18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

גם תנועת הריבונות בדרך לליכודיאדה

פעילי וראשי תנועת הריבונות בהיערכות מיוחדת לקראת הליכודיאדה זאת בעיקר לאחר ההצלחה המרשימה בהצבעת מרכז הליכוד בה התקבלה החלטת הריבונות על יו"ש פה אחד.
ראשי התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר, מציינות כי זו השנה השלישית שהן ונציגים נוספים של התנועה ישתתפו באירוע הליכודיאדה. "הליכודניקים אוהבים את ארץ ישראל והוכיחו זאת בהצבעת ישיבת המרכז האחרונה כאשר הצביעו פה אחד עבור החלת החוק על מרחבי יהודה ושומרון", אומרות השתיים הרואות את חשיבות נוכחותן באירוע בהיותו "חגיגה דמוקרטית אמיתית המאפשרת גישה אישית וישירה להמוני יהודים מכל שדרות הציבור, יהודים הנאמנים לארצם ולערכי הליכוד".
לקראת האירוע הכינה התנועה מסמך ובו ציטטות נבחרות של שרי הליכוד, חברי הכנסת ובכירים נוספים בתנועה המביעים תמיכה נלהבת בהחלת הריבונות הישראלית ביו"ש. בין האישים שדבריהם מופיעים במסמך שיחולק בקרב אורחי הליכודיאדה ניתן למצוא את נשיא המדינה, שרים כישראל כץ, יריב לוין, חיים כץ, זאב אלקין, אופיר אקוניס, מירי רגב, גילה גמליאל, איוב קרא וחברי כנסת רבים.
ראשי התנועה ייפגשו עם בכירים בליכוד במהלך אירוע הליכודיאדה. במפגשים אלה בכוונתן להוסיף ולתת רוח גבית רעיונית, ציבורית ומעשית למובילי חזון הריבונות בכנסת, בממשלה ובזירות ציבוריות נוספות.
קצובר ומטר מזכירות כי תנועתן מובילה זה שבע שנים את הקמפיין למען החלת הריבונות, ש"בהדרגה ויחד עם פעילים מתנועות נוספות, בעיקר שדולת ארץ ישראל בכנסת בהובלת חברי הכנסת יואב קיש ובצלאל סמוטריץ', הביא לשינוי הדרמטי המתחולל בזירה הפוליטית-מדינית בישראל, שינוי הקוטע את שיח הנסיגות ועובר לשיח הריבונות".
עוד הוסיפו כי "בכנסים, חוגי בית, מפגשים, הוצאת כתבי עת, הפקת אתר אינטרנט ייעודי ועוד אנחנו, בעזרת פעילים רבים בתנועת הריבונות, פועלים להחזיר את הגה ספינת המדיניות הישראלית לערכי אהבת הארץ והאחיזה בה, ומסיטים אותה ממסלול קרחוני אוסלו והמדינה הפלשתינית אל יעדי הציונות הבסיסיים ביותר. באירוע הליכודיאדה אנחנו מאמינות שנצליח להעמיק עוד יותר את שיח הריבונות ולעבור מחזון למעשה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פייגלין חנך את סניף הליכוד החדש בחולון

אלי חזן

שרן עם נתניהו

ליכודניק

היסטוריה פוליטית באושוויץ'

אריק זיו

למה בכתה רחלי יוקד ?

אריק זיו ויזר

יניב בן שושן מנצח בפריימריז בליכוד בחיפה

אריק זיו ויזר

החבר'ה הטובים

אריאל אילוז
דילוג לתוכן