24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

בסוכה של יפת

אחינו, בני העדה השומרונית, חוגגים את חג הסוכות ממש בימים אלו. גם יפת צדקה, ליכודניק בכל רמ”ח אבריו חגג את החג. נבחרי הליכוד הגיעו בהמוניהם.




הערב התארחו בסוכתם של לילי ויפת בן רצון צדקה בשכונת השומרונים בחולון למעלה מעשרים שרים וחברי כנסת של הליכוד ובראשם יושב ראש הכנסת ח”כ ראובן ריבלין. כמו כן התארחו מראשי הסניף בחולון בראשם מר יוסף שבתאי יושב ראש ההנהלה של הסניף .כמו כן השתתף מר דני כץ מוותיקי התנועה ויו”ר חוג תדמור. היה זה ערב מאוד מהנה שכולם גמרו עליו את ההלל. חבל שהיו מי מסניף חולון שלא יכלו למצוא את עצמם שותפים לערב זה מסיבות ש

לא איפשרו את הזמנתם, וכתוצאה מכך ניסו לחבל בערב זה במעשים ילדותיים שמתאימים לילדים ולא לאנשים מבוגרים הנגררים אחרי בעל רעיונות לא ראויים בכל צעד וצעד ללא כל מחשבה, ולמעשה אין מילה שלילית היכולה להתאים להם. (אגב זו לא פעם ראשונה ובכל פעם בשיטות טפשיות ומתחכמות אחרות) אך לשמחת כולנו ולמגינת ליבם של אלה,לא צלח הדבר בידם, למרות נסיונות מגוחכים לתקוע טריז בין בני הקהילה בצורה אוילית. כשנשאל המארח אם הוזמן יו”ר סיעת הליכוד? התשובה הברורה והמתבקשת היתה שעל פי החוק אין סיעת ליכוד בחולון, מאחר ועל פי החוק סיעה נחשבת רק אם יש בה לפחות שלושה חברים. אחד משני חברי המועצה שהשתתף מטעם הליכוד ייצג בכבוד בנוכחותו. עוד שני חברי מועצת העיר השתתפו גם כן בערב מיוחד זה, אליו הגיעו קרוב למאה חברים כשהאחרונים עזבו לאחר חצות.

המארחים הודו לאורחים על שכיבדו אותם בנוכחותם ובהביאם למעשה כבוד גדול לקהילה השומרונית. ערב מיוחד זה הדגיש את הבעת האמון של השרים וחברי הכנסת בקהילה השומרונית ושל אלה בליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עימות סוער בין הצעירים ברשימת הבית היהודי בהנחיית איש הליכוד – צוריאל שרון

אלי חזן

שטייניץ: “עמוד ענן, הכרחי לישראל ונוהל מצוין”

אלי חזן

הבית של ישראל בחברון

אלי חזן

גזבר הליכוד התפוטר

אלי חזן

עכשיו זה סופי. תוצאות הפריימריז

אלי חזן

תמונת מצב : מחוז הנגב

אלי חזן
דילוג לתוכן