32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

גלעד ארדן: "התקשורת מנסה לבצע מהפך"

השר גלעד ארדן התראיין בתכנית המטה בערוץ 10 והגן בחירוף נפש על שרה נתניהו בפרשיית הבקבוקים

 

 

השר גלעד ארדן הופיע הערב בתכנית "המטה" בערוץ 10 בהנחייתו של נדב פרי והביע כעסו על הפרסומים האחרונים בתקשורת אודות "פרשיית הבקבוקים של שרה נתניהו" הוא ציין שזהו ניסיון מר לשחזר אירועים מהשנים הקודמות.


השר גלעד ארדן אמר שזה נראה לו מוזר ותמוה שיש מי שדורש לפתוח בחקירה פלילית נגד בני הזוג נתניהו בנושא "פרשיית הבקבוקים". "תמוה בעיניי שממחזרים פרשיות ישנות בזמן של מערכת בחירות. אינני מקבל בשום פנים ואופן את הגל העכור שמייצרת התקשורת בדיוק בזמן בחירות כנגד בני הזוג נתניהו. גברת נתניהו השיבה ביוזמתה את הכספים שקיבלה מהבקבוקים. הרי כל בר-דעת מבין שבבית ראש הממשלה מתארחים מדי יום אנשים רבים ואורחים ממדינות זרות. כאשר גברת נתניהו בדקה בעצמה את הנושא של הבקבוקים שנאספים במעון ראש הממשלה החליטה על דעת עצמה להשיב לקופת המדינה את הכספים הללו. אף אחד לא חייב אותה להשיב שקל והיא השיבה לקופת המדינה את הכספים הללו. אני מצר על העובדה שהתקשורת בוחרת למחזר שוב ושוב חומרים ישנים משנים חולפות רק כדי להחליף שלטון בישראל".


השר ארדן הצביע על פרשה חדשה אודות "עמותות השמאל" אשר קושרות את מפלגת "המחנה הציוני" בראשותו של בוג'י הרצוג לקניית שלטון בכסף, לכאורה ואמר שהנושא יוצג במלואו במסיבת עיתונאים במצודת זאב בתל אביב. "אני תקווה שהתקשורת תטפל ותסקר את העובדות שנציג במסיבת העיתונאים של מטה הליכוד. אני תקווה שערוץ 10, בו אני מתראיין כעת, יחשוף בשידור את המחדלים והעמותות של השמאל בבחירות 2015. מיליוני שקלים עוברים בין ידיים שונות כדי להפיל את השלטון בישראל בדרך פלילית, אמר ארדן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איפרגן ברק ומדחת.

אריק זיו ויזר

ריבלין:"צוות מנצח לא מחליפים".

אריק זיו ויזר

מקוצי הסברס לקוצי חברות הסלולר

אריק זיו ויזר

לוד כמשל

אריק זיו ויזר

קרב רב קרית גת

אריק זיו ויזר

אגף קשרי החוץ של הליכוד כובש את הדיפלומטיה

עינר אביב
דילוג לתוכן