20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

גדי בשארי עשה "מתוק בלב" לחיילים הבודדים

ארגון "מתוק בלב" של גדי בשארי יזם שייט לחיילים הבודדים מירושלים. ליכודניק ליווה אותם

יום שישי בשבוע. מבית החייל בירושלים יוצאת הסעה של "מכון ירושלים לצדק" מיסודו של עו"ד כלב מאיירס ובניהול עו"ד ניר קמחי ועימה חיילים בודדים. בניגוד להרגלה לצאת בשעות הערב לבית המלון "בית יהודה" לארוחת הערב השבועית לחיילים, הרי שההסעה הנוכחית שמה את פעמיה  לכיוון המרינה בהרצליה. שם, לאחר שבוע של שירות מעייף בצה"ל תחכה לעשרות החיילים יאכטה שבה יבלו כשעתיים ואולי, גם אם ירצו ולמרות מזג האוויר הקריר משהו, יקפצו אל המים.  הם ישתדלו להתאפק מלהשליך למים את איש הקשר שלהם למכון, פעיל הליכוד נועם עזרא, שדואג להם במשך כל השנה.

 

את השייט ביאכטה ארגן מי אם לא גדי בשארי מארגון "מתוק בלב". הארגון מקיים בשנים האחרונות אין ספור פעילויות לחיילים בודדים, לנזקקים, לחולים ואף לאלו המטפלים בחולים… יש להודות שיוזמה כזאת לא שכיחה בארץ.

 

היוזמה הנוכחית נולדה במהלך שיחה של גדי עם אחד מפעילי "מכון ירושלים לצדק". גדי שמע על היוזמה של המכון והציע לרתום את היאכטה במרינה עבורם. הוא קרא לשם כך למשנה לראש עיריית כפר סבא אורן כהן וכך כולנו מוצאים את עצמנו ביום שישי בשעה 10:30 בבוקר מוכנים לצאת לדרך לשיט בחברותא.

 

וכך, לאחר היכרות קצרה בין כל הנוכחים, עולה לגדי רעיון נוסף : הוא ירתום את רוית אסף, מלכת היופי לשעבר, לטובת יום לימוד איפור עבור החיילות הבודדות במכון היופי שלה בירושלים.

 

לאחר כמה מילות ברכה קצרות יצאו החיילים והחיילות לדרך. במשך כשעתיים הם והן נהנו וכייפו.

 

א. חיילת בודדת, ביקשה לומר לליכודניק כי היא מאוד נהנתה. אין ספק כי שייט של שעה וחצי עוזר לך לתפוס שלוות נופש לאחר כל התלאות שאתה עובר כל השבוע. "אמור לגדי תודה בשמי היא מבקשת. במקרא נכתב כי במקום שבו אין אנשים תהיה אתה האיש וגדי הוא אכן האיש. האכפתיות, טוב הלב, הרצון לשמח ולסייע. כל אלו לא נעלמו מעינינו".    

 

ליכודניק אומר תודה בשם החיילים הבודדים לגדי.

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ציפי אל תכנעי לדרישת ארגוני נשים שמאלניים

אריק זיו ויזר

בשורה להסברה הישראלית

עינר אביב

פעילים מרכזיים מאור יהודה במפגש עם השר יוסי פלד

אריק זיו ויזר

סקר הכל דיבורים 7.10.2010

אריק זיו ויזר

הרמת כוסית חגיגית בלשכת עורכי הדין לציון הצלחת המאבק לביטול חישוב המס המאוחד לבני זוג העובדים בעסק משותף

אלי חזן

מי צריך קוד אתי ?

ניסים עוג'ר
דילוג לתוכן