24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

בן כספית אוהד שרוף

בנוסף לעובדה שהיה מושחת, אולמרט היה ראש ממשלה גרוע, שהגיע לתפקיד בזכות מקבץ ניסים שמתרחש אחת למיליון שנים. בן כספית מאשים בהפלת אולמרט את “התקשורת חסרת המעצורים והפרקליטות”. שקר!… הלכתי לארכיון…




כל מי שמכיר את העיתונאי בן כספית יודע שהוא אוהד שרוף של קבוצת הכדורגל הפועל ת”א. כמו כל “אוהד שרוף” גם כספית מושקע רגשית עד צוואר בקבוצה. ככזה, גם אם ירצה- הוא לא יכול להיות אובייקטיבי. שופט כדורגל כמו בן כספית, לעולם לא יקבל לשפוט משחק שבו הקבוצה האהודה עליו משתתפת.


פוליטיקה זה סיפור אחר. כאן בן כספית הוא “השופט”, למרות שהוא “שונא שרוף” של נתניהו, מה שהופך אותו ל”אוהד שרוף” של כל פוליטיקאי שהמקרה הציב מולו. שני אירועים תקשורתיים גדולים בתוך שבוע- החישו את כספית אל המקלדת, כדי לבצע בתודעת קוראיו מעשה מגונה.

הראשון מתייחס להרשעת אולמרט, והשני להצתה העצמית של האזרח המיואש, משה סילמן. מאחר והפסטיבל סביב משה סילמן בעיצומו- אתייחס לחלקו של כספית במאמץ של העדר לדחוק בפרקליטות לסגור את תיק הולילנד, ולהרתיע את משה לדור מהגשת ערעור ודרישת קלון לגזר-הדין.

“אהוד אולמרט הודח מתפקיד ראש הממשלה”, כתב כספית, “בקומבינה מושחתת, שכללה גורמי ימין קיצוני יותר או פחות, חלקם מקורבים לסביבת ראש הממשלה, מבקר מדינה מגלומן, שיכור כוח ונטול עקבות, תקשורת חסרת מעצורים ופרקליטות, כן פרקליטות, שעטה על המציאות שהונחו בפניה בלי לבדוק” (מעריב / 13.7.12).

בן כספית שכח את העובדה שאהוד אולמרט הוא ראש הממשלה הראשון בהיסטוריה של ישראל שהורשע בפלילים. בן כספית שכח את המאמץ הבלתי אתי בעליל, שעשתה התקשורת כדי להמליך עלינו את אולמרט בבחירות 2006. הוא עצמו אמר- לפני הבחירות- ש-80 אחוז מהעיתונאים ומעצבי דעת הקהל יצביעו לאולמרט.

בנוסף לעובדה שהיה מושחת, אולמרט היה ראש ממשלה גרוע, שהגיע לתפקיד בזכות מקבץ ניסים שמתרחש אחת למיליון שנים. בן כספית מאשים בהפלת אולמרט את “התקשורת חסרת המעצורים והפרקליטות”. שקר!

כל זמן שנתניהו בסביבה- ואת זה יודע בן כספית, אולמרט קיבל שירותי ליווי ואבטחה מכלבי השמירה. עקיבא אלדר ניסח זאת כך: “אם ביבי לא היה קיים- אולמרט היה צריך להמציא אותו” (הארץ / 2.5.07). יוסי שריד כתב באותו נושא: “לא כישוריו האקרובאטיים מצילים את אולמרט מהנפילה, בנימין נתניהו הוא המציל… מי שלא ירצה באולמרט יקבל את נתניהו… אלמלא היה קיים נתניהו כדחליל לציפורים מבועתות, היה אולמרט ממציא אותו (הארץ / 18.1.08). רביב דרוקר היה תכליתי: “התקשורת שומרת על אולמרט. ביבי הוא הסיוט של העיתונאים” (תיק תקשורת / 19.2.06).

הלכתי לארכיון ושלפתי שלושה סרטונים. בראשון ניסים משעל מראיין את המועמד לראשות הממשלה אולמרט, ואומר לו: “התקשורת מפרגנת לך” (הסיבה ברורה- נתניהו). בשני, ארי שביט מוחה על הויתור של התקשורת בשני נושאים: דיון מעמיק בנושא ההתכנסות של אולמרט, והעימות הטלביזיוני בין המועמדים לראשות הממשלה (תזכורת-נתניהו רצה עימות, אולמרט התחמק). בסרטון השלישי, בן כספית משיב לו: עימות זה שטויות, ושמונים אחוז מהעיתונאים יצביעו לאולמרט…

סוף דבר!- הקדנציה של אולמרט התבררה ככישלון מוסרי ומנהיגותי קולוסאלי. אם אחרי כל זה כספית ממשיך בהפצת שנאת נתניהו והגנה עיוורת ואוטומאטית על אולמרט- המסקנה מבצבצת מעצמה: בן כספית שרף את עצמו כעיתונאי אמין… שופופו…


קטעי וידיאו מצורפים מהאתר של נרי אבנרי :


ניסים משעל לאולמרט: התקשורת מפרגנת לך..

ארי שביט: התקשורת צריכה לעשות חשבון נפש..

בן כספית: 80 אחוז מהעיתונאים מצביעים אולמרט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אזרחים סוג ב’, בצדק! / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

גאוותו של צ’יוואווה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

סופת טורנדו בספל אספרסו / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אליעד שרגא לך הביתה! / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אדוני הנשיא, הנח לנבחרי העם

אריק זיו ויזר

שירה אביטל, זה בשבילך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן