24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

בית המשפט העליון מתנהל בצורה חד סטרית

כך אמר סגן השר איוב קרא בנאום בכנס של המכללה האקדמית גליל מערבי, בהתייחסו לפסיקות בית המשפט בנושא עיקרון השוויון

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח”כ איוב קרא השתתף היום (15/03/10) בכנס “תהליכי השלום במזרח התיכון של המכללה האקדמיתגלילמערבי.

סגן השר קרא הרצה, בפני עשרות סטודנטים, על קידום האינטרסים הכלכליים והחברתיים עם סוריה, נושא אותו מקדם סגן השר בממשלה. “השנה עברו את הגבול לסוריה 600 איש המשמשים שגרירים של ישראל בסוריה” אמר סגן השר והוסיף: “מבחינה מדינית והסברתית אין לכך מחיר. חיזוק האינטרסים הכלכליים וההומניים עם סוריה, יחד עם רצונה להתקרב למערב, יסייעו למאמץ לשוב לשולחן המו”מ”. סגן השר סיפר לסטודנטים על יזמת ייבוא המים מסוריה וכי בשבועות הקרובים עתידה לצאת משלחת לסוריה במטרה לנהל מו”מ על ייבוא מים מסוריה ליישובי רמת הגולן.

בסיום דבריו, ענה סגן השר קרא לשאלות הסטודנטים. לגבי סוגית נאמנותם של חברי הכנסת הערביים, ענה סגן השר קרא:”חברי פרלמנט צריכים להיות נאמנים למדינתם. חבר קונגרס ממוצא מקסיקני לא יפעל למען מדינת מקסיקו, אלא למען הציבור המקסיקני בארה”ב. חברי הכנסת בישראל צריכים לדאוג לציבור ששם אותם בכנסת ולחשוב על טובת המדינה”.

אחד הסטודנטים הלין על חוסר השוויון בין אלה המשרתים לבין הבוחרים להשתמט משירות ושאל מדוע עיקרון השוויון נאכף על ידי בית המשפט העליון “שופטים את זכויות האזרח בישראל בראייה חד סטרית” ענה סגן השר והוסיף: “עיקרון השוויון נשמר רק בזכויות, אך לא מתקיים בחובות”.

סגן השר קרא סיים את דבריו באומרו כי הוא מקווה שבכנס הבא יביא עימו בשורות לגבי שלום עם סוריה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דנון יוזם חלופה למדינה ערבית ביש”ע / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

“פטירתו מהווה כאב על לכתו של דור, דור שהשקיע את כל מעיניו בהקמתה של מדינת ישראל וביסוסה כמדינה איתנה וחזקה”

אלי חזן

הצעת חוק פיקוח על מכוני הפסיכומטרי של ח”כ סילבן שלום עברה היום בקריאה שנייה ושלישית

אריק זיו ויזר

הכירו את הרב אברג’ל – המועמד לרבנות הראשית

אלי חזן

נתניהו התחייב לקיים את ההבטחה, מהבחירות לצעירים./מא:אריק זיו

אריק זיו ויזר

האם ועדת השרים לחקיקה תסלוק את חברות האשראי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן