20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

בנימין נתנייהו, ראש ממשלת – היהודים – זה מה שאתה צריך לומר לאובאמה-מאת שוש לוי אופקים

א. ישראל היא מדינה קטנטונת. גודלה של מדינת-ישראל זהה לגודלה של העיר ניו-יורק!
אין כאן מקום לשתי מדינות! פשוט אין! היית מעלה על הדעת, אדוני הנשיא שבשטחה של ניו-יורק תתקיימנה שתי מדינות ?! הרי זה אבסורד שאין כדוגמתו!

ב. במשך 2,000 שנות-גלות היינו מפוזרים ברחבי-תבל. "התארחנו" במדינות שונות, ושילמנו על כך מחיר יקר – סבלנו: השפלות, רדיפות-דת, "עלילות-דם", התנכלויות והנורא מכל -השואה שהכחידה שליש מעמנו, וזה היה יכול להתרחש רק משום שלא היתה להם מדינה וצבא אשר יגן עליהם. לבסוף – שבנו לארץ-אבותינו, הארץ אשר אלוקים, אותו אלוקים שאתה כל כך מוקיר מעריץ, הבטיח לאבותינו ולנו כירושה, ואולם גם אז היה עלינו להילחם נגד מי שקראו עלינו תיגר, ומאז אנחנו נלחמים על קיומנו. במשך 61 שנות קיומה של מדינת-ישראל נאלצנו להילחם שמונה מלחמות!

ג. אנחנו עם עתיק, ועדיין מפוזרים ברחבי-תבל, שני שלישים מעמנו ( כ – 13 מיליון יהודים) ובבוא היום, והם ירצו לממש את זכותם לעלות ארצה, נהיה חייבים לאפשר להם מרחב-מחיה ולקלוט אותם בארצנו, ולכך דרושים לנו שטחי-אדמה מספיקים. אם ניאלץ לוותר על חלקים מארצנו, לא נוכל לקלוט הנה את כל אחינו היהודים, וזהו דבר אשר הדעת אינה סובלת!

ד. עד כה, מאז קום המדינה, וויתרנו על חלקים גדולים מארצנו , וקיבלנו בתמורה – טרור ועוד טרור!

ה. יש ורצוי, אדוני הנשיא אובאמה, להרחיב את "היוזמה הסעודית", כך שתאפשר את קליטתם של הפלסטינים, אל תוך תחומה של כל אחת מ -22 מדינות-ערב, על פי בחירתם, ותוך שיתוף-פעולה שלהמדינה הקולטת, ואשר גם תעניק להם את אזרחותה. שהרי, אחרי ככלות הכל – גם הורינו, עזבו ארצות רבות, ונטשו רכוש רב ויקר-ערך, ועלו ארצה רק עם הבגדים שעל גופם! מדוע מה שהיה סביר עבור היהודים – לא יהיה סביר גם עבור הפלסטינים?! כך יבוא סוף סוף, הקץ לסכסוך-הדמים הממושך שבין ישראל לפלסטינים ולעולם הערבי, לאחר 120 שנה של ריב ומדנים עקובים מדם!
וכך אולי, אדוני הנשיא, יתגשם חזון הנביאים : "וגר זאב עם כבש – ונמר עם גדי ירבץ" ו"וכיתתו חרבותם לאיתים – וחניתותיהם למזמרות" "ואיש תחת גפנו – ואיש תחת תאנתו" ושלום על  ישראל ועל ישמעאל גם יחד!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכירת כרטיסים לטכס יום הזיכרון בבירה – שערורייה !

בעקבות נאום אובאמה -קווי 67' לא בבית ספרנו

אריק זיו ויזר

ההחלטה להעלות את גיל הפרישה של נשים ל-67 -מתכון לעוול חברתי

אריק זיו ויזר

"דברים שרואים מפה – לא רואים משם"

אריק זיו ויזר

אשכנזים – ספרדים , יוק ! /מאת:שוש לוי

אריק זיו ויזר

חמשת המ"מים בליכוד – יוק ! -ז'בוטינסקי וודאי מתהפך בקברו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן