26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בירושלים מחפשים דחליל/מאת:אריק זיו

לפי השמועות הקבוצה הירושלמית מחפשת מועמד כדי לטרפד את המהלך של אבי מויאל[זאת הקבוצה שתמכה ברוני בר און, גם לכנסת וגם לראשות העיר ירושלים], כזכור אבי מויאל היה המועמד היחיד שהתמודד על ראשות הרשימה, מתוקף זאת נוצר מצב שאבי איש השכונות מוביל את המהלך, בכיר בקבוצה טוען כי הם יטרפדו את המהלך, אך כאשר הוכח להם כי מי שרצו לבחור במועצת העיר לא מתאים יותר מאבי מויאל, ניסו לדב על מור יוסף מנכ”ל הדסה, אך היה ברור כי המהלך הוא מהלך סרק למי שמכיר את המערכת הפוליטית בירושלים.

עכשיו הם מנסים להעלות מהאוב כל מיני דמויות שירוצו בירושלים, אחד החברים אשר הם דיברו איתו, פנה אלי אתמול ושאל לדעתי [ביקש שלא הזכיר את שמו], אמרתי לו איני הכתובת הנכונה, מכיוון שאני תומך במהלך שהוצג ע”י אבי מויאל לצרוף רמי לוי משיווק השקמה לרשימה.
  השניים אבי מויאל ורמי לוי מייצגים  את הליכוד החברתי, כפי שהייה בתקופת בגין, כאשר פני הליכוד היו לשיכום חברתי בשכונות.
יש לזכור חלק גדול מהנהגת הקבוצה הירושלמית נמצא בליכוד אך פעיל בקדימה, הם פקדו לקדימה מתפקדים, הם חיילים של רוני בר און ופורום החווה, אין פלא כי גם בר און וגם פורום החווה תומכים בציפי ליבני, החבורה הזאת מוכנה לרסק את הליכוד למען האינטרסים הכלכלים שלהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר התקשורת באשקלון

אריק זיו ויזר

הודעה: חבר מרכז דני בן דהן נפטר.

אריק זיו ויזר

להעיף את עובדיה עלי – איציק דדוש – טוקבק שהוקפץ

חברת ליכוד זוכה באות אומץ לשנת 2012

אריק זיו ויזר

קדימה” מתלכדים מאחורי נתניהו”

אריק זיו ויזר

עבודת השטח מנצחת /מאת:מיכאל פואה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן