24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

בעקבות רבי עקיבה

ליכודניק גאה להציג לגולשיו את עקיבה לם, צעיר ליכודי מבטיח שכבר תורם רבות לתנועה ויתרום לה עוד בעתיד

 

 

לליכודניקים של בר אילן הוא מוכר היטב. בחור צעיר שהשתלב היטב וכבר הפך להיות אחד ממובילי תא לביא גלעד בקמפוס. אבל עוד נחזור לשם.

עקיבה לם הוא בן לעולים מארצות הברית. הוא גדל ולמד בקרית ארבע, ויתר על ישיבת הסדר אחרי חודש שבילה בחיפה, “לא התאים”, בקצרה. 
בתחילת שירותו שובץ בלשכת הגיוס בירושלים ואחרי שנה החליט שנמאס באמת. התהליך ארך כמעט חצי שנה ובסוף – הוא היה בחוץ. הוא הגיע ל”נתיב”, שם פיקד בסמינרי ההמשך – קורס הגיור הצבאי. העניין חשוב משום שנכון להיו הגיור הושלך באופן בלעדי לויכוח בין שלושת הזרמים הנפוצים במדינת ישראל.

 

ושלא יהיה ספק : עולם הגיור מלווה אותו עד היום הוא מתנדב בארגון חדש שנקרא “שערים לקהילה היהודית”, שמטרתו לקשר בין גרים שסיימו את התהליך המפרך לקהילות דתיות ברחבי הארץ.

לליכוד הוא הגיע דווקא במהלך הצבא. השירות והמרחק מהמרכז הותירו אותו מחוץ לעניינים. עד השנה, כשהחל ללמוד בבר אילן. אז, הגיע אל תא הסטודנטים של הליכוד בקמפוס, תא לביא גלעד, בעזרת שרי ארץ קדושה, אותה הכיר במהלך לימודיו בתואר. מדעי המדינה, למי שתוהה. את ראש התא, יאיר קלאביר, הכיר בפעילויות המעטות שכן הגיע אליהן בעבר.

“התא לא היה שוקק חיים כשהגעתי”, הוא אומר. “יאיר ראה בשרי ובי הזדמנות להרים את התא, אנחנו רצינו לארגן פעילויות”. כנס פתיחת השנה של התא היה עם חברת הכנסת ציפי חוטובלי. כולם הכתירו אותו כהצלחה. “מבחינתי זאת הייתה נקודת המפנה. אפילו נציגים של אגודת הסטודנטים הגיעו, מאז רואים שהפעילות של התא עולה בקרב הפעילים ואנחנו ממשיכים להוסיף פעילים ולצבור כח בקמפוס”.

לקראת סמסטר ב’ המטרה היא להגיע אל כמה שיותר אנשים בקמפוס., לעורר את המודעות לפעילות התא, וכמובן לפקוד אנשים. 

מה התפיסה שלך לגבי הליכוד ?
“חשוב לזכור שאני כותב על כך קבוע כותב קבוע בניוז1. אני מאמין שרק הליכוד יכול להוביל את המחנה הלאומי בצורה הנכונה וחושב שהצעת בנט כתכנית הרגעה היא רעיון טוב “הגיע הזמן שגם הימין יציע הצעות מדיניות”.

 

לם השתתף בסיור במטה בנימין כנציג של צעירי הליכוד והזדעזע מהמציאות במגרון – “צריך להפסיק לשחק שוטרים וגנבים על הארץ. לא חזרנו לכאן כדי לבנות חומה ומגדל. חזרנו הנה כדי להתיישב בארץ, כמו שבגין אמר: “לא בזכות הכוח שבנו לארץ אבותינו; שבנו אליה בכוח הזכות”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“זה או אנחנו או מדינה פלשתינית עוינת”

אלי חזן

הצעירים הם חלק בלתי נפרד ממטה ההסברה

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד – ערב נאומים

אריק זיו ויזר

יום הולדת שמח לשרי ארץ קדושה ולצביקה עיתין

אלי חזן

מפגש צעירים עם השר בוגי יעלון – 27.12.09

אריק זיו ויזר

סלפי עם השר חיים כץ

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן