניהו לנימה הביקורתית העולה כלפיו בהתבטאויות חלק מהעיתונאים שצפויים לעבוד בתאגיד.

 

אירוע דרמתי נוסף התרחש בזמן ישיבת הממשלה היום,  כשראש הממשלה העלה להצבעה כמה מתפקידיו במסגרת זאת קיבלה השרה רגב את הסמכויות על לשכת הפרסום הממשלתית.  לא מבלי שהשרה גילה גמליאל הצביעה נגד מינוי זה.  מה שמוסיף שמן למערכת היחסים העכורה בין השניים.

 

באותה ישיבה השר זאב אלקין קיבל את משרד איכות הסביבה והשר חיים כ"ץ קיבל את החלק של התעסוקה ממשרד הכלכלה שמתחבר מחדש למשרד האוצר שאותו מחזיק כידוע משה כחלון יו"ר כולנו.

 

בשעה זאת עת כתיבת המאמר מתקיים דיון בבית הדין של התנועה.  על ההסתייגויות של החלטות מישיבת  במזכירות המפלגה האחרונה שהתקיימה חודש שעבר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דרעי מודה: ליאון נועד להפלת ממשלת נתניהו

אלי חזן

ח"כ אקוניס נגד מנהל הגמנסיה

אריק זיו ויזר

השר כץ: "הפלשתינים צוהלים משמחה – ואבו מאזן שותק"

אלי חזן

ד"ר גבי אביטל יתמודד בפריימריס הקרובים בתנועת הליכוד

אלי חזן

הדרכון המלחמתי של שאמה

אריק זיו ויזר

הסברה ישראלית ביוונית

אלי חזן
דילוג לתוכן