32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

בלעדי ל'ליכודניק': פריצת דרך משמעותית במגעים להקמת ארגון צעירים חדש באירופה, ביוזמת והובלת הליכוד

לאחרונה דווח ב'ליכודניק' על מגעים בין צעירי הליכוד לארגוני צעירים מהימין-מרכז מקפריסין ויוון להקמת קואליצייה איזורית, לקידום אינטרסים משותפים והידוק היחסים בין הארגונים והמדינות

 

כעת ניתן לדווח כי לאור פגישתו של תמיר ורצברגר היום, בשולי ועידת ארגון הסטודנטים הדמוקרטים האירופאים בלרנקה, עם עמיתו הקפריסאי, מר פאנטליס פואטיס, חלה פריצת דרך משמעותית, ונראה כי כבר בחודשים הקרובים יכריזו הצדדים על הקמת, לא פחות ולא יותר, ארגון צעירים חדש באירופה.

היום בצהריים נחת ורצברגר בלרנקה ומיד קיים פגישה עם פואטיס, שם הגיעו להבנות אודות הקמת הארגון.

השניים נפגשו לראשונה לפני מספר חודשים בכינוס ארגון הסטודנטים הדמוקרטים האירופאים בלונדון, שם הגו לראשונה את רעיון הקמת מסגרת פוליטית משותפת להידוק היחסים וקידום האינטרסים המשותפים.

במהלך החודשים שחלפו מאז ניהלו השניים התכתבות, והחלו לבנות את השלד של אותה מסגרת, שתחילה תוכננה לשמש כקואליצייה פוליטית איזורית בין ישראל, קפריסין ויוון.

כעט, ולאור התפתחויות פנים מפלגתיות וכלל איזוריות הוחלט להרחיב את רעיון הקואליצייה האיזורית המצומצמת לכדי ארגון של ממש, שיכיל יותר ארגונים מיותר מדינות באירופה.

מדובר בארגון ייחודי שיהווה מסגרת א-פוליטית (קרי, לא מזוהה פוליטית בזירת האיחוד האירופי) שתפעל להידוק היחסים והעמקת שיתופי הפעולה בין החברות, ותקדם את האינטרסים המשותפים בין החברות.

מדובר ללא ספק בפריצת דרך עבור צעירי הליכוד, מפלגת הליכוד ומדינת ישראל ביכולת להשפיע בזירה הבינלאומית ובמאבק בארגוני החרם והדה לגיטימציה לישראל בעולם.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לאחר 15 שנים יש בכיר בהתאחדות הסטודנטים מהליכוד !

אריק זיו ויזר

רק ח"כ דנון לא שכח את – תל חי

אריק זיו ויזר

בונים מחדש את יחסי החוץ של הליכוד

אריק זיו ויזר

גבעתיים עם שאין

אלי חזן

כיצד מיצב אושר טקטש את צעירי הליכוד חיפה ?

עינר אביב

הלביאים באוניברסיטאות תומכים בראש הממשלה

אלי חזן
דילוג לתוכן