18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ביבי הביס את רבין בסקרים

ולשקרנים אני אומר- אם רבין היה כזה ענק, אז כנראה שנתניהו יותר ענק, שהרי הוא הביס אותו בסקרים. לא מאמינים? תשאלו את מינה צמח… הלכתי לארכיון..

 

כמו הסופר עמוס עוז, גם אני סולד מהקביעה השקרית לפיה רצח רבין “הרג” את השלום. עוז רואה בקביעה הזאת התנשאות של השמאל, ואני רואה בה התחמקות בלתי מוסרית מהאחריות לתוצאות “הסכם אוסלו”. בנוסף, הקביעה הזאת מכילה בתוכה “תעודת זיכוי” למנהיגים הפלסטינים. הם לא אשמים בעובדה שאין שלום.

עובדות!-

ערפאת דחה את הצעתו הנדיבה של ברק, ולא הגיש הצעה נגדית. ההצעה של ברק הייתה כל כך נדיבה, שחייבה אותו להפר נדרים. כמוהו אבו-מאזן, שדחה את הצעתו העוד יותר נדיבה של אולמרט. גם הוא לא הגיש הצעה נגדית. מנהיגי הפלסטינים מצליחים לחמוק מאשמה, רק בגלל שיש להם מליצי יושר בשמאל הישראלי. משה שחל הוא אחד מהם.

“הערצתי את יצחק רבין”, אמר שחל לפרופסור קרמניצר, “הוא היה איש מיוחד… הרצח לצערי גרם לדבר אחד- הרוצח המנוול הצליח… אם רבין לא היה נרצח- כל מצבה של מדינת ישראל מבחינת היחסים עם המדינות השכנות היה אחר” (ערוץ 99 / 29.8.13).

אני יודע שכשמדובר ברבין, מותר לשקר. מעריציו (רבים מהם מזויפים- כמו למשל שמעון פרס) מקפידים לטפח את המיתוס, מסיבות מניפולטיביות. בזמן אמת- בעיקר בגלל הפיגועים!!- רבין התברר כמנהיג בלתי אהוד בעליל. תשאלו את מינה צמח. בסקרים, רבין הפסיד לנתניהו, לעיתים בהפרשים מביכים.

משה שחל יודע שאנשים לא זוכרים, ואלה שיכולים לשלוף מהארכיונים את האמת על רבין, נמצאים בצד שלו. הם לא יטרחו להוציא את האוויר מהמיתוס, אחרי שהשקיעו כל כך הרבה בניפוחו וטיפוחו. הלכתי לארכיון. חיפשתי ומצאתי משהו רלוונטי על משה שחל.

בתוכנית “שיחת ועידה” (17.5.95), אמר שר המשטרה דאז לניסים משעל, שהוא מתכוון להתמודד על הנהגת העבודה (אחרי רבין) ולנצח. “אין לי ספק שאהיה ראש ממשלה” אמר שחל. באותו ראיון, זלזל שחל ביריב הפוליטי נתניהו, ואמר: “אחרי שהציבור יבין מה הוא רוצה- הוא ינטוש אותו”… אלא שלמציאות היו תוכניות אחרות. מאז אותו ראיון, שחל התפוגג פוליטית, ונתניהו מכהן כראש ממשלה קדנציה שלישית.

שורה תחתונה. אני יודע שהמאבק בשקרנים חסר סיכוי. הם הרבה. ולמרות זאת, למען אלה שמשוטטים בגוגל וביו-טיוב, השורות האלה התבקשו…


למאמר ולסרטונים הנלווים בהם אבנרי מביא הוכחות לטענות לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הם מפחדים

אריק זיו ויזר

בחירות ומשילות

חיים פוזן

טובה מעוז סופדת לבן ציון נתניהו

אלי חזן

סקנדינביה לא ממש סוציאליסטית

מדלן גרנט

בלי נתניהו בראש הליכוד והימין מפסידים את הבחירות

משה איפרגן

האמנם סליחה ?

אלי חזן
דילוג לתוכן