19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בוגי תוהה מדוע להגיע לקונפליקטים

הציג מעיין פשרה מפא"יניקית בממשלה לשביעות רצונם של כל הצדדים

לאחר התערבותו של השר משה (בוגי) יעלון, הושגה פשרה בנושא הדחתו של מנכ"ל רשות הטבע והגנים, אלי אמיתי. הממשלה הייתה אמורה היום לאשר את הדחתו של אמיתי על פי בקשתו של השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן. במהלך הישיבה אמר בוגי, כי "אם השר טוען שהוא אינו מצליח ליישם את מדיניותו, הרי שיש כאן בעיה. אבל הרשות היא גוף סטאטוטורי, ומטבע הדברים כדי להדיחו צריך סיבות חד משמעיות. אם נחליט לפטרו אמיתי יעתור לבג"צ, וזה אולי ייענה לדרישתו להוציא צו ביניים. או אז אנו עלולים להיגרר עם הנושא הזה תקופה ארוכה ומיותרת. עדיף לסיים את העניין בהידברות. אני מכיר את אלי אמיתי והוא לא נדבק לתפקיד מטעמי תעסוקה. ניתן להגיע לפשרה ולדחות את הדיון בשבועיים".
בתום דבריו של יעלון אמר ראש הממשלה נתניהו: "בוגי, למה שלא תגיע לפשרה כבר עתה?". השר ארדן עצמו הסכים לפשרה גם כן. בוגי יצא מהישיבה ושוחח עם אלי אמיתי, ולאחר שלתמונה הוכנס מזכיר הממשלה צביקה האוזר, סיכם בוגי עם אמיתי, בהסכמת השר ארדן, שהוא יסיים את תפקידו ב-20 ביולי, כשהחודש האחרון שלו בתפקיד ישמש לחפיפה עם מחליפו. במקביל סיכם יעלון עם אמיתי, שהוא לא יגיש כל עתירה לבג"צ בנושא.
השר יעלון סיכם: "אין צורך בהחלטת ממשלה וכל הסיפור נגמר יפה. היינו עלולים להיגרר לסאגה לא נעימה, וטוב שלא הגענו אליה. כולם הבינו שעדיף לסיים את הנושא באופן מכובד וראוי, ואכן הפרשה נגמרה לשביעות רצון כל הצדדים".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברכות לבביות לליכודניקים ברעננה

אלי חזן

ברקת נטש את ספרא

אריק זיו ויזר

שטייניץ ופיניאן בסיור בשדרות/מאת:כתב ליכודניק

אריק זיו ויזר

דדוש:עכשיו מאוחר לבטל את רצון הבוחר.

אריק זיו ויזר

יהדות שפויה וציונית /מאת:חמי דורון

אריק זיו ויזר

הליכוד לא מפקיר חברים בבחירות המוניציפליות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן