18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

גמליאל ביקרה בכפר סבא

גילה גמליאל סגנית שר לקידום צעירים, סטודנטים ונשים במשרד ראש הממשלה ביקרה השבוע בכפר סבא

סגנית השר החלה את ביקורה בבית מועצת נשים יחד עם המשנה לראש העיר אורן כהן. שם הועברה לה סקירה אודות פעילות למען נשים בכפר סבא. סגנית השר הודיעה כי היא תסייע בתקצוב אם לאם בקהילה בעיר. במסגרת הפרויקט מגיעות אמהות מנוסות בהתנדבות לבתיהן של אמהות צעירות ומסייעות להן. בנוסף תתקצב סגנית השר קורסים שונים למנהיגות נשית.   
לאחר מכן המשיכה סגנית השר יחד עם אורן כהן לביקור במרכז הצעירים בעיר, שם נפגשה עם צוות המרכז ושמעה מהם על פעילותם. סגנית השר חיזקה את ידיהם על פעילותם והצהירה כי החל משנת 2011 תתמוך בפעילותם ואף  תתקצב יועץ משכנתאות שיעמוד לרשות הצעירים בעיר.
סגנית השר גמליאל: "אני שמחה לבקר כאן ולראות שיתוף פעולה מוצלח כל כך בין צעירי העיר ונשות העיר  לבין העירייה.אני מקווה שגישת העירייה לגבי האוכלוסיות הללו תהווה דוגמא ונופת לערים אחרות.. אני מאמינה כי עלינו להתייחס לצעירים במדינת ישראל כמשאב לאומי של מנת לממשו יש להעניק להם את התנאים האופטימליים לקדם ולפתח את עצמם.
הצגתי בפני ראש הממשלה תוכנית אסטרטגית על מנת לקדם את אוכלוסיית הצעירים במדינה, שלב ראשון בתוכנית היה להעניק שנת לימודים חינם לחיילים משוחררים ובוגרי השירות הלאומי שלומדים בנגב, בגליל, ביהודה ושומרון ובאשקלון וכעת אנו עמלים על מציאת פתרון למצוקת הדיור והתעסוקה.
אני שמחה לראות כי העירייה שותפה לחזוני הן בתחום הצעירים והן בתחום הנשים וניכר שהיא עושה מאמצים ומתעלת משאבים על מנת לקדם ולמנף את האוכלוסיות הללו."
המשנה לראש העיר אורן כהן הודה לסגנית השר גמליאל על ביקורה המוצלח בכפר סבא. "כמי שמכיר את ח"כ גמליאל הרבה שנים אני מודע לעובדה שכל נושא הצעירים, נשים ונוער, קרוב לליבה ואני חושב שאנו יכולים להתברך בעשייתה בכלל ובודאי כיום כסגנית שר במשרד ראש הממשלה היא מובילה תהליכים משמעותיים בתחומים אלו. אני שמח וגאה שכפר סבא יצאה נשכרת מביקורה. אין לי שום ספק ששיתוף הפעולה איתה ועם משרדה יימשך".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אז מה קורה בשדרות ?

אלי חזן

גם אנטולי ליפסקי בעד יורם מרציאנו

אלי חזן

רעננה : חם מאוד בקיץ בבחירות לרשויות המקומיות

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה משתתפת בצערה של משפחת שלגי

אלי חזן

משה בן לולו בשירות העיר לוד

אלי חזן

שיחת היום : לאה כץ – המורה של יורם מרציאנו

אלי חזן
דילוג לתוכן