18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בוגי טועה כמו שריבלין טעה

מתחברים לאויב, בן בסט על ליבני, זנדברג טומנת ראש החול, פניה אישית לאמסלם, הולכת הרכיל הצליחה להרעיל את הבאר.

סוף מושב החורף:

שבוע סוער חלף, פיגועים בבריסל ובטורקיה, הירי בחברון ועוד.
השבוע הקרוב הוא השבוע האחרון של מושב החורף, ואפשר לראות את הלחץ בקרב השמאל מכך שהממשלה יציבה ופתאום עושים סקרים מוזרים על מפלגות לא קיימות.
בסך הכל הממשלה מתפקדת מצוין: נלחמת בטרור שבו יש ירידה מתמדת, שר האוצר מבצע שינויי עומק משמעותיים שייקח זמן עד שיניבו תוצאות, והנתון המדהים ביותר הוא שבמדד האושר העולמי ישראל ניצבת במקום ה 11 מבין 157 מדינות.
מדובר במדד בו האזרחים מדווחים בעצמם על הרגשתם, ומסתבר שבניגוד לכלי התקשורת בישראל, האזרחים מרוצים ומאושרים.

אם הממשלה הזאת לא תיכנס לוויכוחים ילדותיים, אם כל הסיעות יגלו אחריות ובגרות, היא יכולה לכהן עד נובמבר 2019 ולעשות עוד הרבה דברים חשובים.

וזה לא שבחוץ יושבים אנשים מוכשרים שאין בלתם, מלבד אשכנזי כל אלו שבחוץ (לפיד, סער, ליברמן, הרצוג) הם חסרי ניסיון ביטחוני, וגם אשכנזי חסר ניסיון מדיני או כלכלי.
בקיצור, הטובים ביותר בפוליטיקה היום כבר נמצאים בממשלה.


מתחברים לאויב

 

השבוע הזדעזע העולם שוב כאשר טרור האיסלמי הכה שוב, הפעם בבריסל בירת בלגיה ובירת האיחוד האירופאי.
השר ישראל כץ הסביר לאירופאים, כי כל זמן שהם והעולם המערבי לא יבינו ששלב ראשון במלחמה בטרור זה להגדיר אותו נכון, כטרור אסלמי וצריך לנהוג כלפיו בצורה רצינית הטרור ימשיך לרצוח. מכל מה שאמר נשארה כותרת חלקית ומטעה, כאילו אמר להם 'תפסיקו לאכול שוקולד ותלחמו בטרור' הרי הכוונה היא לעורר ולא ללעוג, אבל אם גם במצב כזה הפוליטיקלי קורקט מנצח, אז שיהיו בריאים.

בהמשך נתקלתי בסטאטוס של דוד בן בסט, שמובא ותשפטו 
"פשוט לא יאומן. ה"גאונית" ציפי לבני אמרה בגלי צה"ל שהטרור המוסלמי באירופה הוא מלחמת דת בניגוד לטרור המוסלמי אצלנו שהוא מלחמה על שאיפות לאומיות. לשמוע ולא להאמין שהרי הפועל היוצא מדברי ההבל של לבני שאולי יש לגיטימיות לטרור הפועל משאיפות לאומיות. ואם זה מה שאומרת לבני מה לנו כי נלין על העולם? ובכן ח"כ לבני, אלו שטויות במיץ עגבניות, דברי הבל של מישהי שאין לה חצי מושג מה היא שחה. מה שמתרחש באזורנו זה מלחמת דת המתחזה למלחמה על שאיפות לאומיות. ומוטב לה לשתוק ולא לתת נשק הסברתי לאויבנו".

לבני היא חברה בכירה במפלגה שנקראת המחנה הציוני, ויש קו ישיר בין דבריה לבין שוברים שתיקה האוספים מידע מודיעיני על צה"ל, כמו על מנהרות החמאס שדרכן נחטף גלעד שליט.
מה הקשר בין הבלגים, ציפי לבני ושוברים שתיקה?
במקום להילחם בטרור מלחמת חורמה, הם עסוקים בלהבין אותו לתת לו הצדקות, שזה דלק למוטיבציה של הטרוריסטים.


טרור נגד אפריקאים לא מעניין אף אחד:

 

מאה וחמישים נוצרים נטבחו בקניה ע"י מוסלמים:  ארגוני זכויות לא מתעניינים, העולם שותק ומשותק לנוכח האסלאם הטובח בכופרים , אירופה אפילו אובמה שותקים .
איפה רופאים ללא גבולות איפה כל זרועות התמנון של הקרן החדשה?  
כל אלה נמצאים רק כאשר אפשר להביך את המדינה .


בוגי טועה כמו שריבלין טעה

 

היציאה המהירה של שר הביטחון כנגד החייל שירה במחבל היא טעות. אין ספק כי אם התברר  שהחייל הרג מבלי שהייתה סכנה אז צריך למצות אתו את הדין. אבל בעת שכל הנושא נמצא בחקירה לא היה מקום לצלוב את החייל בכיכר העיר ובטח לא ע"י שר הביטחון.
לא מתאים לבוגי לרוץ אחר העדר, יש לנו כבר נשיא כזה שנוהג בקלות ראש.
התרגלנו לשר ביטחון הנוהג בכובד ראש ולא נגרר לקלות דעת.


ח"כ זנדברג טומנת ראש החול

 

מנגד חברת הכנסת תמר זנדברג בפוסט שכולו שקר וכזב מהללת את בצלם ושוברים שתיקה

" בלי בצלם ובלי שוברים שתיקה לא היינו יודעים על הוצאות להורג ללא משפט, ולא היינו שומעים על מה שנעשה בשמנו בשטחים הכבושים.

בפרשת קו 300 לפני 30 שנה המדינה כולה רעשה בגלל הוצאה להורג של מחבלים, והיום נחשפה הוצאה להורג בפומבי ולאור היום, שאלמלא נתפסה במצלמה כנראה שהייתה עוברת באדישות. המעורבים צריכים כמובן להיחקר ולהישפט, אבל את האירוע קשה לנתק מהאווירה הציבורית בישראל…"

גב' זנדברג, להזכירך שעניין קו 300 נחשף ע"י עיתונאי ולא ע"י מרגל הנתמך בכספים של מדינות זרות העומדות עכשיו מול טרור אסלאמי  שלא קשור "לכיבוש". באירופה הנאורה והליברלית, טמנו כמוך את הראש כבת יענה והיום כאשר הם מוציאים את הראש מהאדמה גרגירי החול עוד לא נותנים להם לראות את המציאו..


פניה אישית לח"כ אמסלם

 

כן, הייתי מאלה שתמכו בך לכנסת, אך מותר לבקר אותך ולומר לך את מה שכולם בליכוד אומרים בשקט: אתה מנהל מאבקים של הטחת הראש בקיר.
להזכירך, לא נבחרת בבחירות אישיות, נבחרת כחלק מקבוצה, קבוצה שנתניהו הביא אותה להישג של מיליון מצביעים.
אין ספק שיש לך מה לתרום ברמה החברתית ויש לך עשייה רבה בשנה האחרונה, אבל העשייה שלך הצליחה מתוך הסכמה קבוצתית של הסיעה והקואליציה. מבלי להיכנס לעניין בהבאת הפלשמורה, ברור שיש ויכוח נוקב וארוך בעניין. העובדה שעולים רבים מאתיופיה מתנגדים למאבק שלך מוכיחה שלא מדובר בגזענות.

אך ללכת להחריב את הקבוצה – הסיעה- הקואליציה רק בגלל שלא הצלחת לשכנע?  במקום לשכנע אתה סוחט על אקדח לרקה של הקואליציה והסיעה?

אתה טועה, דודי,  אתה חייב לחזור לשחק קבוצתי. תזכור כי כאשר אתה מפורר את הקואליציה ואומנם אתה מצהיר שאתה מוכן לשלם את המחיר, האם באמת אתה צודק? אתה מדמיין מה יקרה אם כל חבר ליכוד יסחט את הממשלה?

להזכירך, כשישבנו בפגישה בבית קפה בתקופת הפריימריז  אמרת לי 'המתמודד מולי לא ליכודניק אני ליכודניק ואני לא יפעל נגד הליכוד'.
בבחירות ליו"ר המרכז התחייבת שאתה תשמור על נתניהו.
כשאתה חותר תחת שלטון הליכוד ונתניהו אתה מוכיח שלא דיברת אמת, שאתה שייך לזן הפוליטיקאים שלא עומדים במילתם.
בקיצור דודי, התנהלות שלך לא ראוי  ואני מקווה שתתעשת בהקדם ותבין שאתה לא יכול לסחוט סיעה שלימה, שאתה צריך ללמוד לשכנע, והכי חשוב, עליך ללמוד את ההבדל שבין כוח לבין כוחניות.


ניר ברקת נגד אמסלם – שניים אוחזים במפקד

 

המאבק מעיריית ירושלים בבחירות האחרונות ממשיך בענק בין שני הגורמים המרכזיים: אמסלם וניר ברקת.
מאז כניסתו של ברקת לליכוד הוא החל במפקד והודיע על כוונה לפקוד 20 אלף מתפקדים , מנגד השבוע הוציא מקורב לאמסלם כי הוא פוקד 15 אלף .
המאבק בין השניים הולך להיות מעניין למרות שנראה, כי השניים לא יצליחו במפקד כזה. אך נמשיך לעקוב מי מהשניים ינצח במפקד.

אם נצמד לנתונים נגלה, שלמרות הרעש הגדול המפקד של שני הצדדים יחד, בירושלים ומחוצה לה, לא מגרד את ה 700 מתפקדים בלבד בחדשים האחרונים.
בירושלים בימינו מייצרים רעש במקום נתוני אמת, והמפקדים במקומות אחרים בארץ מוכיחים שהכוח נמצא במקומות אחרים בליכוד, הרחק מירושלים.


מנכ"לות הליכוד

 

השבוע פרסם ספי עובדיה כי מרדכי בניטה מיועד לתפקיד מנכ"ל הליכוד. בניטה הוא אחד מהפעילים היותר שפויים שמגיע מכיוון הכיפות הסרוגות.

בניטה מייצג את אלה שהגיעו לליכוד ומשפיעים בצורה המעוררת כבוד, בכל העימותים שהיו וגם לפעמים כאשר זה היה בניגוד לאמונתו בניטה יישר קו עם הנהגת הליכוד כי לעיניו עמדה טובת הליכוד.

אך היוקרה של בניטה לא הספיקה לו, כי מיד עם הפרסום הלכה חני והאשימה אותו שהוא איש של גדעון סער, זה הספיק לטרפד המינוי

בניטה מעולם לא הסתיר שיש לו חברות עם גדעון אך בניטה חבר של  כולם. בניטה מוערך ע"י רבים משרי הליכוד כאשר הוא תמיד מתנהג בהדר וכבוד.
עכשיו כשחני שרפה אותו, האם ראש הממשלה ינהג בגדלות או ששוב הולכת הרכיל הצליחה להרעיל את הבאר כהרגלה, מה שמדהים חני מחוברת לאנשים שפגעו בראש הממשלה יותר מכל אחד, בקרוב נחשוף את הקשרים הרעים .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לאן נעלם הליכוד/יומן פוליטי מאת :אריק זיו

אריק זיו ויזר

האחות מתחזקת על חשבון האח בנט

אריק זיו ויזר

מי שלא רצה אותו מפכ"ל יקבל אותו שר המשטרה

אריק זיו ויזר

הבן של ההיסטוריון עשה היסטוריה.

אריק זיו ויזר

לפיד רשת הביטחון של ליברמן

אריק זיו ויזר

בנט מחייה את סִינְדְרוֹם 1992

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן