21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

גלעד שליט והאתוס הציוני /מאת:שוש לוי

במשך כל ששים שנות קיומה של המדינה , התחנכו דורות של חיילים , ובהם הוריו של החייל החטוף – גלעד שליט , וגם אני וגם את וגם אתה וגם – כולנו , בעצם , על האתוס הציוני – צהלי שלא מפקירים חייל בשדה – הקרב ויתרה מכך – כאשר הוא , למרבה הצער , נופל בשבי האוייב – חובה על המדינה לעשות הכל כדי להחזירו הבייתה . זוהי גם , אגב , מצווה גדולה מן ההלכה היהודית – “מצוות פדיון שבויים “. מנגד – ניצבות המשפחות השכולות אשר איבדו את יקיריהן בפעולות – איבה וטרור והדוגמאות לכך – רבות !

רבות התלבטתי לפני שהחלטתי לנקוט עמדה בסוגייה כואבת ובוערת זו , ואולם מרגע שנפלה אצלי ההחלטה אני שלמה איתה ומאמינה שאוכל לשכנע גם את הקוראים של מאמר זה .

ובכן – אני הגעתי למסקנה שעל ממשלת – ישראל לבצע את עיסקת – השבויים ולהחזיר לחמס את כל השבויים שהוא דורש – גם את אלה שדם על ידיהם , ולהחזיר את גלעד שליט , סוף סוף הביתה .

ונימוקיי עמי :

א.ברור שהמחבלים אותם רוצים החיזבאללה והחמאס שנשחרר הם = מפלצות – אדם ש”אין להם אלוהים “!

חיות – טרף אנושיות חסרות לב ומצפון , וכאשר תינתן להם ההזדמנות הראשונה – הם ישובו לבצע פעולות – טרור בשטחה הריבוני של מדינת – ישראל וגם מחוצה לה – בשגרירויות במשחקי – ספורט ובכל הזדמנות ואתר שיתאפשר להם !
ואולם – האם מישהו מעלה על הדעת , שגם היום , כאשר עדיין לא שיחררנו את הרוצחים האלה – האם כיום אנו יכולים לנוח על זרי – הדפנה ולומר לעצמנו שכבר אין התנכלויות לאנשינו ברחבי – העולם , או שכבר אין היום מי שחורש מזימות כנגד מדינת – ישראל ותושביה ?
האם מישהו באמת חושב , שארגוני הטרור ( החמאס החיזבאללה , הג’יהאד האיסלאמי , אל – קאעידה ו”אירגון האחים המוסלמים “) הפסיקו לשלוח את צעירי וצעירות הפלסטינים , למחנות טרור , באירופה שם הם לומדים להרכיב מטעני- נפץ ופצצות מתוצרת-בית
המשמשים אותם כאשר הם מבצעים את פיגועי – ההתאבדות שלהם , (המנוגדים אמנם לדת האיסלאם ,ואולם – במחנות האלה מחנכים אותם שזוהי המצווה הנעלה מכל = להפוך לשאהיד !) , ובכן , כל בר – דעת וכל בר – סמכא בנושא יאמר לכם שהתשובה שלילית!! – יש טרוריסטים בעזה
ויש מחנות – טרור באירופה ויש מגה – טרוריסטים , והם קיימים כל הזמן ! ובזמן שאנחנו מחסלים – אחד “נולדים ” עשרה ! והחזקת רבי – המחבלים בבתי – הכלא שלנו או שיחרורם לא תעלה ולא תוריד כהוא זה מבחינת
בטחון אזרחי – ישראל ! כוחות – הביטחון מסכלים כל יום עשרות פיגועים המתוכננים להתרחש בישראל , ועוצרים או מחסלים את מתכנניהם !

ב. מה שעומד כרגע על שתי כפות המאזניים הם שתי מטרות ושתיהן חשובות לאין ערוך – האחת – מחד – להעניש את הרוצחים שאימללו משפחות ישראליות רבות והפילו עליהן את השמיים , והפכו את יום חגם למספד ! ומאידך – למנוע ממפלצות אלה את האפשרות להמשיך ולבצע מעשי – טרור .ובכך גם לקיים הרתעה בפני מי שחושבים ללכת בעקבותיהם .

השנייה – להחזיר ולהשיב הבייתה, חייל אשר נשלח על ידי ממשלת ישראל להגן על גבולותיה ואזרחיה , ואשר לצער כולנו , נפל בשבי האוייב האכזר ולא ראה אור יום כבר – 1000 ימים !!! שהם כמעט – שלוש שנים!!!
איני מבינה , וכמוני אזרחים רבים , מדוע נאלצת משפחתו של גלעד שליט לעבור את כל ה”ויה – דולורוזה ” הזאת שהם עוברים עכשיו , ולהקים אוהל – מחאה , כאשר הם בסה”כ מבקשים את הדבר הצודק ביותר שמישהו בכלל יכול לבקש = את החזרת בנם אשר יצא בשליחות ממלכתית של מדינת ישראל וצבא ההגנה לישראל ! איזה מסר אנו מעבירים לדורות רבים של חיילים לעתיד לבוא – אם הם לא יוכלו לסמוך על מדינתם שתעשה הכל על – מנת להשיב אותם הבייתה לאחר שיצאו לשדות – הקרב כדי להגן עליה בגופם ?!!!

ג. כוחות הביטחון של ישראל , ובתוכם – השב”כ והמוסד ידעו , פעמים רבות , להגיע לכל מיני מבוקשים ואפילו – אל פושעים נאצים אשר הסתתרו במדינות – העולם השלישי (אורוגוואי , ברזיל , פוארטו ריקו , מכסיקו ועוד) וגם בבירות אירופה לא בחלו (איטליה , צרפת , ספרד , אוסטריה ) ולכן – אין כל מניעה שלאחר שישוחררו הארכי – טרוריסטים בעסקת – שליט = הם ייתפסו שוב , ( אלא שהפעם = הם פשוט יחוסלו וכך לא ישארו בתור קלפי – מיקוח עתידיים!) ובזאת פתרנו את הפלונטר = גם השבנו את גלעד שליט הבייתה וגם הענשנו את המנוולים !
ברור שזה לא יהיה פשוט – אבל עם קצת רצון וקצת תחכום הרי זוהי סיסמתו של המוסד – “בתחבולות תעשה לך מלחמה “!)
ניתן לפתור את התסבוכת הזאת , על הצד הטוב ביותר !
דבר אחד חייבים לזכור תמיד = גלעד שליט עדיין (!) בחיים !!!
לא ברור עד מתי !!! ולכן – חייבים לקבל מהר החלטה ולבצע!
אין זמן !
בשורה התחתונה = חייבים להחזיר את גלעד שליט הבייתה היום , אחרת = אנו עלולים להתעורר בוקר מר אחד ולגלות שיש לנו דה – ז’אוו ומקרה טראגי נוסף למקרה – רון ארד
במקרה הגרוע , או להוותנו – מקרה נוסף של – אהודגולדוואסר ורגב – במקרה הגרוע ביותר !

ראו – הוזהרנו !

שוש לוי – סניף אופקים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוסי קוממי – הליכודניק של הרצליה

עינר אביב

10 דברים שנתניהו צריך לעשות ביום שהוא מתמנה לראש ממשלה/מאת אריה יואלי*

אריק זיו ויזר

רק הליכוד לא בא.

אריק זיו ויזר

רוב הרשימה ליכודניקית תומכת בנתניהו/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

להציל את החמאס עכשיו !

אריק זיו ויזר

שנה טובה לתושבי רעננה מסניף הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן