19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דרישה מח”כ משה כחלון לכינוס מרכז הליכוד לדיון והצבעה על ההסכם עם מפלגת העבודה

חברי מרכז הליכוד בפורום “נאמני ארץ ישראל בליכוד” וב”פורום לשמירת ערכי הליכוד” מתנגדים נחרצות להסכם הקואליציוני בין הליכוד ומפלגת העבודה ודורשים את כינוס מרכז הליכוד לדיון והצבעה עליו.

ההסכם עם מפלגת העבודה, אשר מאמץ הסכמים קודמים של ממשלות השמאל (כגון “הצהרת אנאפוליס” ו”מפת הדרכים”), עומד בסתירה מהותית לסעיף 1ב לחוקת הליכוד הקובע כי “הליכוד יפעל לשמירת זכותו של העם היהודי על ארץ ישראל, כזכות נצחית שאינה ניתנת לערעור, ולהתמדה ביישובם ובפיתוחם של כל חלקי ארץ-ישראל והחלת ריבונות המדינה עליהם.”

כמו כן, סעיף “ההסכמים הקודמים” בהסכם עם מפלגת העבודה סותר לחלוטין את החלטת מרכז הליכוד ממאי 2002 כי “לא תיכון מדינה פלשתינאית ממערב לירדן”. להזכירך, החלטה זו עומדת בתוקפה ומחייבת את כל מוסדות הליכוד, כולל יו”ר התנועה וחברי סיעת הליכוד בכנסת.

עפ”י ס’ 50 לחוקת הליכוד מרכז הליכוד הינו המוסד העליון של התנועה, והוא רשאי להחליט בכל ענייני התנועה. לפי ס’ 147 לחוקת התנועה, כל גוף של התנועה יזומן על ידי היו”ר שלו.

לפיכך הינך מתבקש לזמן בדחיפות את מרכז הליכוד לדיון והצבעה על ההסכם הקואלציוני בין הליכוד למפלגת העבודה.

נא הודע לכל הגורמים המעורבים בהסכם עם מפלגת העבודה, בליכוד ומחוצה לו, כי רק אישור (או דחיית) ההסכם הנ”ל ע”י מרכז הליכוד יחייב את הליכוד או את נציגיו בכנסת ובממשלה.

במידה ולא תודיע ביומיים הקרובים על מועד לכינוס המרכז, ניאלץ לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו לאכוף את כינוס מרכז הליכוד.

לפרטים נוספים – אביעד ויסולי, עו”ד
רח’ דישראלי 36, חיפה
טל’: 8112099 – 04 5791746 – 050
פקס: 8243490 – 04



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עבודת השטח מנצחת /מאת:מיכאל פואה

אריק זיו ויזר

משמעת, חינוך וערכים /מאת:משה קאריו

אריק זיו ויזר

התרוממות רוח בהרמת כוסית לחג במושב זיתן

אריק זיו ויזר

ריכארד חיראדין צריך לפטר 50 אחוז מעובדי משרד הפנים/,נרקיס אלפי

אריק זיו ויזר

פניה לעזרה של אדמסו אללי

אריק זיו ויזר

מכתב גלוי לראש הממשלה מכתב גלוי לראש הממשלה

דילוג לתוכן