23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

גמליאל ודנון בעד הבית בחברון

בעוד הויכוח על ההתיישבות בבית המכפלה שבחברון נמשך, סגנית השר גילה גמליאל ויו"ר ועדת העלייה והקליטה מגבים את המתיישבים

 

 

הזמן לפינוי הגיע בצהריים ודיירי בית המכפלה יושבים עם סגנית השר בתוך הבית. סגנית השר במשרד ראש הממשלה, גילה גמליאל ביקרה בצהריים בבית המכפלה ואמרה כי שר הבטחון פוגע בבטחון האזרחים.
סגנית השר:״ פינוי דיירי בית המכפלה בדרך פזיזה, נמהרת וחסרת אחריות מעמידה את ממשלת ישראל במבוכה זוהי תעודת עניות לכל מוסדות החוק במדינה, במידה ויוכח כי העיסקאות שנעשו הן כחוק וכדין אנחנו נראה מגוכחים. במידה וזה היה קורה במקום אחר בעולם, לא היינו מקבלים זאת. אינני מצליחה להבין מדוע שר הביטחון מתעקש לא לקבל את עמדתו של ראש הממשלה ולבטל את ההחלטה המפנה משפחות מביתהם ללא הצדקה. הגעתי היום לבקר את המשפחות בבית המכפלה, על מנת לחזק אותם ולהעביר מסר ברור, כי הממשלה תיתן תמיכה להתיישבות יהודית בכל חלקי ארץ ישראל״.
זאת פשוט שערוריה! ההחלטה האומללה של שר הביטחון, ערב חג הפסח, מהווה פגיעה בכולנו. יהודים רוכשים בית בארץ ישראל בדרך חוקית והמדינה מפנה אותם, בכך שר הבטחון פוגע בבטחון אזרחי ישראל".

 

ואילו סגן יו"ר הכנסת, ח"כ דני דנון יצא במתקפה חזיתית על שר הביטחון ברק, בנוגע לניסיונותיו לפנות את בית המכפלה בחברון: "משהבין שלא יקבל שריון בליכוד, ברק מנסה לקושש קולות מתומכי השמאל הקיצוני, בפעולותיו האחרונות החל את קמפיין הבחירות שלו שמיועד לקהל היעד של השמאל הקיצוני" ,אמר דנון. לדבריו, הגישה הפרו פלסטינית שהוטמעה בתקופתו של ברק במנהל האזרחי עלולה להביא למלחמת אחים.

דנון פנה לשר הביטחון בכדי שינטוש את גישתו הפרו פלסטינית ויחזור למורשת היהודית: "נראה שברק חושב שבית המכפלה הוא כמו הבית שלו באקירוב, שניתן פשוט לעזוב אותו למען בית אחר- בית המכפלה זה לא אקירוב. חוסר המחויבות של שר הביטחון למורשת הבסיסית של העם היהודי, וגישתו הפרו פלסטינית נחשפו היום במסגרת פעולותיו במנהל האזרחי, ועלולים לגרום למלחמת אחים ", אמר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אוחנה בעמדה קדמית להתמנות לסגן שר

אריק זיו

"הממשלה ממשיכה לברבר עצמה לדעת"

אריק זיו ויזר

מצ'כיה בידידות

אלי חזן

נצחון לנשים בוועדה לקידום מעמד האשה

אריק זיו ויזר

דני דנון: "למרות תיכון בליך, הליכוד עוד ינצח"

אריק זיו ויזר

ח"כ כרמל שאמה קורא לראש הממשלה להקים מחדש את תיק ירושלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן