23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

גלעד מהרט : "זה הסיפור שלי וזה מה שאני רוצה להביא לליכוד"

גלעד מהרט יתמודד על משבצת העולים. ליכודניק שמח להכיר

 

 

שמי גלעד מהרט. אני בן 45, נשוי ואב לחמישה ילדים. אני גאה להיות ישראלי במוצאי ובקהילה האתיופית. עליתי לארץ בגיל אחד עשרה לאחר שעברתי עם משפחתי ועם הקהילה את כל התלאות הקשות של העלייה וההתאקלמות. סיימתי את לימודיי בתיכון בהצלחה, התגייסתי לצבא שבו לחמתי כלוחם קרבי בצנחנים ומדריך כושר קרבי בסיירת הצנחנים ואילו כיום משרת במילואים כקצין בדרגת רב סרן.

במקצועי אני עורך דין ומגשר, פעיל ומתנדב בקהילה שנים רבות במגוון תחומים כגון חינוך, תרבות, תעסוקה והשכלה. אני מקדיש את מירב זמני לקידום הציבור.

בחלק הראשון אתמקד בסיפור על העלייה האישית שלי ושל משפחתי. מכיוון שכך נוכל לחבר את הציבור לחוויות ולאתגרים שעברתי.

במסע דרך סודן לישראל כנער מותירים בך חותם. הקשיים והאתגרים שאותם עברנו בדרך על מנת  להגשים חלום של ציונות הוא אבן דרך בחיי. בתור נער שעלה לארץ בגיל 11מאתיופיה הרבה נותר מאז : בהתמודדות עם הלם תרבותי, המוני קשיים אך גם המון הצלחות, הן מבחינה לימודית והן מבחינה חברתית ומשפחתית.

כשסיימתי את הלימודים, התגייסתי לצה"ל ב – 13/7/1992 והתקבלתי ליחידה מובחרת. שירתתי כלוחם שלוש שנים. בתוך השלוש שנים גם שירתתי כמדריך כושר קרבי בסיירת צנחנים. כיום אני סרן במילואים, אב לחמישה ילדים. אנחנו מתגוררים בחדרה. בסוף הגשמתי את החלום שלי ואני מודה לאלוהים על כך שאני מתנדב בקהילה כעשרים שנה במסגרות שונות ומשמש פעיל חברתי. 

המפגש שלי עם האקדמיה דרך לימודי המשפטים הקשים הוכיחו לי שאני יכול להביא משהו אחר. הייתי צריך מצד אחד לעבוד ולהביא פרנסה למשפחה אך מצד שני גם ללמוד ולעבור התמחות בבית המשפט השלום חדרה. בסוף ההתמחות לעבור את מבחני לשכת עו"ד לקבלת רישיון. אך עם הרצון להצליח עברתי בהצלחה רבה .

כיום אני עצמאי. המשרד שלי נמצא בחדרה משרד. בין היתר אני מרצה בכל מיני תחומים. אני מאמין שברשותי יש את הניסיון והיכולת והכלים הנכונים לשים את ענייני הציבור על סדר היום הפוליטי.

אני מעריך את המסורת המפוארת שלנו בת אלפי השנים. אני שואף לתת מקום של כבוד ל- מגלוץ שלנו ,לקייסים שלנו ששמרו על האורית, לרבנים שלנו, לתלמידי החכמים שלנו ולהורים שלנו שהובילו אותנו לאורך כל הדרך. אך במקביל המבחן שלנו גם לתת לצעירים כלים שיוכלו לתרום ולהשתלב בחברה הישראלית.

אני סבור שקיימים דברים שהוזנחו במהלך השנים ושלא טופלו, בפרט לעולים חדשים ובתיקים בכלל כמו תעסוקה, חינוך ותרבות. אפעל למען הטמעת קהילות בחברה הישראלית.

                                  עיקרי  "החזון  שלי" הם :

  1. הצמחת והקמת פורום מנהיגות מתנדבת הן ברמה לאומית והן ברמת הרשות המקומית – זיהוי וטיפול בסוגיות ובעיות של קהילת יוצאי אתיופיה ברחבי הארץ אשר מתמודדים עימם בחיי יום יום באמצעות הצמחת והקמת פורום מנהיגות יישובית והעברת אחריות לידי המנהיגות והקהילה המקומית  מתוך ראייה וחשיבה כי קהילה עצמאית הינה יכולה לדאוג לצרכיה בכלל ולחינוך ילדיה לצד הטוב ביותר בפרט .

 

  1. שיפור תדמית הקהילה ,עידוד למצוינות והענקת מלגות לסטודנטים – הפורום יעשה מאמצים גדולים לאתר מקורות כספים ולהעניק מלגות לסטודנטים ולתלמידים מצטיינים כי אנו מאמינים שנושא העלאת המצוינות בפני החברה הישראלית ישבור סטיגמות בקרב הקהילה וישפר את תדמיתה של הקהילה כולה והגיע העת להניף את הדגל של "מסע אחר"
  2. בתחום הפוליטי והחברתי ברמה המוניציפאלית וברמה ארצי – לדאוג להשתלבות של צעירים יוצאי אתיופיה בכל המערכות הציבוריות בכלל לרבות היערכות משולבת לבחירות ברשויות בכל רחבי הארץ לרבות לכנסת ישראל , כל זאת , על מנת לדאוג לאינטרסים של הקהילה מעמדת כוח פולטי אמיתי בכלל  ושילוב הדור הצעיר בעמדות מפתח בפרט
  3. בתחום החינוך והנוער – צמצום פערים לימודים ומניעת נשירה סמויה וגלויה במערכת החינוך לכלל בני נוער בכלל ולבני נוער עולי בפרט תוך הקצאת משאבים באופן מתוכנן

 

  1. בתחום התעסוקה – זו בעיה אקוטית בקרב הדור הצעיר על כן צריך לדאוג לשילוב והסבה אקדמאים בשוק עבודה כולל הסבה מקצועית לתחומים שנדרשים בשוק עבודה בעיקר בתחום הריאלי והטכנולוגי .
  2. עתידה וגבולותיה של מדינת ישראל ועתידה כבית לאומי לדורות הבאים– לאור הניסיונות הכושלות להגיע להסדר השלום מול הפלסטינים , מוכרחים לשנות גישה אסטרטגיית אשר תשרת ותשומר על אינטרס הלאומי של מדינת ישראל .
  3. הגדלת מענק לחיילים משוחררים ולזוגות צעירים– כידוע לרכוש דירה ולבנות בית בישראל הינו שלב חשוב לחיילים לכל יהודי בכלל ולחיילים משוחררים ולזוגות צעירים בפרט , זאת , מתוך ראייה וחשיבה כי דור הצעיר הינו נכס לאומי אשר ימשך להשתקע ולהיאחז במדינת ישראל
  4. מאבק בתופעת הגזענות בחברה הישראלית – בשנים אחרונות נושא תופעת הגזענות התעצם בממדים לאין שעור נגד אוכלוסיות מסוימות ונגד העולים בפרט , על כן , יש לנקוט מדיניות תקיפה בסוגיה זו בכל האמצעים הלגיטימיים כולל לעגן תיקון בחקיקה  בכנסת והקמת פורום מיוחד שיטפל בכנסת בנושא דנן

 

 

בכבוד רב.

מועמד בליכוד למשבצת עולים

 

עו"ד גלעד מהרט

נייד 050-6593392

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חתמו והצטרפו לעתירה לבית הדין של הליכוד להדחת פנחס עידן

הרויזיוניסט

שר האוצר כץ במפגש עם חברי סניף מטה יהודה

דניאל נחמיה

95 שנים לבית"ר – הזמנה לאירוע

עינר אביב

קלנר עושה ציונות

אריק זיו ויזר

ז'קי לוי, המשיח של הפריפריה

עובד קראוס

נזכור כולנו את יצחק שמיר – נכבד אותו באזכרה השנתית

דודו חיים
דילוג לתוכן