18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

בלונים כחול לבן מול האבנים של אחמדינג’ד

ביוזמת סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח”כ איוב קרא, יופרחו בחודש הבא בלוני כחול לבן, בשעה שאמחדינג’ד יידה אבנים אל עבר ישראל. “העולם יראה מי אחוז טירוף לרצוח ולחבל בפיוס ומי מוביל את הגאווה והיצירה הלאומית תוך חתירה לשלום”. הסביר סגן השר את היוזמה

הכעס הגואה בקרב אזרחי ישראל על הפרובוקציות שמתכנן נשיא איראן מחמוד אחמדינג’ד לבצע בביקורו בחודש הבא, ובניהם השלכת האבן לכיוון ישראל לאות שנאתו והתצפיות שהוא מתכנן על ישראל מגבול לבנון, הביאו את סגן השר איוב קרא מ”הליכוד” להכין תגובת נגד.
 
על פי המסתמן, משט בלונים כחול לבן, ובלוני הליום בכיתוב של פסוקים מספר הספרים יונפו אל על תוך הבאת מפגן של אחדות ופטריוטיות מול הצורר מאיראן שמגיע על מנת להפיץ את השנאה והאיבה במזרח התיכון ולקדם את משנתו הסדורה להשמדת ישראל.
 
לדברי סגן השר ח”כ איוב קרא, “העולם כולו יעמוד ויראה, מי בא אחוז טירוף לרצוח  ולחבל בסיכוי לפיוס בשיחות השלום ומי עומד בגאווה תוך שמירה על שפיות, רוח וערכים תוך חתירה לשלום. הצעירים בהתחלה רצו לזרוק אבנים כנגד אבל את החושך נכבה באור ואת המסר הקיצוני נהדוף בתשובה אמיתית, כנה וישראלית”.
 
קרא קורא לאחמדינג’ד לוותר על רעיון השלכת האבן, “הוא רק יתבזה וימצא מולו ישראלים גאים ונחושים שיהפכו את הפרובוקציה שלו לפתטית וישימו אותו את מעשיו ללעג ולקלס. כהלום קרב וכמי ששכל את שני אחיי במערכות ישראל אני יודע רק משפט אחד אל מול הרוע הזה, ‘נצח ישראל לא ישקר'”.
 
 
 
לקראת בואו של אחמדינג’ד נעדכן על מיקום מפגן הבלונים והשעה המדוייקת.
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר קרא חנך פארק ראשון ע”ש יוצאי חבר העמים נחנך באשקלון

אריק זיו ויזר

קרא: “אם נעבוד קשה, נחצה את גבול ה-40 מנדטים”

אלי חזן

קרא: “סיוע למורדים בסוריה, אינטרס ישראלי”

אלי חזן

ירדן תתחיל בביצוע חד צדדי של תעלת הימים

אריק זיו ויזר

שילוב נוער לא יהודי בהנצחת השואה

אריק זיו ויזר

ישוב דרוזי חדש בגליל המערבי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן