18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צפורה אור טל

גם השנה חגגנו עם חוג תגר בארוחה חגיגית לכבוד ראש השנה

אף שזו מסורת רבת שנים, שחוג תגר מקיים ארוחות חגיגיות לכבוד ראש השנה,כאשר מר בנימין נתניהו ורעייתו שרה והרב הראשי ישראל לאו הם אורחי הכבוד, הפעם הייתה האווירה   יותר יחודית, אולי  בשל אופיו של המקום שבו התקיים הפעם האירוע – אולם רסיטל.  כמו-כן היה מרנין לראות את מר בנימין נתניהו עומד ומשוחח ארוכות שיחת רעים עם החברים הרבים  שהתקבצו סביבו.

את הערב, שהחל עם מחרוזת שירים ישראליים  ובהימנון האצ”ל, הנחה  אלי שיטרית, כרגיל  במיומנות מופלאה, כאשר הוא לא פוסח על סיפור מעשי הגבורה שחוללו חבריו, לוחמי המחתרות.

הפתעה נעימה הייתה לכולנו כאשר הגיעה חברתנו, ח”כ לשעבר נעמי בלומנטל,

בליווי עוזרה הנאמן והמסור דוידי הרמלין, ופילסה דרכה לעבר שולחן הנשיאות,

בינות לכל המברכים הרבים שבירכו אותה.

מקרב יושבי שולחן הנשיאות נשאו דברים יו”ר התנועה מר בנימין נתניהו, שבין היתר הבטיח, כי כאשר הליכוד יקים את הממשלה הבאה בראשותו – ילדי ישראל לא ילמדו על הנכּבּה, אלא יותר ויותר על מורשת ישראל ועל הציונות  עם פרק מיוחד על גבורת לוחמי המחתרות, שהביאו למיגור השלטון הבריטי הזר מהארץ, ושרבים מאותם לוחמים יושבים איתנו באולם זה.

גם גב’ שרה נתניהו נשאה דברים, שעיקרם היו בקשתה להנחיל לדור הצעיר ולכל הסובב אותנו  את מורשת ישראל על כל גבורותיה.

עוד נשאו דברים הרב הראשי לתל-אביב יפו  ישראל לאו, ח”כ לשעבר נעמי בלומנטל, ח”כ לשעבר אהוד יתום, אלוף (מיל)  יוסי פלד, נציגה מעקורי גוש קטיף וד”ר מרק רודצקי, אשר ריגש אותנו כאשר סיפר שהוא וחבריו מגיעים  בספינה ובה 100 חברים לחוף ימה של תל-אביב  ביום השנה שאלטלנה טובעה ומניחים זרי פרחים על הגלים במקום שהאונייה טובעה וכן מתפללים שם.

 

את הערב חתמו בהענקת מדליות של ירושלים שהוענקו למר בנימין נתניהו, לרב

ישראל לאו, לאהוד יתום, ליוסי פלד ולפתחיה שמיר, מי שהיה בהתנדבות  12 שנים

יו”ר ברית חיילי האצ”ל;   ומדליות של חוג תגר שיצאו במלאת 50 שנים

ממרד לעצמאות ישראל, הוענקו לידי גב’ שרה נתניהו עבור בנה יאיר שאמור היה להגיע ולא הגיע, וכן לד”ר מרק רודצקי;   כמו-כן הוענקו זרי פרחים (למען הדיוק עציצים מרהיבים)  לשלוש הנשים  משולחן הנשיאות: לגב’ שרה נתניהו, לח”כ לשעבר נעמי בלומנטל ולגב’ ליאורה יתום.

בברכת שנה טובה, צפורה אור-טל, סניף ”מרכז” תל-אביב



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השיר: ממימון עד מימונה

אריק זיו ויזר

למה לא צריכה לקום קבוצה של ירוקי עיניים

אלי חזן

ההשוואה של התקשורת את יהודי צרפת לערביי הארץ היא איוולת

אלי חזן

עוד על הערב החגיגי ועל ספרו החדש של עקיבא נוף

אלי חזן

אחינו יהונתן

אריק זיו ויזר

ציפורה אור-טל בשיר מיוחד לכבוד ט”ו באב

אלי חזן
דילוג לתוכן