23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

גל התפקדויות לליכוד במגזר הערבי

בסיור שערך אתמול, פקד סגן השר קרא ל'ליכוד' ראשי רשויות מהמגזר הערבי

בשבועות האחרונים, פקד סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח"כ איוב קרא ראשי רשויות בולטים מהמגזר הערבי והבדואי לתנועת 'הליכוד'. לאחר התפקדות ראש מועצת משהד, עילוט, בוסמת- טבעון, ג'דיידה-מכר ומזרעה לתנועת 'הליכוד', פקד סגן השר גם את ראש מועצת שיבלי מר מוניר שיבלי וראש מועצת כפר מנדא מר רפא חג'אג'רה , במהלך ביקור שערך בגליל.

ראש מועצת ג'דיידה-מכר מר עפיף חיאל: "המפלגות הערביות הזניחו את המגזר הערבי מאז ולתמיד. כניסתו לתפקיד של סגן השר קרא שינתה את התפיסה במגזר, בעיקר בזכות פועלו למען קירוב המגזר למטרה של השגת שוויון במדינה".

סגן השר קרא: "המגזר הערבי שבע מסיסמאות סרק וממאבקים חסרי תוכן שמובילים חברי הכנסת הערביים. ב"ה יצטרפו לשורותינו עשרות ראשי רשויות מאחר והבוחר הערבי רוצה תוצאות בשטח ולא הבטחות כוזבות. להבדיל, הליכוד הוכיח שהוא מייצר עשייה לרווחת כל אזרחי ישראל ולכן אנו רואים גל הצטרפות לתנועה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניהול מושחת בליכוד

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף מודיעין

אריק זיו ויזר

שי גלילי מבקר הפנים

אריק זיו ויזר

לשכת נתניהו אדונים ומשרתים/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ד"ר עמנואל נבון מתמודד על משבצת העולים

אלי חזן

ליכודניק בשידור חי ממרכז הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן