24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ג’ודי גנבה את ההצגה

אומרים שהליכוד תנועה בשקיעה. בימים האחרונים רואה אלי חזן בדיוק את ההיפך. אתמול הוא הביא הוכחות לכך. נשות הליכוד בכנס לראש השנה חיבקו את נשות עוטף עזה 

הקורא את רוב הפרשנים הפוליטיים במדינת ישראל סבור כי הליכוד היא תנועה בשקיעה. רוב הכותבים מתעלמים מהדינמיות שבתנועה. כנסים ופעילויות שנעשו בשבועות האחרונים מוכיחים כי הליכוד חי ובועט, לעיתים גם בעצמו. אתמול, לאחר תקופה ארוכה, התקיים כנס נשות הליכוד שארגנו טובה מעוז, טלי ארגמן, אביבה חזן, רחלי סקעת וחגית אלמגור, כולן נשות ליכוד אקטיביות שניסו ומנסות להחזיר עטרה ליושנה. 

הערב אורגן יום לאחר הכנס של גדעון סער. אמנם המקום היו אותו מקום אבל הכמות, מן הסתם, שונה. 

ראוי להזכיר : מאז מינויו של קובי צורף ליועצו הפוליטי של ראש הממשלה משהו אחר וטוב מתרחש במצודת זאב. התנועה רוחשת. הכנס אמש הוא תולדה של קבוצת ווטס אפ שהקים עורך ליכודניק אריק זיו ובה קרא לנשים להתחיל לפרוח מחדש. זיו (ואין צורך בגילוי נאות : ידוע בליכוד שאני ואריק עובדים שנים במשותף. הייתי נוכח בכל הרגעים הללו) ניסה ליצור נישה מיוחדת לנשים זמן קצר לאחר התרסקותו של הליכוד בבחירות 2006. הוא אף ניסה ליזום הקמת אתר בשם “ליכודניקית” והוא דוחף כל הזמן לאנרגיות מחודשות בליכוד. 

מכל מקום, בשעה שאני הגעתי למקום בו התרחש האירוע – כפר המכביה – נכחו בו עשרות נשים ולאחר שעזבתיהו הגיעו עוד הרבה. 

בלטו בנוכחותן סגנית השר ציפי חוטובלי והשרה המיועדת גילה גמליאל. אחת הנשים אמרה כי “מי שגנבה את ההצגה הייתה ג’ודי ניר שלום מוזס”.

מה שבלט יותר מכל הוא חסרונן של נשים צעירות במקום. אני הבחנתי בשתיים בלבד מתחת לגיל 30 ובהן קרין הבת של חגית אלמגור אשר משמשת סגנית יו”ר תא לביא באריאל. נשות הליכוד קמו לתחייה מחדש ועתה יש להקים מחדש את הנשים הצעירות בליכוד וכמו שאתן יודעות ואתם יודעים ישנן לא מעט כאלו המחכות להתחיל לעבוד.

 

שנה טובה  



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר לשעבר איוב קרא חנך סניף של הביטוח הלאומי

אלי חזן

הליכודניקים החדשים והגזענות הישנה של מפא”י.

אריק זיו ויזר

פייגלין חנך את סניף הליכוד החדש בחולון

אלי חזן

מעוז צורי ליכודי

מתכוננים לקרב

אמיתי שיף

ליכוד גדול עם צעירים

אלעד מלכא
דילוג לתוכן