20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

די לצביעות ! כן לצה”ל! /מאת: אבריאל בן דור / בת-ים

שמונה שנים סבלנו מנפילות טילים וקסמים על שדרות ויישובי עוטף עזה, שמונה שנים של סבל, פחד וחרדה מפני פגיעה בחסרי ישע וחפים מפשע. אולם, כשסוף סוף החלטנו לשים קץ לחלום הבלהות הזה ולהגן על תושבינו וכבודנו הלאומי, התעוררו להם כל יפי הנפש והשמאל ,”מהרסייך ומחריבייך”, להגן על אויבנו – אויבי מדינת ישראל! ואני שואל אותם: היכן הייתם שמונה שנים כשאחיכם בדרום סבלו מפחד הקסמים הבלתי פוסק עליהם ועל ילדיהם? היכן הייתם כשילדותם התמימה של אלפי ילדים בדרום נהרסה? והיכן הייתם כשעסקים רבים בדרום קרסו ופשטו רגל?
הפסיקו את מעשיי האיוולת שלכם! הפסיקו את הצביעות ! הפסיקו לדבר כריבוניים של מוסר וצדק ולכו להפגין נגד החמס ופעולות הטרור שלו הפועלים מתוך עזה נגד תינוקות, ילדים וקשישים חפים מפשע. תתפלאו, אבל חיילי צה”ל מחרפים את נפשם גם עליכם במלחמה הכי צודקת והכי מוסרית שיש!.
ולקומץ “ערביי ישראל” המתלהמים ומפגינים נגד המדינה ומוסדותיה: הפסיקו להתחבא מאחורי תעודות זהות כחולות ולקבל מאתנו חינוך וקצבאות ילדים בעוד אתם תומכים ברוצחים שפלים ונתעבים, פעילי טרור חמסתניים. הגיע הזמן שתורידו את המסכות ותגלו לנו ולעולם כולו את פרצופכם האמיתי כמי שמזדהים עם מעשיי העוולה של ארגוני הטרור בעזה נגד חפים מפשע. תמיכתכם בחמס פוגעת בציבור ערבי גדול שכן רוצה מסחר חופשי, שלום ודו-קיום עם ישראל. אם רצונכם לחיות איתנו ובקירבנו, היו נאמנים למדינה וסימכו על מוסריותו של צה”ל וקברניטי המדינה כשוחרי שלום ולוחמי צדק.
חיילי צה”ל נלחמים גם עבור ערביי עזה ורמאללה. מנגנון ההרס העצמי שזרע החמס בשנים האחרונות פגע בכל חלקת שלום ושיח מדיני בריא בין ישראל לפלשתינים. כל העולם ראה את הניצול הציני והשימוש החולני והמכוער של החמס בבתי החולים ובתי הספר. החמס אינו בוחל בשום אמצעי כדי לקדם את מטרותיו ולו גם במחיר של שימוש בילדים כמגן אנושי. הגיע הזמן שערביי עזה והגדה יתפכחו ויבינו כי בתוכם הרס רב ושמו חמס. הם חייבים להקיא מתוכם את צרעת השלטון הארורה והחשוכה של החמס למען יטב להם ולילדיהם.
ולסיום, ברצוני לברך את חיילי צה”ל העומדים על משמר ארצנו ולומר להם כי ליבנו אתכם וכי אנו מאוחדים ומחזקים את ידכם במלאכת הקודש הזו להדוף את אויבנו האכזריים ולהבטיח את השקט לתושביי הדרום והארץ. מי ייתן ויהיה ה’ בעזרכם להצלחתכם ולהחזרתכם לבתיכם בריאים ושלמים אמן!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסער והדנון לציון

אלי חזן

הנצחת פאבל פרנקל בעיר הרצליה /מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

מי מגן על אנשי קדימה בחולון

אריק זיו ויזר

הלכידות היא האוצר שלנו/מאת:משה פונטה

אריק זיו ויזר

הסרת מגני דוד בעכו

אריק זיו ויזר

עם ישראל חיי ומדבר גרוזינית. / מאת:דוד פורטנוב

דילוג לתוכן