24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דוח גולדסטון והמלחמה בטרור / אריק גרבר, לונדון

משה ארנס הגיע ללונדון כדי להרצות בפני קהל מגוון שהורכב מתומכי ליכוד-חירות בלונדון, עיתונאים, אנשי עסקים וממוזמני ‘צוותא’, המחלקה לתרבות ישראלית של מרכז ‘ספירו ארק’ לתרבות והיסטוריה יהודית. בין האורחים היה גם ידידו של ארנס, שלום נמרוד אריאב, איש חיל האוויר ומנכ”ל התעשייה האווירית לשעבר.
האירוע נערך בבית פרטי בצפון לונדון והשתתפו בו כ-70 איש. נושא ההרצאה דן בדו”ח גולדסטון והמלחמה בטרור. לשאלה על אפשרות שחרורו של גלעד שליט, ענה ארנס כי הוא לא מקנא במקבלי ההחלטות לגבי ביצוע העסקה בנידון. 

השנה יצא לאור ספרו, ‘דגלים מעל הגטו – סיפורו של מרד גטו ורשה’. הספר הוא פרי מחקרו על המחלוקת האידיאולוגית בין תנועות הנוער הסוציאליסטיות, שהקימו את האירגון היהודי הלוחם (אי”ל) בפיקודו של מרדכי אנילביץ’, לבין בית”ר הרוויזיוניסטית, מתוכה הוקם האירגון הצבאי היהודי (אצ”י), בפיקודו של פאבל פרנקל, כששני האירגונים פעלו בנפרד, ללא תיאום בזמן מרד גטו ורשה.
אריק גרבר מנהל התקשורת של הליכוד בריטניה מסר לליכודניק ” הדו”ח של מועצת זכויות האדם של האו”ם הוא פנטזיה, במקום להתעמת עם הטרור ניתקה עצמה עצרת האו”ם מהמציאות. אני שמח שפרופסור ארנס שלו זכויות רבות בישראל בחר בנו כבמה להבהיר זאת”.
ניתן לצפות בווידאו האירוע בערוץ היו-טיוב של הליכוד בריטניה בלינק הבא:

http://www.youtube.com/user/LikudUK



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אצל פרג’ “נשאר הדבש הלך העוקץ”

אריק זיו ויזר

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

אריק זיו ויזר

הספד ליוסף שטרית

אריק זיו ויזר

פרשה אקטואלית:ויגש סערות עוזי ואייל ארד/מאת:זאב פז

אריק זיו ויזר

כבר מערבבים את קדימה ?

אריק זיו ויזר

כהן: “השר כץ פעל באופן מעורר תמיכה ואמפתיה”

אלי חזן
דילוג לתוכן