18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

בוגי מגנה את פעולות תג המחיר

להלן דברים שאמר בוגי הערב בראיון שקיימו איתו גולשים מהפייסבוק של תנועת “ישראל שלי”

על פעולות תג מחיר: “אני מגנה את פעולות תג המחיר בתוקף. זה כמו לירות ברגל של מדינת ישראל ובראש של התיישבות. מה שקורה, זה שהעולם מסתכל עלינו. אנחנו מדינת חוק ולא יכולים להרשות שיהיו כאן מיליציות. יש רשות אחת, יש חוק אחד ויש נשק אחד, של צה”ל. אסור שיקרה אצלנו מה שקורה אצל הערבים, שם ארגונים, ועדות וגורמים נוספים. ברגע שהישראלים לוקחים את החוק לידיים זה משמש ככלי לדה לגיטימציה נגד ההתיישבות, ואז קל גם לעשות הכללות נגדה. אני מגנה את זה בכל תוקף. זה תג מחיר למדינת ישראל ולהתיישבות”.

על מינוי יורם כהן: “העלאת הנושא של חובש כיפה לראשות השב”כ היא לא ממין העניין. גם שאלת העמדה הפוליטית היא לא רלוונטית, כי השב”כ הוא גוף ממלכתי ואנשים יודעים לעשות הפרדה, כשלא משנה מה עמדתם הפוליטית. אני מכיר את יורם כהן היטב. הוא איש מקצועי לעילא ולעילא, יסודי, יצירתי, ואני מאחל לו הצלחה. האתגר הראשוני של השב”כ הוא סיכול הטרור. ההישגים של צה”ל והשב”כ הם לא מובנים מאליהם, ובזה יורם כהן יצטרך להמשיך להוביל, כי השב”כ הוא חוד החנית. יש גם לטפל בניסיונות של ריגול נגדי, וגם בארגונים יהודיים שפועלים מחוץ לחוק. אני חושב שיורם יידע להוביל את השב”כ”.

על המצב בדרום: “אנחנו כממשלה רואים את החמאס אחראי להסלמה, ולא מעניין אותנו מי יורה לכיוון ישראל. יש בעזה ממשלת חמאס והיא נתפסת כאחראית. למרות ההסלמה החמאס מורתע והוא פעל להרגיע את המצב. ההרתעה, על ידי תגובות חריפות שלנו, קיימת ונשמרת”.
על איראן: “איראן היא איום על יציבות האזור והיא דוחפת מאחורי הקלעים גורמים שיעיים כדי לאתגר משטרים ערביים ולבחוש במה שמתרחש במדינות כמו אפגניסטן ועיראק. הבעיה היא לא רק הגרעין האיראני אלא התנהגות המשטר האיראני. לאיראן אסור שתהיה יכולת גרעינית צבאית, ואסור שהמשטר הזה ימשיך בפעילות הטרור שלו מבלי שהוא משלם מחיר. אני מקווה שאת המדיניות הזו תוביל ארצות הברית, אבל אנחנו גם נמצאים עם האצבע על הדופק”.

על עניין הבדואים בדרום: “סוגיית קרקעות הבדואים תובא לממשלה ובכוונתנו להציג תוכנית חדשה שתכלול הסדרת קרקעות, נושא דיור תוך מתן הטבות כדי שייקלטו משפחות מהפזורה הלא חוקית בנגב ואכיפה משמעותית של בנייה בלתי חוקית. חלק מהעניין יהיה קידום פרויקטים של חינוך ותעסוקה כדי לקדם את המגזר הבדואי בנגב. באזור התעשייה שגב ייפתח מפעל שיקלוט אלף עובדים מהסביבה, וזה חשוב. יהיה מרכז מודרני לילדים בדואים בעלי מגבלות, וזה מיזם מאוד חשוב. הדרך הנכונה היא לשלב את הבדואים, ולא להוביל אותם לניכור או לכיוונים בדלניים. התוכנית תיפרס על פני חמש שנים ובסופה נקדם את הבדואים. יש תופעות מאוד שליליות בנגב, של דרום פרוע, ולכן התוכנית שלנו אמורה לתת מענה לכל התופעות האלו, דרך פיתוח המגזר הבדואי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לע”מ עבור העיתונאים והעם

השר סער: “דברי אולמרט- איוולת”

אלי חזן

שר החינוך וראש הממשלה פתחו את שנת הלימודים בבית הספר “נופים” במגדל העמק

אריק זיו ויזר

אמירה אחת יותר מדיי

אריאל אילוז

השר שלום באיחוד :”ירושלים אינה נושא לדיון”.

אריק זיו ויזר

שר החינוך גדעון סער מכניס את ז’בוטינסקי למערכת החינוך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן