26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ביבי – מול האמריקנים העם איתך !!

בערב שישי, כאשר הישראלים ישבו לשולחן השבת ושירת "שלום עליכם" מילאה את ביתנו, ראתה  שרת החוץ האמריקנית, הילרי קלינטון, את הנחיצות להפריע לראש ממשלת ישראל ולכולנו בקבלת השבת. השיחה הדחופה שלפי ערוצי התקשורת, ארכה כ-45 דקות, לא נגעה לאיום הגדול של איראן על המזרח התיכון והעולם כולו , גם מלחמה לא פרצה.  הדחיפות הרבה ושיחת ה"נזיפה" עסקה בפרסום אישור הבנייה ברמת שלמה – שכונה חדשה בירושלים, בזמן ביקורו של סגן נשיא ארה"ב ביידן בישראל.

שומו שמיים, היהודים בונים בירושלים!!אנו רגילים לביקורת תמידית על זכותנו על ארץ ישראל מצד מדינות ערב ורוב מדינות אירופה אך הפלא ופלא גם "ידידתנו הגדולה בעולם" יודעת לאיים בביטול התמיכה הבטחונית – אם לא ניישר קו עם מדיניותו של אובאמה.


ישראלים רבים לא מבינים כיצד יכולה "אמריקה הגדולה" להצהיר ברבים כי יהודים לא רשאים לבנות בירושלים. אחרים מקבלים את דבריו של ביידן שרק "ידידים" יכולים לומר את האמת בפרצוף. אך כל אלו שוכחים כי ביידן וקלינטון מבצעים את מדיניותו הפייסנית של אובאמה שמטרתה העיקרית להעצים את כוחו בדעת הקהל בארה"ב לאור איבוד התמיכה הציבורית בו בעקבות קבלת הרפורמה הלאומית במערכת הבריאות בארה"ב, ואין לה קשר לתמיכה של ארה"ב בנו.


ארה"ב ונציגיה דואגים לדבר אחד בלבד : האינטרסים של ארה"ב ותו לא. כאשר אלו נוגדים את האינטרסים שלנו – מגיע הגינוי. זו הסיבה שאף אחד מהם לא גינה בפומבי את האלימות שנוקט הרחוב הערבי בירושלים וביהודה ושומרון.

אלימות שמנסה לערער את זכותנו לאתרי מורשת קדושים לא זיכתה את אבו-מאזן ב"שיחת נזיפה" לה זכה נתניהו.

ביבי – העם איתך!מטרתך ומטרת השביעייה שנפגשת לדון בנושא – לייצג את האינטרסים של מדינת ישראל והבנייה בעיר הבירה בירושלים. אנא אל תיכנע לאינטרסים זרים. יש לך את התמיכה של רוב רובו של הציבור הישראלי!

ניתן לדון ולהתווכח האם  היה צריך לפרסם הבנייה בעת הזו. אך דבר אחד לא ניתן לויכוח : האמריקנים מצפים מאיתנו לרקוד לצלילי חליל האינטרסים שלהם!  השאלה הנשאלת היא האם נוכל לעמוד על זכותנו הריבונית על הארץ בכבוד ובעוצמה או שמא ניכנע לאינטרסים זרים ?

אדי יאיר פריימן – מתנועת לביא

תנועת הסטודנטים ברוח ערכי הליכוד

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיסו,קטעבי,וצור המנצחים של היום

אריק זיו ויזר

החגיגה של גילה- כתב וצילם דודו חיים

אריק זיו ויזר

דני דנון, חה"כ מטעם הליכוד בכנסת ה – 18: "הספין של אדלר מטעה את חברי קדימה"

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בת ים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

רעננה קיבלה את נתניהו, פיניאן וכחלון

אריק זיו ויזר

בעד הרוסים, /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן