18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

בית הדין של המפלגה קבע: בחירות ליו”ר צעירי הליכוד בספטמבר

לאחר מאבק עיקש של חודשים ארוכים בין צעירי הליכוד לועדת הבחירות בבית הדין  של המפלגה, נקבע  בשבוע שעבר (שלישי) כי המועד בו יערכו הבחירות לתפקיד יו”ר צעירי הליכוד יהיה בין ה- 10 ל- 18 בחודש ספטמבר הקרוב.

 

 

לאחר עתירות רבות לבית הדין ודחיית מועד הבחירות פעם אחר פעם בחודשים האחרונים, רשמו צעירי הליכוד ניצחון בכך הבטיחו את קיומן של הבחירות.

מאידך, למורת רוחם של הצעירים, נקבע כי לא תהיה פריסה ארצית של קלפיות כפי שדרשו ועל כן המקום היחיד בו יוכלו בעלי זכות הבחירה להצביע יהיה בתל אביב. ועדת הבחירות נימקה את ההחלטה באילוצים כלכליים שאין ביכולתה של המפלגה לעמוד בהם.

 

נכון לרגע זה בורסת שמות המועמדים מונה כחמישה זאת לאחר שהמועמד משה בן זקן קיבל את ההחלטה לפרוש מהמירוץ. לא מן הנמנע כי מועמדים נוספים יפרשו לאחר שיעריכו כי סיכוייהם לנצח לא גבוהים. חמשת  שמות המועמדים  הם: מושיקו פסל, דוד שאין, עומרי אקוניס, אריק קלנר ושי קינן.

 

חשוב לציין כי מדובר בהחלטה מכרעת  של בית הדין על עתיד הצעירים במפלגה שכן אם אכן ייערכו הבחירות כמתוכנן תהיה זו הפעם הראשונה מזה עשור בה צעירי הליכוד ילכו להצביע על תפקיד יו”ר צעירי המפלגה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוזמת זנבה בעיניים של איתן בכר

אריק זיו ויזר

הצל”שניקים: הוקם מטה חדש בליכוד

אריק זיו ויזר

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

איפה צעירי הליכוד?

Gilad Trugbild

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

ארז תדמור – תדבק לשוני לחכי אם אשכחך ירושלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן