32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

במבחנים יהום הסער

אפשר לומר מה שרוצים על שר החינוך אבל אי אפשר להתעלם מדבר אחד : הקפיצה של תלמידי ישראל עמדה בדיוק בהתאם לתוכנית היעדים אותה הציב ב-2009 

 

מה יאמרו על זה במפלגת העבודה ? היום התקיימה מסיבת עיתונאים שקיים שר החינוך גדעון סער ובו הוצגו נתנוים המעידים על שיפור ניכר בתוצאות ישראל במבחנים הבינלאומיים TIMSS ו- PIRLS. למרבה הצער התוצאות הטובות תובלו גם בנתונים המוכיחים כי קיימים פערים בין תלמידים דוברי ערבית לתלמידים דוברי עברית.


במבחני TIMS במדעים ובמתמטיקה לתלמידי כיתה ח' עלתה ישראל מהמקום ה-24 למקום ה-7 במתמטיקה (מתוך 42 מדינות) עם ציון של 516!. דוברי העברית הגיעו לציון של 536, הרבה מעל הממוצע של המדינות, 467, ודוברי הערבית מעט מתחת לממוצע עם ציון של 465. במדעים קפצה ישראל מהמקום ה-25 למקום ה-13 עם ציון של 516. דוברי העברית הגיעו לניקוד של 530 נקודות ודוברי הערבית לציון של 481 נקודות, שניהם מעל הממוצע של המדינות המשתתפות במבחן, 477.


כזכור, בשנת 2009 הציב שר החינוך גדעון סער יעדים מדידים שבהם הוא התחייב לעמוד. הנתונים דהיום מוכיחים כי הוא עמד בהבטחתו. מה תאמר על כך ידידתו הטובה שלי יחימוביץ'? 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

30 ראשי רשויות לשטייניץ : תומכים בך וברה"מ

אריק זיו ויזר

בוגי : "ישראל לא צריכה להוביל המערכה נגד הגרעין הצבאי האיראני"

אלי חזן

חיילים משוחררים יהיו זכאים למילגת לימודים בשנה הבאה

אריק זיו ויזר

בוגי : "מה שהיה לא יהיה"

אלי חזן

לדעת לנצח מאת – אופיר פלק

אריק זיו ויזר

לאה נס: "וותיקי השומרון הם המפתח להתיישבות חדשה ביו"ש"

אלי חזן
דילוג לתוכן