22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

דחיית שידורי התאגיד הציבורי – החלטה שגויה ומאכזבת

מירב שמולי סבירה שייתכן שנצטער על ההחלטה הזאת 

 

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים היסטוריים לטובת כלל הציבור בישראל שמובילות ממשלות הליכוד. ראינו זאת (רשימה חלקית ביותר) ברפורמה בדואר ישראל, בסלולר, הרפורמה בנמלים וגם בתאגיד השידור הציבורי. אשרי המאמין!
בממשלה הקודמת, בהובלתו של שר התקשורת דאז גלעד ארדן, התבצעה מהפכה של ממש.  על חורבותיה של רשות השידור הישנה אשר חדלה מזמן מלמלא את ייעודה, אמור היה לקום תאגיד שידור ציבורי חדש, מקצועי ויעיל, לטובתם של כל אזרחי ישראל. כולם כולל כולם.
הקמת התאגיד היתה כרוכה, מטבע הדברים, בחבלי לידה קשים, והקמתו נדחתה פעם אחר פעם, עד שהוחלט על התאריך הסופי בו יחלו שידורי התאגיד – אוקטובר 2016. טובי העיתונאים גויסו לתאגיד, והציפייה לקראת תחילת פעילותו היתה רבה.
לצערי הרב, הלילה, מסיבות שאינן ברורות ובאופן פתאומי, הוחלט על דחיה נוספת של שנה ורבע בהקמתו.
ברור לכולנו שאם ההסתדרות רוצה דחייה, לצערי, סביר להניח שהדבר אינו טוב לכלל אזרחי ישראל.
דחייה נוספת – ובפרט כה ארוכה  – עלולה באופן כמעט ודאי לחסל את הקמתו של התאגיד. דבר שאינו מיטיב עם אזרחי ישראל.
אחרי ביטולה של האגרה, נראה לי שמגיע לאזרחי המדינה לקבל ערוץ טלביזיה חדש ואיכותי עם תכנים מגוונים. בנוסף, הדחיה תמנע הצטרפות עיתונאים רציניים ומקצועיים לשורותיו.
אני קוראת לראש הממשלה (שכפי שכולכם כבר יודעים, אני נמנית על תומכיו) למצוא את הדרך להתגבר על כל הבעיות ולהחזיר את הקמתו של התאגיד הציבורי לתאריכו המקורי. לא מדובר בעניין של ימין או שמאל. מדובר בעניין מהותי לטובתם של כלל אזרחי המדינה.
אין דבר העומד בפני הרצון!
אדוני ראש הממשלה, הקמת תאגיד השידור הציבורי הוא רצונו של רוב העם. אנא ממך, חזור בך מהחלטה שגויה זו!

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים היסטוריים לטובת כלל הציבור בישראל שמובילות ממשלות הליכוד. ראינו זאת (רשימה חלקית ביותר) ברפורמה בדואר ישראל, בסלולר, הרפורמה בנמלים וגם בתאגיד השידור הציבורי. אשרי המאמין!

בממשלה הקודמת, בהובלתו של שר התקשורת דאז גלעד ארדן, התבצעה מהפכה של ממש.  על חורבותיה של רשות השידור הישנה אשר חדלה מזמן מלמלא את ייעודה, אמור היה לקום תאגיד שידור ציבורי חדש, מקצועי ויעיל, לטובתם של כל אזרחי ישראל. כולם כולל כולם. הקמת התאגיד היתה כרוכה, מטבע הדברים, בחבלי לידה קשים, והקמתו נדחתה פעם אחר פעם, עד שהוחלט על התאריך הסופי בו יחלו שידורי התאגיד – אוקטובר 2016.

טובי העיתונאים גויסו לתאגיד, והציפייה לקראת תחילת פעילותו היתה רבה.לצערי הרב, הלילה, מסיבות שאינן ברורות ובאופן פתאומי, הוחלט על דחיה נוספת של שנה ורבע בהקמתו.ברור לכולנו שאם ההסתדרות רוצה דחייה, לצערי, סביר להניח שהדבר אינו טוב לכלל אזרחי ישראל.דחייה נוספת – ובפרט כה ארוכה  – עלולה באופן כמעט ודאי לחסל את הקמתו של התאגיד. דבר שאינו מיטיב עם אזרחי ישראל.אחרי ביטולה של האגרה, נראה לי שמגיע לאזרחי המדינה לקבל ערוץ טלביזיה חדש ואיכותי עם תכנים מגוונים. בנוסף, הדחיה תמנע הצטרפות עיתונאים רציניים ומקצועיים לשורותיו.

 

אני קוראת לראש הממשלה (שכפי שכולכם כבר יודעים, אני נמנית על תומכיו) למצוא את הדרך להתגבר על כל הבעיות ולהחזיר את הקמתו של התאגיד הציבורי לתאריכו המקורי. לא מדובר בעניין של ימין או שמאל. מדובר בעניין מהותי לטובתם של כלל אזרחי המדינה.אין דבר העומד בפני הרצון!אדוני ראש הממשלה, הקמת תאגיד השידור הציבורי הוא רצונו של רוב העם. אנא ממך, חזור בך מהחלטה שגויה זו!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תסכול עמוק: שלטון ללא שלטון, בית-דין גבוה לצדק ללא צדק

אלי חזן

למה לי פוליטיקה עכשיו

אלי חזן

השבוע : פרשת חוקת

אלי כהן

מהו עגל הזהב שלנו ?

עזריאל צפר

דרוש באו"ם: דיפלומט מקצוען לטווח ארוך

אריק זיו ויזר

מו"מ? לא על חשבון הצלחת המבצע

אלי חזן
דילוג לתוכן