18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

ביהדות התורה עדיין מתלבטים במי לתמוך

ח"כ משה גפני הצהיר בראיון לגאולה אבן שמפלגתו לא תצהיר עד הבחירות במי היא תומכת לראשות הממשלה: "כל האופציות על השולחן"


 


ח"כ משה גפני הצהיר הערב בראיון לגאולה אבן בערוץ הראשון שמפלגת "יהדות התורה" תמתין עד לתום יום הבחירות ב-17 במארס כדי להחליט על מי היא תמליץ בפני הנשיא כמועמד לכהונת ראש הממשלה הבא. בראיון אמר ח"כ גפני לגאולה אבן שראש הממשלה בנימין נתניהו, שוגה שגיאה חמורה כאשר הוא החליט לצאת לנאום בפני שני בתי הקונגרס ב-3 במרס בוושינגטון. "אני הייתי מעדיף שראש הממשלה נתניהו ימנע מהנסיעה המיותרת הזו לארה"ב" אמר גפני.


ח"כ גפני אמר עוד שעד שלא יוכרעו הבחירות הוא לא יצהיר במי מפלגתו תומכת לכהונת ראש הממשלה הבא וכי שני המועמדים המובילים לזכות בראשות הממשלה, בנימין נתניהו ויצחק בוז'י הרצוג, עשויים כל אחד מהם לקבל את תמיכת סיעתו. "האופוזיציה בראשותו של יצחק בוג'י הרצוג הצליחה להפיל את ממשלת נתניהו-לפיד-בנט וטוב שכך. פעלנו להפלת הממשלה הכי כושלת בתולדות המדינה והצלחנו בכך. אנו נבחן היטב את שני המועמדים לראשות הממשלה ולאחר הבחירות מכריע על מי נמליץ בפני הנשיא" אמר גפני.

 




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא על משפחת נתניהו: "זוג מדהים שפועל ללא רבב"

אריק זיו ויזר

"היידה ביבי"

אריק זיו ויזר

הליכוד עם אחינו הדרוזים בירכא

אריק זיו ויזר

זה מתגלגל

הרויזיוניסט

קריאה לקול שפוי בליכוד לנוכח רצח הנערים

אלי חזן

הקומבינה של שרעבי ניצחה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן