21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

דני דנון: “למרות תיכון בליך, הליכוד עוד ינצח”

ח”כ דני דנון ייצג את הליכוד ביום הבחירות של תלמידי תיכון בליך ברמת-גן שלרוב היו מנבאים מראש את תוצאות הבחירות ביום הבוחר


 


אמש בבחירות שהתקיימו בתיכון “בליך” ברמת-גן, הגיע “הליכוד” רק למקום השלישי לאחר שבמקום השני זכתה “יש עתיד” ובמקום הראשון,”המחנה הציוני”. תלמידי תיכון יא’ ו-יב’ של תיכון “בליך” ברמת-גן הגיעו היום להפנינג ענק של יום בחירות דמוקרטי בו נטלו חלק כל המפלגות אשר משתתפות בבחירות לכנסת ה-20.


תלמידי תיכון “בליך” ברמת גן הם אלה שלרוב יודעים לאמוד את תוצאות הבחירות האמיתיות ביום הבוחר. כך יצא שהתלמידים הללו בתיכון “בליך” זיהו היטב את המהפך של 1977 ואת המהפך של 1992 ואת ניצחון הליכוד בשנת 2006. הפעם, בבחירות שנערכו שם הליכוד זכה רק במקום השלישי ומי שפקד את בית הספר ביום הבוחר מטעם “הליכוד” היה ח”כ דני דנון.


ח”כ דני דנון לא היה מופתע מהתוצאות ואמר: “בבחירות ב-17 במראס מי שיזכה זו תהיה תנועת הליכוד. מה שקרה היום בבליך אינו משקף את דעת הבוחר הישראלי. הליכוד תהיה הפתעת הבחירות במרס”.


עוד פוליטיקאים שהגיעו היום לבליך היו: ד”ר מייקל אורן, האלוף במילואים יואב גלנט וח”כ תמר זנדברג. התלמידים נהנו מיום חופשי של נשף בחירות עם מאות דגלים וכרזות של כל המפלגות כולל חולצות של המפלגות והיו גם כאלה שחילקו קמעות, לשם המזל.


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס הלך, תומכת סרבנות מונתה

אריק זיו ויזר

נתניהו עושה היסטוריה : מינה את ברקו לראשות ועדת משנה חשובה של ועדת חוץ ובטחון

אריק זיו ויזר

רוב ברור בסיעת הליכוד נגד ההקפאה

אריק זיו ויזר

לא לליל הבדולח – יו”ר הכנסת ממריא לאוסטריה

אלי חזן

חוטובלי בעקבות בגין

אריק זיו ויזר

“אלוין”

אלי חזן
דילוג לתוכן