18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

ברק ברח ונכשל

נשיא חברתי “חתם על כרטיס אדי” , ביבס מול ליכוד מתחד”ל

אובמה בסגנון איראני
מי שיצר וגיבה את האביב הערבי, אשר מי שמביט בו העיניים פקוחות שם לב שהפך להיות חורף אסלאמי, כרת ברית עם האיראנים שרואים בארה”ב השטן הגדול. יש לשים לב לעיקרון ולהיפוכו. ברק אובמה רואה באיראן בת ברית למרות שזאת מאוד הייתה רוצה להשליך אותו ואת ארצות הברית אל עברי פי פחת.
אובמה הוא נשיא מאוד חלש. יש בכוונתו, כך נראה, בחסות מניעת ההשתלטות הסונית של אלקעידה, לתת לגיטימציה לאיראן גרעינית. שימו לב למצב שהתחיל להיווצר :  אובמה כנשיא חלש יוצר מצב שבסופו של יום יגרום למלחמת עולם .בסרט האימה הזה כבר היינו : בימיו של צ’מברלין כראש ממשלת אנגליה.
עכשיו יצאו שוב כל מיני צ’מברלינים שיגידו : תנו צ’אנס למהלך, למה אתם מהלכים אימים?

אז אל לנו לשכוח : אנגליה נתנה צ’אנס להיטלר והתוצאה ידועה .
עכשיו המערב נופל לפח שנוצר מהכניעה שלו. יש מקרים זהים מהעבר הקרוב. כך למשל, ועדת האו”ם לזכויות אדם. מי זוכר כיצד מדינות וארגונים שקידשו את ההרג והמוות הם שקיבלו מעמד של הנהגה ועדת האו”ם לזכויות אדם. התקבלו החלטות בארגון הזה כאשר הונהג על ידי סוריה, איראן, לוב ובעצם רוב המדינות שבהן אין קדושת החיים של האדם. למשל סוריה, שהיא מדינה נאורה בחסות האומות המאוחדות, טובחת באזרחיה וכאשר ייפול אסד הם יטבחו באנשיו. כך נהג קדאפי באזרחי לוב וכך נהגו בו אלו שהפילו אותו. בעירק הוקמה דמוקרטיה. היא החזיקה מעמד אך כמו שברק ברח מלבנון כי הוא הצהיר שיצא מלבנון ומרגע שיצאנו הבאנו את הטרור לתוך מדינת ישראל, כך בדיוק ברק אובמה שיצא השבוע בהצהרה כי יוציא את צבא ארה”ב מעירק. הוא הוזהר על ידי הרפובליקנים שלא יהמר על המזרח התיכון. תומכי אובמה לעגו : מה הם מהלכים אימים? זה בדיוק כפי שנהג השמאל הישראלי כאשר הימין הזהיר. כך היה כאשר הימין התריע על עליית החמאס. בשמאל צחקו ואמרו שמדינת ישראל החזקה מפחדת מכמה מגודלי זקן?????

וכך בכל פעם שנתניהו מזכיר את החמאס או את השותף של החמאס אבו מאזן באים כאלה המשמשים קטגורים כנגדו. כך השבוע באה זהבה גלאון בנופת צופים ואומרת למה אתם מנהלים מבצע כנגד אזרחים תחפשו את החוטפים מבלי לפגוע באזרחים.

זהבה גלאון שהיא נגד הדתיים בישראל עומדת על דעתה גם אחרי החטיפה : להגן על ממשלת הפיוס הפלסטינית. אבו מאזן מנסה להתנער מההסכם כי הוא מבין שמאז ההסכם התחיל החמאס בהכנות להשתלטות על שטחי הרשות הפלסטינית אך גלאון בשלה.

כמו שנאמר כבר : מי שבורח מהטרור הטרור רודף אחריו. בשמאל הישראלי מהלכים אימים על מדינת ישראל כי אם לא נתקפל אז האנטישמיות תפגע במדינה. מה שברור הוא כי גם אם יחתם הסכם שלום האנטישמיות לא תעלם והטרור האיסלאמי לא יפסק. ראו את המלחמה בין הסונים והשעיים שמתחוללת כאשר השטן הגדול האמריקאי עוזב את עירק כפי שאובמה רצה. הטרור פשוט גבר ואנו עלולים למצוא אותו אצלנו ביתר שאת.


נשיא חברתי

רובי ריבלין, הנשיא הנבחר, החל את דרכו החדשה תוך שהוא קובע סדר אחר בעם. הוא הודיע כי הוא יהיה עם הפנים לעם. הוא הולך להיות נשיא של 5 המ”מים שלז’בוטינסקי ואת הדרך של נשיא למען העם פתח כבר בחתימה על “אדי” כרטיס תרומת אברים.

רק המחשבה שבה הנשיא הנבחר פותח את דרכו לבית הנשיא מרגשת אותי. יש משהו בזה שדמות ממלכתית כמו נשיא המדינה נוהג כאשר הוא מתווה דרך שתוכללהציל רבים להשתלת אברים.
יש בי תקווה גדולה שבכהונתו הוא יעצים את האפשרויות של להחזרת ערכים של ערבות הדדית ודאגה לחלש.
צריך לזכור כי מי שהנהיג את התנועה הרביזיוניסטית, זאב ז’בוטינסקי, מעבר לרעיון קיר הברזל שאותו הגה, היה דמוקרט שחשב שהמדינה צריכה לדאוג לאזרח למזון,מעון, מרפא, מורה ומלבוש. לכן, כאשר רובי מסמן את דרכו החברתית כנשיא המדינה כאשר השבוע הוא חתם על כרטיס “אדי”, זה מעיד על המשכיות ברורה.
זה נשיא שאם יתמיד בכיוון ייזכר כנשיא שלא רק ישב בבית הנשיא אלא השפיע על דרכו של העם חברתית.


צעירי הליכוד

אחרי הבחירות למזכירות מתחילה המערכה על ראשות צעירי הליכוד. זהו מוסד המרוקן מתוכן. איך אני יודע זאת : המתמודדים על ראשות צעירי הליכוד הם אלו שבכל השנים האחרונות לא שמענו אותם בנושאים שעל סדר היום – מהמחאה ועד ימי הממשלה הזאת. אף אחד מהמועמדים לא מציב סדר יום לצעירים .

ולכן מן הראוי כי במקביל לבחירות לצעירים צריך גם להקים אגף צעירים בליכוד.


ליכוד הולך ומחרד”ל 

מאז תחילת שנות האלפיים החל מפקד של מנהיגות יהודית בליכוד וכאשר ראו שאר הזרמים בהתנחלויות את ההצלחה של מנהיגות החלו ליצר עוד ועוד מפקדים כדי להשפיע על הליכוד. אין ספק כי המיעוט הזה בעם מקבל מעמד שמעבר לכוח שלו ואם כבר נאמר כי הכוח משחית אז פה בתהליך של ההשתלטות הדתית על הליכוד ראינו כי בועדת הבחירות של הליכוד הם נמצאים על כל הזרמים שלהם בחמישים אחוז כי מתוך 6 נציגים 3 הם מהזרמים האלה. הגרוע מכולם הוא העסקן שבח שטרן. שבח, שמונע על ידי גורמים מהבית היהודי  כמו אורית סטרוק, הוא דוגמה לנטל על המפלגה. רוב העתירות שמתנהלות בתוך בית הדין של הליכוד מנוהלות על ידי חובשי כיפה שמנצלים את חוקת הליכוד הדמוקרטית ליצירת כאוס בליכוד ולהגביר את השליטה על הפוליטיקאים.

אך מתברר כי ככל שכוחם עולה בתוך הליכוד הם מראים את החולשה שלהם. לפני כשבוע אחד מהפעילים המרכזיים שלהם פנה אלי ואמר כי יש בליכוד אדישות למאבקים שלהם ביש”ע. צחקתי עליו והתרסתי : “נו, אז מה אתה אומר? שכאשר היו בליכוד אנשים כמו בני בגין ודן מרידור אז בקרב הליכודניקים היה לכם יותר תומכים ? הוא הסתכל לי בעיניים והתפתל”.

השיב : “תראה, זה לא בדיוק ככה”.

עניתי לו : “שים לב, אין סיעה ימנית כמו סיעת הליכוד הנוכחית  ותראה מה קורה לכם עכשיו. ככל שעוצמת הכוח שלכם גדולה כך הלגיטימיות שלכם נחלשת. בתקופת ההתנתקות היה בשטח של הליכוד רוב של תומכים בכם גם מול ראש ממשלה, עכשיו כאשר אתם מדברים על בעיות ביש”ע את רוב הליכודניקים זה לא מעניין” .
מה שמעניין הוא כי מתחילה התארגנות בתוך הליכוד של הדחקת הכוחות של יש”ע בליכוד. בראש המערכה הזאת נמצא חיים ביבס ראש עירית מודיעין, הוא הדמות הבכירה של ההתארגנות. כפי הנראה יצטרף אליו חבר הכנסת החדש כרמל שאמה שכבר הגדיר שהם לא מיצגים את דרכו.
וכך גם דוד ביטן – האיש החזק בשפלה, ארנון גלעדי בתל אביב , משה איפרגן בירושלים, דני אביטל מחולון והרשימה עוד ארוכה. מכיוון שאת המהלך להחזיר את הליכוד לדרכו הליברלית מוביל חיים ביבס רואים בליכוד כי ביבס יכול להביא לשינוי וטוענים כי רק מהלך כזה יציל את הליכוד מהתכווצות והיעלמות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי יחליף את ניר ברקת

אריק זיו ויזר

נתניהו:”חזק מול החמאס! לבני חלשה מול אדלר – מאת אריק זיו -יומן פוליטי

אריק זיו ויזר

למה תומכי נתניהו מתגעגעים לאורן הלמן – יומן פוליטי- אריק זיו

אריק זיו ויזר

דיברי רהב

אריק זיו ויזר

פילוג או אחריות – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

רק לא מחל בקלפי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן