40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

בוגי מגיב להאשמותיו של דיסקין

ראש השב”כ לשעבר התראיין למוסף שבת של ידיעות אחרונות, שביודעין הוא שופרם שלשונאי ראש הממשלה,ושם התבטא בחריפות כלפי ראש הממשלה נתניהו ועל אופן קבלת ההחלטות – המשנה לראש הממשלה בחר להגיב ולתאר מציאות שונה בהרבה מזו שתיאר דיסקין

 

 

“צר לי על דבריו של יובל דיסקין שפורסמו הבוקר (ו’), ושאלו תחושותיו”, אמר יעלון.

 

על אופן קבלת ההחלטות אמר יעלון: “בארבע השנים האחרונות אני נמצא בדיונים הרגישים ביותר, ויכול להגיד בפה מלא שהם מתנהלים ברצינות, בעומק ובאחריות בהובלתו של ראש הממשלה. אני יכול להעיד שהיו לא מעט מקרים בהם היו, בדיונים כאלו ואחרים, חילוקי דעות גם בין ראש הממשלה לביני, וראש הממשלה עמד על כך שאביע את עמדתי ושדעותיי יישמעו, ולא אחת הן גם התקבלו, מתוך הבנה כי הנושאים שעל הפרק הם משמעותיים לעתידה של מדינת ישראל”.

 

יעלון התייחס גם למוגבלות המבט של גופי הביטחון השונים ואמר: “חשוב גם לזכור, ואני מציין זאת כרמטכ”ל לשעבר, שראשי הארגונים – שב”כ, מוסד, צה”ל וגופים נוספים – לא נמצאים בכל הדיונים ונקודת המבט שלהם היא לעיתים ממקום מאוד מסוים. הם לא תמיד נחשפים למכלול הדיונים והשיקולים ולכן אין להם את התמונה במלואה. אני יכול להעיד, שהדיונים בכל הנושאים הרגישים התנהלו בכובד ראש, באחריות, בפתיחות ובשיקול דעת בהובלתו של ראש הממשלה. עובדה היא שלא תקפנו עד היום באיראן ועובדה היא שמבצע “עמוד ענן” נוהל באופן מעורר הערכה על ידי ראש הממשלה בממשק שבין הדרג המדיני לצבאי, והוביל לכך שחמאס ברצועת עזה מורתע ומצרים מחויבת למנוע הברחות נשק”.

 

על הדיונים עצמם, אמר יעלון: “בדיונים יושבים אנשים עם ניסיון ביטחוני ומדיני רב, מראש הממשלה דרך השרים הבכירים ועד למשרתי הציבור במדים ושלא במדים. אנחנו מתייחסים לסוגיות השונות שעל הפרק בכובד ראש, מגיעים לדיונים מוכנים, מתווכחים ומנהלים שיח רציני ופתוח. הכול מתוך אחריות ושיקול דעת, ומתוך ניסיון רב שנים, וההכרה בחשיבות ורגישות הנושאים שאנו עוסקים בהם למען ביטחון המדינה וקריטיים לעתידה”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו: “התיאום של משרדי הממשלה ופיקוד העורף קריטי לניצחון על הטרור”

אלי חזן

שר האוצר ביקר במפעל “פיניציה אמריקה ישראל” שבגליל

אריק זיו ויזר

סער נתן חיים חדשים למודיעין

אריק זיו ויזר

שנה אקדמאית חינם במסלול גמליאל בירושלים

אריק זיו ויזר

השר כ”ץ מתנגד להפסקת האש: “זו עסקה טובה לחמאס”

אלי חזן

כשאלקין פגש את שקד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן