22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
barak_obama_s
יומן פוליטי

ברק רוצה פירוק הליכוד

barak_obama_s

הורדת מאחז על כל פעולת תג מחיר, האם שמפניה חוזרת, החליפה של מופז, האם פייגלין ינצח את נתניהו במגזר הדרוזי, יו"ר מטה נתניהו חיים ביבס,המינו המפתיע של יו"ר מטה הצעירים, ההפתעת השבוע ציון פיניאן.

 

פירומן ברק

 

אהוד ברק מבין היום שנתניהו לא יוכל לשריין אותוץ לפיכך, ככל הנראה הוא החליט לפרק את הליכוד דרך פינוי המאחז רמת גלעד. כבר בימים האחרונים החל תהליך של הסכמה בין תושבי רמת גלעד לממשלה ושר הבטחון, שמבין כי הוא לא יוכל לרוץ בליכוד גם אם נתניהו מאוד ירצה אותו לידו, החליט כי עכשיו הזמן להכניס תריס בין נתניהו לציבור תומכיו בימין. זה החל בפינוי המאחז ויגמר לפי התוכנית

בפירוק הליכוד והקמת גוף משותף שלו ונתניהו. קיראו לזה אם תרצו "קדימה ב".
במקום להתעסק עם אירן ובעיות המסתננים בדרום ברק מעדיף להוריד מאחז.
צילום:פלאש 90

 55555555

 

{youtube}<iframe width="480" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/t7VAqTeKpbk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>{/youtube}
תג מחיר
בשבועות האחרונים אנחנו עדים להתגברות פעולות תג מחיר שהן פעולות של פגיעה במסגדים ובחיילי צה"ל ע"י מי שמוגדרים נוער הגבעות. האם אינכם חושבים כי הגיע זמן תגובה? כל הפעילות של החבורה הסהרורית הזאת באה בעקבות אי הסכמה לפעילות הממשלה. למרות ההצהרות הריקות מתוכן הם עוברים כל גבול וזה בדיוק הזמן לקבוע מחיר. יהיה מחיר ומחיר כואב.

על הממשלה לקבוע כי על כל פעולה של תג מחיר יש מחיר שהוא מחיר כואב : הורדת מאחז .
חבורת ההזויים האלה עוברים כל גבול ואנחנו לא יכולים לשתוק. נקודה.
האם השמפניה חוזרת

מבלי קשר לעמדתי כי צריך לטפל במבצעי "מבצעי תג מחיר", נשאלת השאלה מדוע הצבא או המשטרה לא עוצרים את מבצעי את תג המחיר? ניסיון העבר הוכיח כי אנשי השב"כ הפעילו סוכנים שהיו אלה שיצרו מצבים מוקצנים, כמו למשל לפני רצח רבין. אז הופעל בשנים שלפני כן סוכן שב"כ שנקרא אבישי רביב שהיה אחד הגורמים להקצנה ברחוב, אותו אבישי רביב הציג כרזה של רבין במדי אס אס. אבישי
פעל כסוכן שב"כ ופעיל ימין קיצוני ומקצת הפעולות שהוא הוביל היו הקמת ארגון אי"ל וביום טקסים קיצוניים שהתבצעו בהשתתפות כתב הערוץ הראשון איתן אורן. על טקס זה אמרה ועדת שמגר: "כל העת המשיך בקשרים עם התקשורת כדי להציג את "אי"ל" כגוף קיים וזכה לסיוע הטלוויזיה בכך ששידרה טקס השבעה, שלא היה אלא הצגה, כאשר מי שנכח במקום חייב היה להיות ער לכך שהמדובר בהצגה".
רביב היה אחראי, בין היתר, להשבעת חברי הארגון בהר הרצל ובנחלת יצחק. בשנת 1994 הציג לתקשורת מצג מבויים של קייטנת "כך" בה שידר ניצן חן בערוץ הראשון כתבה שתיארה אימוני ירי לנערים לקראת פגיעה בערבים . מי שהופיע בכתבה כמדריך טרור בשם זוהר קובני שרת לימים כסגן הקב"ט בשגרירות ישראל באירלנד .
אבישי היה חבר קרוב של רוצח ראש הממשלה רבין. גם בועדת שמגר הכתימו את אבישי והמפעילים שלו , ועכשיו אני שואל האם בפעולות המאחזים ותג מחיר אין כאלה שהם סוכני שב"כ המקצינים את המצב בשטח? מעניין מדוע אין מעצרים נרחבים בקרב נוער הגבעות?

 

 

ערוץ 10
בדיון שהיה בועדת הכלכלה ניתנה האפשרות למנכ"ל ערוץ 10 להציג את עמדתו. מנכ"ל הערוץ לא הציג פתרון של התחיבות לתשלום, עובד הערוץ התפרץ כנגד חברי הכנסת ודיבר מדם ליבו על שמטילים גזר דין מוות לפרנסה של העובדים. יו'ר הועדה נתן לו לדבר ולהציג את כאבו אך בדיון הזה היו צריכים להיות
הטייקונים הבעלים, הם חייבים תשובה לציבור מתי הם מתכוננים לשלם את החוב .

החליפה של מופז
ביום שישי שעבר הייתה פגישת פסגה באירפורט סיטי בין שאול מופז לגורמים בכירים בליכוד. שאול מופז שבטוח עם נצחונו כאשר יוכרז הבחירות המקדימות, לא הסתיר את רצונו וגילה ליושבים מסביב לשולחן על רצונו לחבור לממשלת נתניהו. מצב חדש ומעניין יהייה בחודשים הקרובים.

האם פייגלין ינצח את נתניהו במגזר הדרוזי
איוב קרא המנהיג שמוביל במגזר הדרוזי חייב את מקומו בכנסת לשיתוף פעולה שהיה לו עם מנהיגות יהודית, עכשיו יש התמודדות מעניינת במגזר. ידוע שבמגזר הדרוזי יש משמעת של חמולות, ונשאלת השאלה האם נראה דווקא במגזר תתקיים הפתעה ולפיה פייגלין ינצח את נתניהו?

סיכול גלעד
מיד עם הודעת ראש הממשלה על הקדמת הבחירות המקדימות לראשות הליכוד  יצאה הודעה כי השר גלעד ארדן יעמוד בראש מטה נתניהו. ההודעה הדליקה נורות אדומות בשאר הלשכות של שרי הליכוד, שסיכלו את המועמדות של גלעד לתפקיד. אל התפקיד נקרא מקורבו של ראש הממשלה חיים ביבס, ביבס שמקובל על רבים מראשי הערים, והכי חשוב נתניהו סומך עליו, נקרא לדגל והסכים לעמוד בראש המטה של נתניהו.
חיים ביבס המכהן כיום כראש עיריית מודיעין היה ממקימי העיר וסניף הליכוד במודיעין, צעיר מבטיח ורב כשרונות שהולך להיות הכוכב הבא בפוליטיקה הארצית אחרי שהוכיח את כישוריו בזירה המקומית כראש עיריית מודיעין. הבחירה בו בהחלט מרעננת את השטח וזוכה לתמיכה ואהדה רבה.ביבס חורש את השטח ביחד עם העוזרת הנאמנה שלו דנה ולוקח ברצינות את המשימה. ההתחלה החלה אמש כאשר נתניהו הצליח להעביר את ההחלטות שלו.

יו"ר מטה הצעירים
שי קינן מונה לתפקיד יו"ר מטה הצעירים במטה נתניהו. שי אומנם צעיר אך "צעיר ותיק" שגדל בבית מאוד פוליטי, היה פעיל בנוער הליכוד ובצעירי הליכוד. בכירים במטה אמרו כי המינוי של שי מיועד להיות גשר של כל קבוצות הצעירים בליכוד שנאבקים אחד בשני.


ציון מזהיר

יש ח"כים שעושים את עבודתם בשקט. ללא דיבורים מיותרים וללא משוא פנים. פירטנו כבר בעבר את שירותו לציבור של ח"כ  ציון פיניאן, בייחוד באזור הצפון. כיצד אותם אזרחים תמימים שאינם מצליחים להתמודד עם הבירוקרטיה פונים לפיניאן בדרך כלל בימי שישי בהם הוא מקבל קהל. ואולם, השבוע התבשרנו כי פיניאן הוא בעל פוטנציאל להיות יו"ר קואליציה. שהרי, במהלך השבוע, יו"ר הקואיליציה הדומיננטי זאב אלקין נעדר מזה זמן רב מהמליאה ואת מקומו תפס פיניאן שהצליח לנצח בכל ההצבעות באותו יום תוך שהוא מנתב את חברות וחברי הקואליציה אל דרך מבטחים של נצחונות ודאיים בהצבעות. אחד הח"כים הבכירים בליכוד אמר לליכודניק כי "מגיע לפיניאן ציון מזהיר"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מנהרות הכסף יקרסו

אריק זיו ויזר

נכהן כשרים בממשלת ליברמן

מחר בליכודניק : חרדים להשתמטות

אריק זיו ויזר

הסיבוב של נתניהו

אריק זיו ויזר

*תל אביב ללא מוצא*

אריק זיו ויזר

בנט הבסיס למהפך הבא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן