11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בנט זה לא אח

הסדרה בלי עמונה, גם ברק צריך צינון, יש מידה, אורי קורב ,סער עוד טיפה, הלמן בקטנה, ביטן צודק,הבריונים של לפיד


עמונה
איך אפשר בלי ? כבר מספר חודשים אנחנו חיים עם הסיפור של עמונה. כל בר דעת ידע שיש פסיקה של בית המשפט ועמונה תפונה – גם בנט ואיילת ידעו מה שכל העולם ידע.

אלא מאי : שבנט, במקום לתפקד כשר חינוך, חי רק מלנסות לפגוע בנתניהו. וכך, במשך החודשים האחרונים בנט הופיע כאשר הבטיח מה שידע שלא יקרה. בנט הבטיח שעמונה לא תרד, אבל גם הוא וגם הפלג המשיחי של הבית היהודי הגיעו להסכמה על חוק ההסדרה בלי עמונה .

אז מה היה לנו שם ?
בנט, שהופיע כמי שהכניע את נתניהו, נפל לאותו בור שחפר לעצמו.
בנט רצה להשפיל את נתניהו אך השפיל את ההתיישבות. רק חבל שאיילת שקד שמוכיחה שהיא מתפקדת בתור שרה נופלת בפח של הברנש .


צינון זאת לא רק מחלה.

צינון הוא דבר חשוב היום. יש חוק שמונע מרמטכ"לים מלהיבחר לכנסת במשך שלוש שנים. יחד עם זאת ראוי להרחיב זאת לתחומים אחרים.
צריך להקים וועדה בראשות שופט שתימנע ניגודי אינטרסים ורק היא תהיה יכולה לקבוע את הכללים. וועדה כזאת תיצור ותקבע את גבולות מקבלי ההחלטות ומעבר לצד השני כאשר הפעילות הקודמת משמשת תמריץ שגובל בשחיתות.

אולי צריך לבקש משר הביטחון לשעבר אהוד ברק רשימה של המדינות והחברות שהוא מייעץ להן ואז נבין מה גודל הקשרים שברק מנצל.


יש מידה

היועץ המשפטי של המשטרה, תנ"צ שאול גורדון, אמור היה לייצג את המשטרה בכנס של אגודת לזכויות האזרח אך ביטל את השתתפותו "מסיבות אישיות", אולם אתר הימין "מידה" טען כי הביטול נעשה בעקבות פנייתו. כך מציג זאת עיתון הארץ ויש בקורת על המשטרה.
נו, מה לא טוב שאתר אינטרנט שהוא מוביל במחנה הלאומי פונה למנוע מגורם שהוא שמאל קיצוני שיתוף פעולה עם השלטון? לא זוכר את עיתון הארץ יוצא נגד שלום עכשיו שהלכו אל האו"ם כדי ללכלך על מדינת ישראל.
אז כן אתר מידה פנה וזאת פניה לגיטימית .


אורי קורב
שוב אנחנו חוזרים לסיטואציה שבה יש כאלה המוגנים על כל מעשה שיעשו. מתברר כי הפרקליט הבכיר אורי קורב חשוד בהטרדות. הנפגעת היא עורכת דין שמסרבת להגיש תלונה אך רק בימים האחרונים מתחיל לחץ על גורמי המשפט והאכיפה לפתוח בחקירה. קרוב לוודאי שלא יצא מזה כלום. מדוע ? כי קורב שייך לאותה קליקה שלא נפגעת אף פעם.
דין רות דוד כדין קורב : מריחה אחת גדולה בפרשת רות דוד הכול נעלם ונאלם .


סער
בחודשים האחרונים יש הרבה בחש רחש סביב גדעון סער האם הוא חוזר לפעילות או לא כבר היו פרסומים גם כאן בדרך כלל הייתה הכחשה על השמועות למרות שבחודשים האחרונים אנחנו רואים את סער מרבה להיות בקשר עם חברי ליכוד, צריך לאמר את האמת סער מעולם לא עזב את הליכוד סער יצא להפסקה האם נכון עשה רק העתיד יוכיח מה שברור שהסימנים ומה שאנחנו שומעים מקורבים שלו סער מתחמים על הקווים וימצא את נקודת הפריצה לחזור אל קדמת הבמה אל העשייה .


פוסט של אורן הלמן
תשמעו קטע דפוק: מדינת ישראל מפסידה כל שנה 5 מיליארד שקלים, כי אנשים עם מוגבלות לא משולבים בעבודה.
ומה המדינה עושה עם זה ?
לוקחת להם את הקצבאות כשהם מתחילים לעבוד במסגרת חוק שנקרא חוק לרון. כלומר גורמת להם להפסיד כסף כשהם מתחילים לעבוד. ויש בישראל 800,000 אנשים עם מוגבלות חמורה.

מעדיפים ‏להיכנע לסטיגמות ולדעות קדומות ואפילו להפסיד 5,000,000,000 שקלים
חלם


דוד ביטן
ביטן אמר שהיה מעדיף שערביי ישראל לא יגיעו לקלפי. שמו שמיים מה אמר. בסה"כ דוד ביטן אומר מה שכל אחד היה רוצה במדינה : פחות מצביעים ערבים = פחות חברי כנסת כדוגמת אחמד טיבי וחנין זועבי שאפילו את הלווית שמעון פרס החרימו. הצביעות של אנשי השמאל מרקיעה שחקים. האם הם לא היו מעדיפים למשל שהמתנחלים לא יגיעו לקלפי או החרדים או כל יהודים פרט למדינת תל אביב?
ואז הם יוכלו לכבוש את השלטון, רגע, הם לא נגד כיבוש? טוב שיישארו באופוזיציה ביחד עם חנין.


אין עתיד

כחילוני איני מבין את הבריונות שמגיעה מבית היוצר של מפלגת יש עתיד בעיר ערד. להכנס לתוך בית כנסת בתוך כדי השבת עם מצלמות וטלפונים נו זה כבר עובר כל גבול.
פוסט מחדרי חרדים : שוב מגיעים דיווחים מהדרום – על שבת עימות חילונים-חסידים סמוך ובבית הכנסת בערד. על פי הדיווח הראשון – בליל שבת הגיעו כמה עשרות תושבים, בעיקר בגיל העמידה, בראשות חברי מועצה של 'יש עתיד' וחיללו את קדושת בית הכנסת והשבת, הפעם בצורה מחפירה. העדויות מהמקום הן שהמפגינים נכנסו להיכל התפילה גלויי ראש, עם סלולרים ומצלמות מופעלות, שוחחו בטלפונים ושיבשו את מהלך התפילה.
קצת מטורף לראות את הבריונות הזאת עכשיו ברור כי מאחורי החליפה של לפיד יש שם נץ טורף יהודים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ההונאה של ארדן אין ביטול האגרה

"מי שויתר על ירושלים, מדינת ישראל תוותר עליו"/יומן פוליטי אריק זיו

אריק זיו ויזר

נתניהו הוא המענטש 

אריק זיו ויזר

יש שופטים בירושלים,אין צדק

אריק זיו ויזר

הבבונים החדשים של המתנחלים

אריק זיו ויזר

מי שלא רצה את ברק, קיבל גם את ברק וגם את מופז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן