19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

בן יאיר היה שומר הסף שנכשל

הקיטור השבועי של ברקת, חוטובלי והטעות ,עלילות בן יאיר, שליין האיום, עמית סגל מול שוקן


חוק ההמלצות
הייתי ממליץ לכם לבדוק את העניין הבא : שעה קלה לפני ההצבעה נצפתה ראשת הממשלה הכי מפוספסת שהייתה כאן כנוגסת בטוסט במזנון הכנסת ולכן לא ברור לאן נעלמה ח”כ ציפי לבני בעת ההצבעה על חוק ההמלצות. אולי הייתה זאת מחאה כנגד אבי גבאי שהשאיר הוראות הפעלה וטס לניו יורק לחפש בוחרים או תורמים?

הקיטור השבועי של ברקת

ביום שני התקיימה, כרגיל, ישיבת סיעת הליכוד. ושוב חזר הניגון : ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בשורה של קיטורים ונעימות בכיינות כנגד שר האוצר משה כחלון בדבר תקציב לירושלים. לראש הממשלה נמאס לשמוע על בכיינות והוא מסנן : אולי תבצעו הבראה ואז האוצר ישתף פעולה.
אני סבור שבעיה האמתית של ירושלים היא שהעירייה מתנהלת כמו לפני מאה שנה : במקום לשרת את התושבים עובדי העירייה והנהלת העירייה רואים בה נטל. והם משלמים את המחיר.

חוטובלי והטעות

זאת באמת תהייה : האם ההתבטאות של חוטובלי הייתה במקום או שהיא מבטאת השתקפות של היהודים בארצות הברית אשר רבים מהם אינם רואים את ישראל כאינטרס עליו יש להילחם. מדובר בעיקר בדור הצעיר. מדובר ביהודים גלותיים המשתפים פעולה עם אחרוני שונאי ישראל. נדמה שגם בקהילה הרפורמית הבינו שהלכו רחוק מדי במספר צעדים בהם נקטו. הגרועים מכל הם אלו המבקרים את ישראל בטיעונים בולשביקים.

לפני מספר שנים הייתי חלק מקבוצה שזיהתה שהפלסטינים מתארגנים להפגנה מול עצרת האו”ם כאשר נתניהו ינאם. הם תכננו לנקוט פעולות נוספות. החלטנו להעמיד התנגדות מולם. לצורך כך פנינו למספר ארגונים יהודים על מנת ליצור שיתופי פעולה לטובת היוזמה. בסופו של יום, מי ששיתפו פעולה היו ארגונים של נוצרים תומכי ישראל. מהקהילות היהודיות לא הגיעו כלל לפעילויות ומעטים שהגיעו הסבירו לנו כי הם הגיעו למרות שקיבלו הוראה לא לשתף פעולה עם הפגנת תמיכה בישראל מול הפלסטינים ולכן באו.
יש לומר ביושר: חוטובלי, בתור סגנית שר חוץ, לא הייתה צריכה לומר את אשר אמרה .אבל יהדות ארה”ב הרפורמית הולכת ומתבוללת והקשר עם ישראל מתרופף.


בן יאיר
היועץ המשפטי של ממשלת רבין את פרס יכול בנקל להיזכר כיועץ מפלגתי שלא השאיר חותם אלא יועץ משפטי שסגר חשבונות עם יריביו הפוליטיים.
נתניהו מרכיב את ממשלתו הראשונה ומודיע על מינוי יעקב נאמן כשר משפטים. נאמן פוגש את בן יאיר ומודיע לו על שהוא עומד להיות מוחלף.
למחרת בבוקר בן יאיר מודיע על חקירה כנגד שר המשפטים הנכנס. נאמן מתפטר מתפקידו, עומד למשפט ויוצא זכאי.בן יאיר מנע את המינוי של נאמן לתפקיד שר משפטים. אך זה לא הסיכול היחיד שעשה בן יאיר לשר בממשלת נתניהו .
לרפול הובטח תפקיד השר לביטחון פנים, אך עקב חקירה פלילית שהתקיימה נגדו על שימוש פוליטי בפרטים אישיים שהוצאו ממאגרים צבאיים לאחריה הוא הועמד לדין וזוכה , בן יאיר מנע ממנו את התפקיד.
בן יאיר היה יועץ משפטי לממשלה שאישר לעריקים בכנסת, אלכס גולדפרב וגונן שגב, שפרשו ממפלגת צומת ב-1994 והצטרפו לקואליציה בראשית שנת 1995לקבל תפקידים בממשלת רבין תמורת הצבעה על הסכם אוסלו. אחד קיבל סגן שר ומיצובישי והשני קיבל שר אנרגיה שאחר כך הפך למבריח סמים.
זה בן יאיר שהולך להפגין נגד היועץ המשפטי המכהן.
כאשר השבוע אנו שומעים על חקירת ביטן כאשר רק לפני שבועיים קיבל המלצה המפכ”ל לפתוח בחקירה כנגד ח”כ אמסלם כדי למנוע ממנו לחוקק חוקים שלא מוצא חן בעיני המשטרה.
במזנון חברי הכנסת אני נפגש עם יועצת לחבר כנסת. היא שואלת לדעתי בנושא ואני אומר לה ש”אמסלם משחק באש עם המשטרה. גם אם הוא צודק הוא מתגרה בהם יותר מידי, הם עכשיו לא יגעו בו כי המלצה של אריה עמית פורסמה אבל הם יפגעו בכל מי שקרוב לאמסלם. הם יפתחו בחקירות ולא יסיימו את החקירות”.
באותו היום הודלף שהמשטרה מזמינה את ח”כ דוד ביטן לחקירה.
בל נשכח : מפכ”ל המשטרה היה בעד חוק ההמלצות כאשר נכנס לתפקידו. והנה, בשבוע שעולה חוק ההמלצות המשטרה מודיעה על חקירת דוד ביטן, יש פה ניחוח של רפובליקת בננות שבה המשטרה שולטת בפוליטיקאים.
שני ראשי אגף החקירות נמצאים בפוליטיקה : אחד שנזרק מהמשטרה משה מזרחי, והשני, יואב סגלוביץ שהצטרף ליש עתיד. הם מופיעים כצדקנים. ובואו נזכיר גם את זה : סגלוביץ היה חשוד כמי שתידרך את גבי אשכנזי .
ברור שהנושא לא נחקר לעומק והמריחה כהרגלה באזורים האלה יש לה מניות בחברת שוקולד השחר.
ואם אנחנו מדברים על המשטרה אז הנה עוד מריחה שלה : מי שמייעץ למשטרה, ליאור חורב, היה זרוע הסתה נגד חברי הכנסת של הליכוד ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר שמבקר המשטרה אמר שחורב נהג בניגוד לחוזה שלו, חורב הודיע כ הוא מפסיק לייעץ למפכ”ל – למשטרה, אך לפי אתר מידה מתברר כי הוא רק הסיר את שמו מחברת הייעוץ שלו.
כלומר אותה גברת עם הרבה מייק אפ.
עמית סגל נגד שוקן
עמית סגל העלה את הארץ באנגלית שמתאר בכותרת את ניסיון הלינץ’ במטיילים היהודים כירי בפלסטיני ע”י מתנחל. אין ספק כי עמית סגל עלה על השיטה בה הארץ בעברית שונא את מדינת ישראל ובאנגלית הוא מייצר כלים לשונאי ישראל.
רק תועמלן כמו שוקן מסוגל לקרוא הרוצחים בחליפות: אלי ישי, גדעון סער, גלעד ארדן, אריה דרעי, מירי רגב, אילת שקד, בנימין נתניהו
שוקן מזמן איבד את מעמדו הציבורי כאשר הוא הפך את העיתון שלו לשופר הקורא ללינץ” נגד כל מה שלא שמאלן קיצוני.
מיד לאחר ניסיון הלינץ שאלו שוקן וחבריו: מה יש להם לטייל וזאת הסיבה לניסיון הלינץ’. בערב נרצח חייל בעיר ערד, האם גם שם ישאלו מה מסתובב חייל ברחובות ערד?
ליאור שליין
כתבה שמתארת את ליאור שליין כבוס נוראי, שלידו שרה נתניהו היא אישה צדיקה, ופתאום בערוץ עשר מאשימים את התקשורת, כלומר את ערוץ 2, שמתחשבן עם שליין ומנגד בכתבה שליין מתחשבן עם לפיד שזרק אותו אחרי עונה. מתברר כי יציאות של צעקות של בוסים זה רק עניין של גיאוגרפיה. אם זאת שרה נתניהו אז כל העולם נגדה, אם זה בזמנו דנקנר עורך מעריב שזרק נעל על עובד, ועכשיו זה שליין – אז התגובות אחרות. נו, כאשר זה שליין בערוץ 10 עוצמים עיניים כאשר גורמים בערוץ 2 התעללו בדודו טופז המערכת מסביב שמרה עליהם.
הרי לא סתם מגיע אדם במעמדו של טופז לשפל המדרגה כאשר הוא מנסה לפגוע באלימות כנגד אלה שהשפילו אותו.
ברור שאין הצדקה למה שטופז עשה רק צריך גם לראות למה הגיע למצב הזה כדי שזה לא יקרה לאחרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברדוגו קובע : מעמדו הבלתי מעורער של צחי ברוורמן

אריק זיו ויזר

ליכודניקיות לעזרתה של רחלי יוקד

אריק זיו ויזר

יום הכיפורים תשפ”ב: עת לחשבון נפש לאומי

מאמר מערכת

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בת ים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

השכל עבור ההתיישבות בשומרון

אריק זיו

זוכרים את פעילות האצ”ל בירושלים

עינר אביב
דילוג לתוכן