24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי סניפי הליכוד

גניש : פעיל חברתי לדוגמה

גבי גניש בפינה של איציק דדוש

גבי גניש, ממתי אתה בליכוד ?

“אני בליכוד משנת 1978. חבר מרכז קדנציה רביעית בירושלים”.

למה דווקא ליכוד?
“כי אני חושב שהליכוד היא תנועה חברתית, תנועה מדברת לעם”.

מה היית עושה אחרת בליכוד?
“התנועה צריכה לקדם את הפריפריה ולקדם את אותם אנשים שמצביעים לליכוד. זה ייעשה אם מישהו חשוב ייתחשב ויגיד : “אלו המצביעים שלנו ולהם אנחנו צריכים לדאוג”. עלינו לא להפקיר : לא את הפריפריה ולא את השכבות החלשות, לקדם ולסייע לנכים, לזקנים ולגמלאים”.

מה חשוב לך לקדם?
“לקדם את הנוער שלצערנו מסתובבים ברחובות שתהיה להם מסגרת, שיהיה להם מועדונים עם תקציב ורכזים – דבר שמאוד חשוב למדינה. כי אם היום תשקיע בחינוך אתה אחר כך לא צריך להשקיע ברווחה, בבית סוהר ובדברים אחרים”.

ספר על עצמך?
“יליד 1944. עליתי מלוב לירושלים. אנחנו שישה בנים ושלוש בנות. גרנו בקטמונים. היה עוני וצפיפת בבית הקטן שגרנו בו אבל הייתה לנו גאוות יחידה. לא היינו בכיינים, חיינו עם מה שיש – מה שאימי בישלה – כולנו אכלנו בסיר אחד. הייתה מאכילה 11 נפשות ואף פעם לא הייתה בעיה. זרקו אותנו לעבוד בקרן קיימת, התגייסנו לצבא התחתנו וגידלנו משפחה. אני ירושלמי בכל רמ”ח אברי, נשוי פלוס 4 ילדים ושמונה נכדים. הילדים שלי גם עם הפנים לימין”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסכם שלום, שנה חדשה וחתונה מאושרת : מזל טוב לדרור ועופרי

ליכודניק

צוות התגובות של הליכוד יעמוד ח”כ אופיר אקוניס,חוטובלי,ורגב

אריק זיו ויזר

הכר את המועמד : יגאל בוזגלו מחוז גליל ועמקים

עינר אביב

“הליכוד זה הבית שלי”

הצטרפו אלינו : הגנו על הדמוקרטיה

ליכודניק

פורום מדברים מהשטח תוכניות ושינויים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן