16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

בוגי מתארח בחצר של תומר

בסימן נצחון הליכוד והרמת כוסית לקראת חג הפסח עם שר הביטחון בוגי יעלון

האירוע התקיים אצל תומר שמש בביתו ברמת גן בהשתתפות חברי כנסת לעתיד: יואב קיש ומיקי זוהר בכירים מעולם הספורט, אנשי עסקים ופעילי ליכוד, הפקת האירוע היה בידיים של קרין נוריאלי וחגית אלמגור.

IMG_2964

אמש אצל תומר שמש בביתו ברמת גן קילומטרים ספורים מאירוע מטה הבחירות בהשתתפות ראש הממשלה בכפר המכביה התקיימה הרמת כוסית חגיגית וארוחת ערב עשירה לקראת חג הפסח.

לאירוע הגיעו חברים רבים (בכירים מעולם הספורט, העסקים ופעילי ליכוד)

IMG_2909

בין השאר הגיעו חברי כנסת לעתיד יואב קיש תושב רמת גן ומיקי זוהר, צעירי הליכוד הרבים ופעילים רבים שהגיעו עם חגית אלמגור וקארין נוראלי, רון קופמן מיציע העיתונות, איש העסקים וכוכב העונה הקרובה של התוכנית גולדסטאר לירון שטרובר, שמעון סוסן ראש מועצת חבל מודיעין, משה רווח סגן ראש עיריית רמת גן, אלדד בן חי סמנכל רשת באג, איציק בן לולו סמנכל סחר יד 2, שחר אלוני בעלים קבוצת אלוני הפאט,  בעלת משרד יחסי הציבור ליבנת נזרי, איציק אשכנזי, ברק נפתלי ועוד רבים  שחגגו יחדיו עד השעות הקטנות של הלילה.

IMG_2957

השר בוגי יעלון זכה לקבלת פנים חמה ומחבקת והודה לצעירי הליכוד על תרומתם הרבה בהישג המרשים של תנועת הליכוד. הנוכחים במקום איחלו לשר בוגי יעלון כי ימשיך לכהן בתפקיד החשוב כשר הביטחון.

 אין ספק שרק תומר שמש יכול להביא הרכב יחודי כמו שנצפה בערב זה של צעירים, פעילים לצד בכירים בעולם העסקי והספורט.

IMG_2902IMG_2933



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי כאן הפרוטקציונר ומי כאן הנפוטיסט?

אריק זיו ויזר

לוין בבית המכפלה בחברון : "הבית יאוכלס, לא יעזור למערכת המשפט"

אלי חזן

בסוכה של כץ – דורש עונש מוות לרוצחי משפחת פוגל

אריק זיו ויזר

השלום ונפילת הגדרות

חיים פוזן

ריבלין:"צוות מנצח לא מחליפים".

אריק זיו ויזר

השר כ"ץ בסוכתו : "אתמודד להנהגת הליכוד לאחר נתניהו"

אריק זיו
דילוג לתוכן