18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
תקשורת

יוסי דגן: “על רה”מ לגלות מנהיגות”

בראיון לתכנית “הבוקר של קשת” הוסיף יוסי דגן כי “ידי צה”ל כבולות” בניגוד לעמדת צה”ל ושר הביטחון

 

 

 

מי שהיה צריך עוד הוכחה ליוזמה שעמדה מאחורי ההפגנה אתמול מול בית ראש הממשלה קיבל את הראיון של יוסי דגן לתכנית הבוקר בו הדגיש שהוא ימשיך לשבת ולמחות.

 

“לא מדובר במדיניות, מדובר בפוליטיקה פנים מפלגתית”
את המשפט הנ”ל מסר גורם המעורב בפרטים ומקורב לשר שהתנגד להצטרף למחאה. 

מסתבר ל’ליכודניק’ שמאחורי ההפגנה עומדים המתיישבים שקיבלו הוראות מהפייגלינסטים ואלה כזכור פקדו רבים לתנועה ועכשיו לאחר שהוכרע סופית שאת הרשימה הארצית יקבעו המתפקדים – מדובר במציאה ובדיל שכדאי לסגור ועדיף כמה שיותר מוקדם.

“נראה לך ששֹר צריך במה, מיקרופון ואלף אנשים כדי להעביר מסר לממשלה או לראש הממשלה?” אמר הגורם, “הוא יכול לחכות יומיים לישיבת ממשלה ולומר מה שבא לו”.
נכון להיום מדובר על כמות מתפקדים שנעה בין 13,000 ל-15,000 והם יכולים להצביע בפריימריז ועליהם ילחמו חלק מהשרים.

“שים לב שאף אחד לא יצא נגד בנט או שקד שיש לה חלק לא קטן בכשלונות של המתיישבים כולל הריסת בתי דרינוף בבית אל” הוסיף המקורב. לשאלתנו מי כבר סגרו את הדיל ומי צריכים להוכיח את עצמם רמז הגורם: “FOLLOW THE KIPPA “.
חשוב להוסיף שאכן במחאה השתתפו גורמים שונים ורבים; היו שרצו להגיע ולחגוג את ההקפות, היו שמאלנים שרצו להוסיף מסה למחאה, היו אנשי בית יהודי שניצלו את הבמה כדי להתסיס את הקהל וכן, היו גם אנשי ליכוד ערכיים וחשובים שבאו לתמוך. דרך אגב, גם בתוך אנשי הליכוד כאמור היו את אלה שהצהירו שהם מוחים נגד המדיניות כמו אוריאל כוכב והיו שהביעו תמיכה מלאה בראש הממשלה כמו יו”ר הנוער ידידיה זמורה. כך או כך כשמדובר במחאה מהסוג הזה, התקשורת תמיד תשתמש במרואין שמתאים לאג’נדה שהיא כידוע: שמאלית וכך נוצר מצב שמשרת תמיד את היריבים הפוליטיים – מבית ומחוץ. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רעיית רה”מ הגיעה לחתונת שרה ליטמן ששכלה את אביה ואחיה

Gilad Trugbild

חמשת האתגרים של נתניהו

אריק זיו ויזר

שר התקשורת משה כחלון אישר את מכירת מירס

אריק זיו ויזר

“לפיד הוליך שולל את הציבור”

אריק זיו ויזר

“לפיד הוליך שולל את הציבור”

אריק זיו ויזר

ראשי המתנחלים: לא עת לחגוג, נבנה בלי להתריס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן