20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

בעקבות דו"ח המבקר הנהלת משרד התרבות דורשת לממש את התפטרותו של המנכ"ל אמיר עשבי באופן מיידי

הנהלת משרד התרבות והספורט הבכירה הציגה היום בפני שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת את תמונת המצב הקשה המתרחשת ב"אמנות לעם". במהלך הישיבה הוצג בפני השרה תמצית דו"ח החשב המלווה שמונה על ידי החשב הכללי, אשר מעלה נתונים קשים, והוחלט על מספר מהלכים ראשוניים לטיפול בעמותת "אמנות לעם". במסגרת ההחלטות שהתקבלו דורשת הנהלת משרד התרבות לממש באופן מיידי את התפטרותו של מנכ"ל "אמנות לעם" אמיר עשבי כפי שהודיע.
הנהלת המשרד רואה בחברי הוועד המנהל אחראים מלאים לתוצאות הדו"ח ולהתנהלות העמותה. האחריות היא על כל חברי הוועד המנהל שכיהנו באותה תקופה בה עוסק הדו"ח, וזאת על פי החוק.
במקביל הוחלט להאריך את מינויו של החשב המלווה בעוד 3 חודשים. עוד הובהר כי לעמותה אין בעיית תזרים מזומנים ובקופתה מצויים 3.762 מליון ₪ וזאת על פי דיווח של העמותה.
משרד התרבות והספורט דורש מ"אמנות לעם" לשלם לאמנים אשר כספם מעוכב את המגיע להם, ובמקביל מבטיח המשרד כי בחודשים הקרובים לא תהיה כל פגיעה בתיאטראות ובמוסדות וגם פעילות התרבות בפריפריה תימשך.
בסיכום הישיבה הוחלט על הקמת צוות מיוחד בראשותו של אברהם נתן, ראש מדור תרבות בקהילה במועצה לתרבות ולאמנות אשר יפעל בימים הקרובים לטיפול דחוף במשבר אשר מצויה בו העמותה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חוק ההסדרים 2009: מדיניות המכוונת להעמקה שיטתית של פערים

אריק זיו ויזר

שטייניץ: "לפעמים יש לנו חלק באשמת ההשמצות עלינו"

אריק זיו ויזר

לפיד חברתי

אריק זיו ויזר

רה"מ חנך את תכנית "מחיר למשתכן"

Gilad Trugbild

ביקור שר החינוך בבית התפוצות

אריק זיו ויזר

פקידי האוצר שרואים את כל העם כשקופים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן