30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פלאש 90
יומן פוליטי

בית שמש: דם או הפרדה

פלאש 90
תמונה מהפגנות בבית שמש

ברק מבעיר את המדינה

למי מפריעה מנהיגות יהודית, מה חושבים בלשכת נתניהו על הצטרפותו של השר איתן להתמודדות על הנשיאות הועידה,יוסי קוציק טובל ושרץ בידו, חוק לשון הרע בידיים של בית המשפט, קצת הסטוריה כיצד קדימה הכשירה את אסד.

 


 

ברק ממשיך להבעיר את המדינה

בחודשים שלפני הבחירות המקדימות לראשות הליכוד דאג שר הביטחון אהוד ברק לחמם את הגזרה ביש"ע כאשר התעמת עם המתישבים במאחזים. כל זאת נעשה ככל הנראה רק כדי שמתפקדי יש"ע יצביעו נגד נתניהו. דבר שהוכיח את עצמו בבחירות האחרונות. מיגרון עלתה לנתניהו במספר אחוזים ואפילו בהחלפת קידומת ל – 20 פלוס. ואילו ברק ? עכשיו הוא מבעיר את שוק העבודה. הוא מפסיק את הרכבת טנק המרכבה בישראל ובכך שולח אלפי עובדים הביתה. בסוף הרי זה לא יקרה ומי יחגוג על נתניהו? עופר עיני שיטען כי הוא מנע את הפיטורים של אלפי עובדים. נתניהו חייב להרגיע את ברק, שיטפל באירן ולא בשטויות.


דרך ללא מוצא

 

שוב הפלסטינים סרבני השלום ואף על פי כן שלח נתניהו תוך כדי הבחירות המקדימות את נאמניו למשא ומתן עם נציגי הרשות הפלסטינית. אך כמו שקרה לכל אורך ההסטוריה הרצופה של הפלסטינים כך גם הפעם. נאדה. אם בימי אוסלו העליזים נוצרה ציפיה של מזרח תיכון חדש ואז הכנסנו את ארגוני המרצחים לתוך עזה ויש"ע, ואנחנו קיבלנו טרור בתוך ישראל בדמות אוטובוסים מתפוצצים, עכשיו הפלסטינים פשוט נתנו תשובה לנתניהו : חתימה עם החמאס.

עכשיו אולי הגיע הזמן שהשמאל יבין כי ככל שהם רדפו אחרי השלום השלום ברח מהם. עכשיו הזמן להוריד את הברקס על ההתישבות ביש"ע, להכשיר מאחזים כחלק מאיתות לפלסטינים : אתם זונחים את תהליך השלום,  אנחנו הולכים למהלכים של חיזוק העם בישראל. מדינת ישראל לא יכולה להיות שבויה של תהליך השלום, מדינת ישראל צריכה יוזמה לחיזוק קיר הברזל, השלום יגיע רק אם כושר הרתעה והחוזק של ישראל יעמדו איתן.


יוסי קוצ'יק

 

מי שהיה אחראי על העסקת עובדי קבלן בישראל   ומפרשן על עובדי הקבלן המסכנים, אך הוא ודומיו היו הפקטור להתעללות בעובדי הקבלן ועכשיו הוא יושב באולפני הטלויזיה ומגלגל עיניים לשמים. אז קוציק טול קורה מבין עיניך.
גם עופר עיני אחראי על המצב וברור כי עיני הלך למהלך רק כי הבחירות בפתח ולמרות הבקורת שלי על השניים אני תומך בשביתה למען העבדים החדשים – עובדי הקבלן.

המגזר 
איוב קרא הודיע תוך כדי מערכת הבחירות הפנימיות כי המגזר יתמוך בנתניהו ברוב מוחלט, אמר וביצע.


בית שמש

 

לאחר השיא של המאבק בבית שמש, רוב פרנסי העיר מבינים כי המצב של עיר משותפת לא בריא, שלום אדרי, יו"ר סניף הליכוד בעיר, מוביל מאבק למען חלוקת בית שמש.
רק חלוקת בית שמש תביא לשקט ולהרגעת הרוחות. כאשר ראיתי אותו השבוע אמר לי שלום : "תראה, אצלנו יש הסכמה כי העיר צריכה להתחלק. גם החרדים מבינים את המצב כי בסוף ישפך דם. כל מה שאני – שלום אדרי –  רוצה הוא רק למנוע הסלמה .
שלום אדרי אמר לליכודניק : "סניף בית שמש הוכיח כי הוא נאמן לבית שמש. מי מהסיעה שיעזור לבית שמש בית שמש תגמול לו. אנחנו הולכים לזמן את חברי הסיעה לדיון על עתיד בית שמש.
בינתיים כבר החלו ראשי סניפים בעוטף ירושלים ביוזמה והודיעו כי הם מצטרפים למאבק על בית שמש. כך, נציגים מיש"ע ,מעלה אדומים, מבשרת ציון והמושבים מסביב לבית שמש, כולם נרתמים למאבק וכעת הולכים להחתמה של אלף חמש מאות חברי ועידה חדשים על תמיכה במאבק של בית שמש.


חוק לשון הרע

 

בחודשים האחרונים אנחנו עדים למתקפה רבה על תיקוני חקיקה כאשר השיא היה על החקיקה של חוק לשון הרע. מתנגדי החוק טענו כי זה יביא לסתימת פיות ואילו תומכיו טענו כי אמנם רמת העונש עולה אבל הסמכות לענישה נשארת בידי בית המשפט. והנה השבוע, בעקבות פסיקת בית המשפט המחוזי כנגד העיתונאית אילנה דיין על תשלום פיצוים, בא העליון והפך את ההחלטה. אז ברור כי ההחלטה בידי מערכת המשפט 
לכן כל ההתקפה על החקיקה היא מיותרת כי בסופו של יום ההחלטה הסופית היא של בית המשפט.


עוף החול

 

לפני כעשור נכנס לליכוד גוף חדש : מנהיגות יהודית שנכנס לועידה הקודמת. הם פרצו פנימה ללב התנועה ומאז יש בפעילות שלהם משהו מושך אש. 
כבר אז הרבה מנהיג הליכוד אריאל שרון, אשר חתך לשמאל המאתרג אותו, להתריס כנגד התופעה וכבר אז החל החיפוש כיצד להצר את הפעילות של הגוף הזה. כך זה המשיך כאשר פייגלין התמודד מול נתניהו, נתניהו כינה אותם "גוף זר". עכשיו זה חוזר כך בסניפים שנפגעו מהמעורבות של הכיפות הסרוגות כמו ברמת גן ויבנה חיפה קמה צעקה : הם לא מצביעים מחל ומשפיעים על הרשימה .
בישיבת סיעת הליכוד העלה חבר כנסת כרמל שאמה את הסוגייה שנית לפתחו של נתניהו ואמר כי המפתח לנציגות בתנועה חייב להיות לפי מפתח של הצבעת מח"ל בקלפי. 
נתניהו שמע והחל להתבטא בכיוון וכבר לפני יומיים בכנס עם תומכיו במצודה קמו תומכים אחד אחרי השני והתבטאו כנגד מנהיגות יהודית. אז הגיב נתניהו כי ימצא הפתרון בועידה הקרובה 
בכנס עלו עוד טענות : סוזן  מדר מיבנה התריסה כנגד השר כחלון שחבר לגורמים כמו פייגלין ופגע בליכודניקים במקביל סוזן מדר אמרה הכחלוניזים רע לליכוד.   אילן בדני מהשרון התריס כי הפעילות של גופים מאורגנים כמו התעשייה האווירית פוגעת בפעילי הסניפים.
טובה מעוז שריכזה את המגזר הלא יהודי, דיברה על המגזר שנרתם למען נתניהו, והזכירה כי גם במעלות הייתה השתלטות של מנהיגות.
מנגד קם אורי פרג' מפתח תקווה ואמר : "קודם כל אני מברך את ראש הממשלה. אני תומך מספר אחד שלו אך לגבי מנהיגות יהודית אנחנו מדברים בקלפי. תפקדו אנשים ותוכלו לנצח" אציל מנהיגות הפסידה. 
איציק דדוש מאור יהודה הגיש לנתניהו תמונה שלהם ביחד מהתקופה שנתניהו נכנס לפוליטיקה.


טעות הסטורית
על רקע הטבח בסוריה בואו ונראה כיצד יצרו לנו אסד מחופש וכשר לא מזמן ע"י מי ? אובמה, אולמרט ומי הצורר מטורקיה. רק לפני שלוש שנים הציגו לנו ממשלת קדימה מצגת רמייה שיש אסד חדש ורודף שלום בסוריה, [איך הכשירו אולמרט, סרקוזי ואובמה את בשאר אסד?]

בואו נחשוב מה היה קורה אם למשל הינו חותמים עם אסד הסכם שלום ואז יורדים מהגולן לפאתי הכינרת ועכשיו הייתה פורצת המחאה בסוריה. האם אסד היה מנצל אולי את הכוח שהוא מפעיל על חומס ומחליף אותה בעיר טבריה?
צריך לראות שכל מיני כאלה שמנסים לאנוס את העם לדרכם, הופכים את אסד למשיח השלום את עראפת הפכו לכבשה תמה, ועכשיו מנגנים לנו לדבר עם החמאס. רק לפני מספר חודשים מופז הציע לנהל משא ומתן עם מי ? עם החמאס. רק חבל שלמען השלטון מוכנים למרוח אותנו בתקוות ורודות.


הועידה שבפתח
על נשיאות הועידה מתמודדים שניים: ח"כ דני דנון שכבר החל את מסע ההתמודדות כבר בחודשים האחרונים כאשר סניפים גדולים כמו נתניה, באר שבע ועוד כבר הודיעו על תמיכה בדנון, והשר מיקי איתן שעכשיו החל בהתמודדות כאשר הוא מזנב בדנון. בכיר בלשכת נתניהו הגיב על ההתמודדות של איתן בבוז לא קטן. הוא אמר כי אביר נקיון כפיים רומז על החזרת הכח למרכז וכן הזכיר כי ב – 1997 כאשר שונה החוק היה איתן ממתנגדי  החזרת הכח למרכז ועכשיו הוא, שחתך שמאלה, מנסה ליצור כח ממה? מהחזרה של הכח למרכז. הבכיר הוסיף בקצב הזה עוד יום אחד גם ימליך את גלנט.
ואם עסקנו בהחזרת הכח למרכז אז כבר השבוע אלי אוליאל, חבר מרכז מרמלה, החל בהחתמת חברים בהצעת שינוי בחוקת הליכוד כאשר הכותרת : שינוי שיטת הבחירות למרכז.
עוד לא יבשה הדיו מתוצאות הבחירות ברור שהולכת להיות ועידה חמה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בנט ופלופ המנהרות

אריק זיו ויזר

ציפי והטלפון האדום – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

מי הם מקבלי השלמונים על פי איילה חסון?

אריק זיו ויזר

נותנים לחתול לשמור על החלב

אריק זיו ויזר

אולי מפקד משמר הכנסת צריך להחליף את המפכ"ל

אריק זיו ויזר

בשמאל שכחו מה זה לקבל את האחר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן